Haar ogen konden echt vuur spuwenquote:Op maandag 13 juni 2011 01:37 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
"Ik bal Ikbal" is inderdaad wel grappig
Eylul ook wel eigenlijk, zeker als je in zo'n flauwe bui bent.
Jaquote:Op maandag 13 juni 2011 02:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wil je een simpele uitleg met plaatjes waarom Turken en Koerden elkaar haten?
En dit is toevallig waar veel olie ligt:quote:Op maandag 13 juni 2011 02:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit is Turkije volgens de Turken:
[ afbeelding ]
Dit is Turkije volgens de Koerden:
[ afbeelding ]
omg hahahquote:Op maandag 13 juni 2011 12:06 schreef o.us het volgende:
Waarom heb ik nou weer een hekel aan Turken.Leugenaar.
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:20 schreef KrokanteKrab het volgende:
Laatst in het park zag ik een grote Turkse familie barbequen, op de parkeerplaats was het bezaaid met BMW's, Mercedes en Audi
Jouw naamquote:Op maandag 13 juni 2011 12:34 schreef gekkemocroooo het volgende:
goed moslim of niet, daar hangt het allemaal vanaf
Jullie discrimineren ons kafirs altijd.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:34 schreef gekkemocroooo het volgende:
goed moslim of niet, daar hangt het allemaal vanaf
De sletquote:Op maandag 13 juni 2011 13:14 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn vriendin is Assyrisch en kan geen van de volkeren in de TT uitstaan.
Haha yoyo's.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:14 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn vriendin is Assyrisch en kan geen van de volkeren in de TT uitstaan.
dus er zijn nog maar 1300 miljard vaten olie op aarde beschikbaar? met de 7 miljard inwoners op aarde zijn er dus per aardbewoner nog maar 1300/7 = ongeveer 186 vaten olie per persoon.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
En dit is toevallig waar veel olie ligt:
[ afbeelding ]
Het is inderdaad behoorlijk irritant als men Chinezen en Fransen door elkaar haalt.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:45 schreef linpunt het volgende:
Een paar vriendinnen van me zijn Koerd.. maar die flipten hem toen ik vroeg of ze nou Turks waren..
Voelt waarschijnlijk hetzelfde als ik Chinees word genoemd terwijl ik Vietnamees/Frans ben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |