Teringquote:
Het arme joch..quote:Op maandag 13 juni 2011 13:06 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb het hem eens gevraagd maar volgens mij is dit zijn leven naar de 3FM webcam kijken![]()
Heftig maar wel mooi toch, zo een feestje bouwen op Pinkpop ter nagedachtenisquote:
Ja, die snap ik ook niet. Waarom vannacht?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:11 schreef Pino112 het volgende:
Die twitterbalk in dat filmpje btw..
'Twitter vannacht mee via #pp11 of #3fm', staat er al de hele tijd
Geen idee, er is helemaal niks 's nachtsquote:Op maandag 13 juni 2011 13:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, die snap ik ook niet. Waarom vannacht?
quote:Op maandag 13 juni 2011 13:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, die snap ik ook niet. Waarom vannacht?
Half blinde TV-productiemensen. Na 2,5 dag Pinkpop zijn die enigszins in slaap gevallen.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen idee, er is helemaal niks 's nachts. Heb 3FM maar getwitterd.
Het stond er gisteren ook al, zag idd dat het veranderd is.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[..]
Half blinde TV-productiemensen. Na 2,5 dag Pinkpop zijn die enigszins in slaap gevallen.
Heb het zojuist even aangepast.
net alsof iemand hun nieuwe liedjes kentquote:Op maandag 13 juni 2011 13:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hanson uitzenden en dan laat je Mmm bop horen. En dan klagen dat iedereen het steeds over vroeger heeft
Als die nooit worden uitgezonden niet neequote:Op maandag 13 juni 2011 13:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
net alsof iemand hun nieuwe liedjes kent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |