ik gok dat mijn vinger dan pijn doet....quote:
maar de sfeer en alles is zo veel leuker op LL!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:15 schreef Kuukske het volgende:
LL vind ik veuls te duur. Zeker gezien hoe groot de kans is dat ze je een baggerline-up verzorgen omdat het al maanden van tevoren is uitverkocht.
Gatver T!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:17 schreef Tegan het volgende:
"Open wond", zo heb ik hem nog nooit horen genoemd worden.
Daar ben ik nu ook bang voor jaquote:Op zondag 12 juni 2011 21:15 schreef Kuukske het volgende:
LL vind ik veuls te duur. Zeker gezien hoe groot de kans is dat ze je een baggerline-up verzorgen omdat het al maanden van tevoren is uitverkocht.
OP. Niet in!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:17 schreef Tegan het volgende:
"Open wond", zo heb ik hem nog nooit horen genoemd worden.
Het gaat over open wonden, in wonden, vingers in of op. En jij begint over klussen?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
OP. Niet in!
Hoe gaat het met klussen? Pics?
Op zitten ook gevoelige plekjesquote:Op zondag 12 juni 2011 21:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
OP. Niet in!
Hoe gaat het met klussen? Pics?
Als er geklust wordt vallen er ook altijd gewondenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het gaat over open wonden, in wonden, vingers in of op. En jij begint over klussen?
Simple Plan gister ook. Wat een ellendequote:Op zondag 12 juni 2011 21:19 schreef Kuukske het volgende:
Ik zit trouwens even te kijken naar die livestream van Kings of Leon atm op pinkpop.vpnogwat.nl .. Maar jezus, wat kijkt die drummer verveeld.
Daar heb je een goed punt.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Als er geklust wordt vallen er ook altijd gewonden
Ja, ik las iets op nu.nl over punkpopdrama? Dat moet ik zo nog effe kijkenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Simple Plan gister ook. Wat een ellende
Eh, vooral uitkijken met de draadjes. Dat is alles wat ik weet.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:20 schreef Tegan het volgende:
Owja en, hoe bevestig je nieuwe plafondlampen enzo.
Geen idee, daar heb ik een klusjesturk voor. M'n vader de handige Harry. Als ik zoiets zelf moet doen sta ik onder stroom en staat het huis zo in brand.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:20 schreef Tegan het volgende:
Mijne was leukerquote:Op zondag 12 juni 2011 21:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik "ik las Mond" of "ik las Kont" zal posten [ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:20 schreef Tegan het volgende:
Ik snap opzich wel hoe electriciteit enzo werkt, maar zo'n ding installeren is toch wel ambitieusquote:Op zondag 12 juni 2011 21:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eh, vooral uitkijken met de draadjes. Dat is alles wat ik weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |