quote:Op zondag 12 juni 2011 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind devaak zo sterk overkomen. Als iemand die tegen me gebruikt (wat na deze post waarschijnlijk stukken vaker gaat gebeuren...) dan voel ik me een soort instant-schuldig.
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:35 schreef Cat22 het volgende:
Effe testen: ben ik nu onbeleefd?
Mensen die niet teruglezen
Ik dacht net aan jequote:
Ah, dank je, ik ook aan jouwquote:
Deze is dan nóg erger, toch?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ik zei dus, deen de [ afbeelding ] nog wel iets meer, vind ik altijd zo sterk overkomen
. Instant schuldgevoel.
Ah.quote:
Nou, ik zeg wel dat je niet gek bent. Maar het wordt. Dus eigenlijk is het een compliment!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:36 schreef Cat22 het volgende:
Op 'mijn' naamtopics hoef ik niet echt trots te zijn he?
Hij denkt aan jouw open mond. Da's toch duidelijk?quote:
Leg uit.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik zeg wel dat je niet gek bent. Maar het wordt. Dus eigenlijk is het een compliment!
Ok, "jou"quote:
Dit is de ergste.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij denkt aan jouw open mond. Da's toch duidelijk?
"Cat wordt gek" moet wel als beginsel hebben dat je nog niet gek bent. En dat is een compliment. Want als je al gek bent, kan je het niet worden. Dan had er gestaan "Cat is (nog steeds) gek".quote:
Paars staat je goed.quote:
Daar weet jij niets van af!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, "jou"![]()
Weetje extra heeft nog nooit iemand pijn gedaan.
Of deze icm de PI:quote:Op zondag 12 juni 2011 21:38 schreef Cat22 het volgende:
Dit is de ergste.![]()
Die kan vaak zo betweterig overkomen.
Die in PI-vorm is nog een graadje valser vind ik altijd. Dan krijg je zoiets:quote:Op zondag 12 juni 2011 21:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dit is de ergste.![]()
Die kan vaak zo betweterig overkomen.
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Cat wordt gek" moet wel als beginsel hebben dat je nog niet gek bent. En dat is een compliment. Want als je al gek bent, kan je het niet worden. Dan had er gestaan "Cat is (nog steeds) gek".
Dat stukje in bold zou ik ook graag nog toegelicht zien.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik zeg wel dat je niet gek bent. Maar het wordt. Dus eigenlijk is het een compliment!
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:35 schreef Cat22 het volgende:
Effe testen: ben ik nu onbeleefd?
Mensen die niet teruglezen
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:35 schreef APK het volgende:
[SC] #107 Gezellig, heet en met worsten *Wink, wink*!
Dat is toch errug!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik dacht dat je ho was!quote:
Nou ja, de wereld vergaat! Dat kan je overduidelijk niet handlen, en ik zie je hier in paniek posten!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Dat stukje in bold zou ik ook graag nog toegelicht zien.
Verward ben ik nu in ieder geval.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, de wereld vergaat! Dat kan je overduidelijk niet handlen, en ik zie je hier in paniek posten!
Cat22: ready to crack a joke.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Bedankt Cat, dat je mijn (al dan niet lichtelijk gefaalde grapje) helemaal uitgelegd wilde zien. Dat doet een grap altijd goed..
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb jij twee verschillende kleuren ogen? FREAK!
Ik weet hoe het eindigtquote:Op zondag 12 juni 2011 21:48 schreef Cat22 het volgende:
Maar dat maakt niet uit want de maan zal op de aarde inslaan. Binnen een uur of 2 want dan is de serie af.
Kon dat niet in een spoiler?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet hoe het eindigt. Ik heb het al een keer zien gebeuren!
Ik ben ermee geboren. En eigenlijk jok ik, want mijn ene oog is afwijkend en heeft daardoor een andere kleur.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
2 verschillende oogkleuren hebben heeft juist wel iets fascinerends.
Altijd zo geweest of iets mee gebeurd? als ik vragen mag
Misschien dacht deze poster wel ineens dat ze met David Bowie zat te praten en vind ze hem "niet geschikt meer om in de markt te liggen", om het wat netter te zeggen.
Nee hoor, ik ben van de naalden in oogkassen en vruchtvlies op ogen.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
We gaan toch niet weer de kant op van leeglopende ogen he![]()
?
Waar is muis eigenlijk?
Vruchtvlies, Erik. Dat wat om ongeboren baby's heen zit.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom stop je vruchtvlees op je ogen, kan je een sinaasappel niet normaal uitpersen ofzo
!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Die ging dan recht langs mijn vruchtvlies.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Was grapje, Cat. Please don't make me explain.
Ah zo, komt me bekend voor.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:59 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben ermee geboren. En eigenlijk jok ik, want mijn ene oog is afwijkend en heeft daardoor een andere kleur.Als ik 2 gezonde ogen had gehad waren ze allebei blauw geweest.
Ik kende wel iemand die écht een blauw en een bruin oog had, heel bijzonder.
Mijn slechte oog werkt een beetje, ik zie er licht en donker mee, als ik eraan denk (nu dusquote:Op zondag 12 juni 2011 22:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah zo, komt me bekend voor.
Zat op de middelbare school in de klas bij een meisje met een lichter oog, maar bij haar werkte hij ook niet meer. Geen zicht, geen beweging, niks.
Werken jouw ogen wel allebei?
Net een western!quote:Op zondag 12 juni 2011 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En als ik moe ben dan schiet hij alle kanten op zonder dat ik er wat aan kan doen.
Ik heb kernkoppen in de aanbieding.quote:
Pistolen Paulette.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pistolen Paulette.![]()
Tip: als je met me carpoolt en mijn oog begint rond te schieten is het misschien tijd het stuur over te nemen.
Als iedereen meteen naar intermediates switched als de safety car naar binnen gaat dan betekent dat gewoon dat dat ding veel te lang heeft rondgeredenquote:Op zondag 12 juni 2011 22:14 schreef Greys het volgende:
Het is wel avondvullend entertainment zo he?![]()
![]()
Welke?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:18 schreef Goodbye het volgende:
Hoi![]()
Ik ben net echt naar de slechtste film ooit geweest
O huuuu, niet echt een film waar ik naartoe zou gaan. Ik hou d'r niet van.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:21 schreef Goodbye het volgende:
Insidious
[ afbeelding ]
En hij krijgt hier bij de reviews gewoon een 8.5Film: Insidious
Hoiiiiiiquote:Op zondag 12 juni 2011 22:24 schreef Goodbye het volgende:
Ik moest soms gewoon echt lachen, niet de bedoeling bij horror lijkt me
Oh, er zat ook enge stukjes in hoor. Maar ook echt stukjes dat ik dacht van "quote:Op zondag 12 juni 2011 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoiiiiii
Ik zie dat hij niet alleen van de reviewer goede commentaren krijgt, maar ook van diverse mannelijke users die het een enge film vonden
Zelfs op imdb krijgt ie een dikke voldoendequote:Op zondag 12 juni 2011 22:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, er zat ook enge stukjes in hoor. Maar ook echt stukjes dat ik dacht van "![]()
!!
"
Ja, ik had het ook al opgezochtquote:Op zondag 12 juni 2011 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs op imdb krijgt ie een dikke voldoende
Maar idd, smaken verschillen.
Ik had alleen verwacht dat als je het de slechtste film ooit vond, dat ie op imdb een 3 zou krijgen ipv een 7.1 haha. Hoewel daar films soms ook weer compleet worden afgezeken en dan vind ik het een toffe film
Oh, maar er zaten ook echt wel van die schrik dingetjes in hoor. Ga ook niet zeggen dat ik daar niet van schrokquote:Op zondag 12 juni 2011 22:29 schreef Greys het volgende:
Oh, ik vind het tuh duh... tuh duh... tuh duh tuh duh tuh duh van Jaws al eng.
Dan moet je er eens naar kijken en het mechaniek van de haai zoeken en raden welk merk ketchup er gebruikt is voor het bloed. Lachuh!quote:Op zondag 12 juni 2011 22:29 schreef Greys het volgende:
Oh, ik vind het tuh duh... tuh duh... tuh duh tuh duh tuh duh van Jaws al eng.
Ik ben er geweest, was erg leuk hoor!quote:Op zondag 12 juni 2011 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil eigenlijk naar X Men, maar ik wil er niet voor betalen.
Die ene 'Something Borrowed' waar wij misschien heel zouden gaan krijgt een 5.5quote:Op zondag 12 juni 2011 22:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik had het ook al opgezochtEn inderdaad, het is ook een kwestie van smaken verschillen. En ik vond dit gewoon een hele slechte film, ondanks wat andere mensen er van vinden
Nee, ik wil dat iemand me heel romantisch meevraagt en dan voor me betaaltquote:Op zondag 12 juni 2011 22:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben er geweest, was erg leuk hoor!Soms heb je bij bioscopen dat het goedkoper is als je overdag gaat ofzo. Misschien is dat een idee?
Ja, zie. Wedden dat ik die dan wel weer een 7.4 vindt ofzoquote:Op zondag 12 juni 2011 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ene 'Something Borrowed' waar wij misschien heel zouden gaan krijgt een 5.5
Jij golddigger, jij!quote:Op zondag 12 juni 2011 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat iemand me heel romantisch meevraagt en dan voor me betaalt.
*kuchRogerkuch*quote:Op zondag 12 juni 2011 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik niet terugbetaal. Met ietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jeah, jeah I get the hintquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Oeeeeh, hip hoor!quote:
cool he :-p maar nu weer off want sociaal enzoquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:45 schreef Goodbye het volgende:
Hij is al lang uit, wat voor bios is dat als ze hem nog niet draaien? Eén zaal ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Jij moderne vrouw!quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
Tombo!
[..]
Het Trionos theater is een hele romantische bioscoop, gesetteld in een oud theater gebouw.
De 'grote' films worden daar altijd later gespeeld, handig als je geen zin hebt om met je gezelschap half op schoot bij de buren te zitten omdat het helemaal afgeladen is met mensen die de film per se als eerste gezien willen hebben.
Ken je The Electric cinema? Ligt in Notting Hill (Londen) en is zo gaaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een oude bioscoop met allemaal relaxstoelen en vrijwel alle stoelen hebben een eigen voetenbankje. Ze draaien vaak ook wat alternatievere films, erg leuk voor een avondje uit als je in Londen bent.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
Tombo!
[..]
Het Trionos theater is een hele romantische bioscoop, gesetteld in een oud theater gebouw.
De 'grote' films worden daar altijd later gespeeld, handig als je geen zin hebt om met je gezelschap half op schoot bij de buren te zitten omdat het helemaal afgeladen is met mensen die de film per se als eerste gezien willen hebben.
Aaaaah, een soort filmhuis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Heb het ff gegoogled, ziet er niet verkeerd uit.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:56 schreef Cat22 het volgende:
Ken je The Electric cinema? Ligt in Notting Hill (Londen) en is zo gaaf.![]()
Een oude bioscoop met allemaal relaxstoelen en vrijwel alle stoelen hebben een eigen voetenbankje. Ze draaien vaak ook wat alternatievere films, erg leuk voor een avondje uit als je in Londen bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb het ff gegoogled, ziet er niet verkeerd uit.
Jammer dat ik nooit in Londen ben.
Ooooh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Mis ik iets?quote:
Ah, gelukkig.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:05 schreef Greys het volgende:
Oh niet tegen jou hoor Roger
Maar over de F1
Jaquote:Op zondag 12 juni 2011 23:05 schreef Goodbye het volgende:
Moet de tv aan om dit te kunnen snappen, Greys?
quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1666590[quote]
[b]Op zondag 12 juni 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Sorry
Zit ik hier goddomme héél de avond naar te kijken, gaat die knakker in het laaaaaaaaaaatste rondje van de baan af.En degene die helemaal achteraan reed wint uiteindelijk. Nou ja, je moet het gevolgd hebben denk ik
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Sorry
Zit ik hier goddomme héél de avond naar te kijken, gaat die knakker in het laaaaaaaaaaatste rondje van de baan af.En degene die helemaal achteraan reed wint uiteindelijk. Nou ja, je moet het gevolgd hebben denk ik
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:59 schreef Greys het volgende:
APK, het wordt gewoon nog spannend he?
Niet meer...
quote:
Dat ben ik ook niet echtquote:Op zondag 12 juni 2011 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys, ik vind je helemaal geen racetype.
Ja, waar blijft die maan eigenlijk?quote:
Die cirkelt nog rond. Maar ze gaan hem nuken.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, waar blijft die maan eigenlijk?
Gie is idd erg mooi gemaaktquote:
Niet van mij hoor, maar ik vond het leuk dat het over Greys gingquote:Op zondag 12 juni 2011 23:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gie is idd erg mooi gemaakt![]()
Zou nog beter tot zijn recht komen als hij wat groter was geweest
De vlag hangt inmiddels uit hierquote:
quote:
Ja, het was heel mooi zelfsquote:
Feel free to insult me.
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
Tombo!![]()
Goed om te horen dat het mooi was.
Ja, was leuk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, was leuk ook
*spoiler* Ja, stukje*spoiler*
2 tellenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
MP!
[..]
![]()
En wanneer kunnen we het horen?
quote:
Hij deed er iets langer over om te ladenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij deed er iets langer over om te laden
Stukje Hallelujah, als het lelijk klinkt komt het door de cameraMooie foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, wtf, hoe kan dat, ik heb alleen het filmpje in photobucket gegooidquote:
Ik kan het filmpje niet klikken!quote:
quote:
NEE. Ik klikte gewoon een paar keer op het plaatje of op de pop-up en toen deed ie het.quote:
Ow gelukkig, ik voelde me al erg blond omdat ik je humor echt niet leek te begrijpen.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
NEE. Ik klikte gewoon een paar keer op het plaatje of op de pop-up en toen deed ie het.
Klinkt niet verkeerd!quote:
Hey, isn't that my job?quote:
Nee joh, de hele messias van Händelquote:Op maandag 13 juni 2011 01:00 schreef Cat22 het volgende:
Deden ze alleen het Halleluja?
En waar stond jouw mamsie?
Behalve op mij dan :'D.quote:
Ik dacht ook dat je me in de maling namquote:Op maandag 13 juni 2011 01:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je in de spoiler op de link klikt dan verwijst ie gewoon door naar het filmpje. Beetje denken dat ik de boel loop te flessen hier
. En waar sloeg dit op tombo
!?
[..]
Behalve op mij dan :'D.
Ja, het is een foto, maar onderin staat in kleine letters de link naar het filmpje. Als je precies daarop klikt doettie het.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
NEE. Ik klikte gewoon een paar keer op het plaatje of op de pop-up en toen deed ie het.
Ik klikte op het plaatje in de spoiler en kreeg alleen maar een groter plaatje. Waar ik op klikte en dan verdween het weer.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je in de spoiler op de link klikt dan verwijst ie gewoon door naar het filmpje. Beetje denken dat ik de boel loop te flessen hier
. En waar sloeg dit op tombo
!?
[..]
Behalve op mij dan :'D.
Nice! Even spieken of ze naar de camera zwaaide.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh, de hele messias van Händel
Linkerdeel, onderste rij, derde van rechts
Nou, dan kunnen wij ook nooit iets hebben.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:04 schreef tombolafan het volgende:
En oh oh oh, ik ben oppervlakkig
Er was een man daar, die ik er best leuk uit vond zien, tot bleek dat hij de counter-tenor was, ik zou dus NOOIT NOOIT NOOIT NOOIT iets kunnen hebben met iemand die als een vrouw kan zingen![]()
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:04 schreef tombolafan het volgende:
Er was een man daar, die ik er best leuk uit vond zien, tot bleek dat hij de counter-tenor was, ik zou dus NOOIT NOOIT NOOIT NOOIT iets kunnen hebben met iemand die als een vrouw kan zingen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Jij zingt niet als een vrouw.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, dan kunnen wij ook nooit iets hebben.
Jij zingt niet als een alt hoop ik?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, dan kunnen wij ook nooit iets hebben.
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, echt, straks lig je met hem in bed en gaat ie zo hoog praten enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Dus wij kunnen samen ook niks hebben?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij zingt niet als een alt hoop ik?
Nee, maar dat was ook al omdat je vrouw bentquote:
Met een beetje oefenen zou ik dit best kunnen halen, exclusief de techniek dan, maar qua hoogtequote:Op maandag 13 juni 2011 01:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij zingt niet als een alt hoop ik?
Ow dat.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, maar dat was ook al omdat je vrouw bent
Joh!quote:Op maandag 13 juni 2011 01:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met een beetje oefenen zou ik dit best kunnen halen, exclusief de techniek dan, maar qua hoogte.
Nou ja misschien niet helemaal, maar ik zou wel verrekte in de buurt kunnen komen.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met een beetje oefenen zou ik dit best kunnen halen, exclusief de techniek dan, maar qua hoogte.
Welterusten Catquote:
Een geschoolde counter-tenor kan ook gewoon mooi zingen hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 01:04 schreef tombolafan het volgende:
Oeh, kanp van hem, maar het klinkt toch een beetje alsof hij een flinke trap... ergens heeft gekregenquote:Op maandag 13 juni 2011 01:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Marc-Marie. Ik houd er van. Ook van z'n shows
. Tenminste, de twee die ik gezien heb op tv dan.
Is dit dit beter voor je?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:20 schreef tombolafan het volgende:
Ja, een counter-tenor zal gerust ook wel gewoon kunnen zingen, maar het idee dat ie zo hoog kan![]()
quote:
"Dus als er in mijn omgeving een grap gemaakt wordt zie ik mijn kans schoon en lach ik zo hard als ik kan, zodat iedereen in ieder geval zeker weet dat ik er ook nog ben."quote:
quote:
Ok, welterusten allebeiquote:
Ok, welterustenquote:
Dat valt toch wel mee?quote:
Ik wil stralende zon op mijn balkon!quote:Op maandag 13 juni 2011 11:07 schreef Goodbye het volgende:
Dat valt toch wel mee?Het is (hier) in ieder geval droog!
Hebbert!quote:
Ja, we willen allemaal wel ietsquote:
Des te meer voor mij.quote:
Project Tuin nog in volle gang dus?quote:Hier breekt het zonnetje net door en meneer I. moet zo het gras er nog uitspitten, dus die zit niet op brandende zon te wachten.
Pas als dat klaar is en de nieuwe tuinset staat, dan mag het gaan zonnen hier
Twijfel.... warm happie is ook wel lekker, en de verse spärgel en tonijn moeten vandaag echt op. Ik denk dat ik toch maar ga koken straks.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, we willen allemaal wel iets![]()
Ik zou voor optie 2 gaan, Cat
Je mag alles hebbenquote:Op maandag 13 juni 2011 11:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Des te meer voor mij.
[..]
Project Tuin nog in volle gang dus?
Warm en veilig op een bureaustoel dus?quote:
Ja, net een lunchpakketje opgehaaldquote:Op maandag 13 juni 2011 11:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Warm en veilig op een bureaustoel dus?
Bijnnnnnnnnnnnaquote:Op maandag 13 juni 2011 11:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Een bammetje ham, een bammetje kaas, een appel en een bekertje melk?
Krijg jullie harde stoere weekendwerkers als beloning voor jullie buitengewone inzet een lunchpakketje van de baas?quote:Op maandag 13 juni 2011 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, net een lunchpakketje opgehaald
()
Ja, 200% en een lunchpakketje, anders komen we niet. En straks een shoarma'tje, want 07 - 18 = 11 uur, dus recht op maaltijdquote:Op maandag 13 juni 2011 11:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Krijg jullie harde stoere weekendwerkers als beloning voor jullie buitengewone inzet een lunchpakketje van de baas?![]()
![]()
Jezus.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, 200% en een lunchpakketje, anders komen we niet. En straks een shoarma'tje, want 07 - 18 = 11 uur, dus recht op maaltijd![]()
Het moet natuurlijk niet op werken gaan lijken
Moet ik gewoon niet doen he?quote:Op maandag 13 juni 2011 11:50 schreef Goodbye het volgende:
Lieve Cat, je moet zulke dingen niet met elkaar willen vergelijken
*kijkt naar TT*quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
*kijkt naar TT*
Nog steeds niet? Het is een lang proces dan.
Dat is toch om te gieren?!quote:Op maandag 13 juni 2011 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
Hey Tombo & Lafan over de Vloer
Met gieeeeeeeeeeeeeeerende banden
Hou toch je grote smuil met je giergatquote:Op maandag 13 juni 2011 12:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OHOHOOHOH moet jij zeggen die lucht als een gieeeeeeeeeeertank.
smuil?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hou toch je grote smuil met je giergat
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
Sinaasappelsientje door een rietje gaat niet
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
Hey Tombo & Lafan over de Vloer
Met gieeeeeeeeeeeeeeerende banden
Noem je 'r nou dik?! Weet je heel zeker dat je dat wil doen?!quote:Op maandag 13 juni 2011 12:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo, als ik filmpjes/foto's in je emmert kijk, lees ik altijd Tombolifant's album
Erik! Vertel je vruchtvlees garpje nog eens.quote:
daar leer je van zuigenquote:
Nee joh, gewoon al die dure consultants eruit flikkeren en werkgevers uit andere sectoren verplichten dat bedrag in de zorg te storten.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo Tombooooo![]()
Als de zorg in de weekenden ook 200% betaald zouden krijgen, dan betalen we voortaan het dubbele aan zorgpremie![]()
En nu miept iedereen al dat het zo duur is
Is wel lekkerderquote:Op maandag 13 juni 2011 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom mn collega zelfs zn melk met een rietje drinkt
Arme jongen. *aaiaai*quote:Op maandag 13 juni 2011 12:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kon zuigen wat ik wilde, maar er kwam niks uit hoor
Amateurquote:Op maandag 13 juni 2011 12:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Melk.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is wel lekkerder. Melk uit een glas door een rietje
.
Maar even wat?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, zeg maar niks. Laat me maar even
Gelukkig krijg je wel 200% betaald om te Fokken, dat verzacht het ergste leed toch wel iets?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, zeg maar niks. Laat me maar even
Best erg hequote:Op maandag 13 juni 2011 12:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gelukkig krijg je wel 200% betaald om te Fokken, dat verzacht het ergste leed toch wel iets?
Doe maar niet, straks moet je naar de Prenatal om kleertjes voor jezelfquote:
Vaste lijn? ZIgggo/KPN/wie is je provider faalt?quote:
quote:
Ach, er zijn er meer die dat doenquote:
dat heeft iedereen wel eensquote:Op maandag 13 juni 2011 12:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Behalve als je niet zuigt natuurlijk.quote:
Uit hoeveel gaatjes kun je dan kiezen?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ie in het verkeerde gaatje zit dan zuigt ie ook slecht.
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe maar niet, straks moet je naar de Prenatal om kleertjes voor jezelf
tja als het er niet in zit komt het er niet uitquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tja als het er niet in zit komt het er niet uit
Zou ie destijds wel gummi's aan gehad hebben?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:00 schreef Loveless85 het volgende:
Dan ist wel handig als je over water kan lopen, natte kledderboel altijd
loop jij erbij?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:00 schreef Loveless85 het volgende:
Dan ist wel handig als je over water kan lopen, natte kledderboel altijd
Een wetsuitquote:Op maandag 13 juni 2011 13:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zou ie destijds wel gummi's aan gehad hebben?
Of zo'n vispak met laarsjes er aan vast?
Zoiets bedoel je?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
Je moet ze ook niet in je onderbroekje stoppen, daar zijn andere pad-achtige producten voor
Gaaf! Pics als het klaar is?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Veel plezier met les parents Cat en Ll, doe nog maar ff hard werken ()
Dan gaan wij eindelijk richting den Praxis om een prachtige tuinset, graszaad en een droogmolent![]()
Hihihihi. Ing gaat naar de zaadwinkel.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Veel plezier met les parents Cat en Ll, doe nog maar ff hard werken ()
Dan gaan wij eindelijk richting den Praxis om een prachtige tuinset, graszaad en een droogmolent![]()
Het is er wel het seizoen voor he? Voor katten dan.quote:
Plus eeeheeeeen!quote:
Mijn loungeset zit heerlijkquote:Op maandag 13 juni 2011 17:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, "gewone" tuinstoelen, maar dan van aluminium, weersbestendig![]()
Loungeset zit voor geen meter, daar hebben we ook wel es naar gekeken.
Of ja, je moet 2000 euro neer willen leggen, dan zit het nog enigzins
Met headlight, nice.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:49 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb deze, echt een ideaal ding. 3 jaar lang gewoon buiten laten staan in weer en wind![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |