alt + f4quote:Op zondag 12 juni 2011 20:11 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
fijn dat iedereen hiermee eens is hoe doe ik dit op slot zetten?
Hihi jij zei kutje in capslockquote:Op zondag 12 juni 2011 20:11 schreef GordonRamsay het volgende:
[..]
WAHAH KIJK DEZE MANNETJE HATEN ZEKER MAAGD EN DIK GAAT NOOIT KUTJE KRIJGEN JAJW
Sterker nog, als hij voor de zon staat bevriest de andere kant van de wereld!quote:Op zondag 12 juni 2011 20:10 schreef ukga het volgende:
[..]
eind-conclusie; jij bent de breedste man van fok!, van internet, van Nederland, de wereld en alles omvattend. Na jou is niks meer.
nu dit gezegd is, kan dit topic mooi opslot
Sterker nog, als hij te dicht in de buurt van de evenaar komt, kan de aarde uit zijn oorspronkelijke baan vliegen!quote:Op zondag 12 juni 2011 20:15 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Sterker nog, als hij voor de zon staat bevriest de andere kant van de wereld!
dit is niet eens logisch...quote:Op zondag 12 juni 2011 20:17 schreef ukga het volgende:
[..]
Sterker nog, als hij te dicht in de buurt van de evenaar komt, kan de aarde uit zijn oorspronkelijke baan vliegen!
Zou bijna zeggen, Chuck Norris is bang voor deze user.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:10 schreef ukga het volgende:
[..]
eind-conclusie; jij bent de breedste man van fok!, van internet, van Nederland, de wereld en alles omvattend. Na jou is niks meer.
nu dit gezegd is, kan dit topic mooi opslot
Speciaal voor jou wordt 'ie open gehouden.quote:
iscool iemand vragen ofzo?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:09 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Speciaal voor jou wordt 'ie open gehouden.
Dat denk ik ook. Die compensatiedrang moet ergens vandaan komen natuurlijk.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:05 schreef ikbenverveeld het volgende:
TS heeft aandacht tekort. Zoals ik al zei: PLORK. waarom denk je dat we zn hoofd niet zien.
Ik wil niet heel veel zeggen. Ik ken iemand uit het leger. Die zegt zelf dat buikspieren een van de minst belangrijke spieren in je lichaam zijn. Ze zijn wel belangrijk, maar niet om zo te trainen. En aan je armen te zien zit er helemaal geen conditie in.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:12 schreef gespierd123 het volgende:
trouwens heeft nog niemand een betere fysiek dan de mijne geposted
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:17 schreef trovey het volgende:
Of je blijft gewoon doorposten tot het topic vol is.
[ afbeelding ]
wil niet herkend worden .. je weet maar nooit wie op deze forums zitquote:Op maandag 13 juni 2011 00:18 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Die compensatiedrang moet ergens vandaan komen natuurlijk.
TS, pics van je hoofd gaarne.![]()
ik train me buikspieren niet eens ... en lees de topics eens door er was zo'n chick die ff plezier wilde hebben met mijquote:Op maandag 13 juni 2011 00:19 schreef Pelikanelul het volgende:
[..]
Ik wil niet heel veel zeggen. Ik ken iemand uit het leger. Die zegt zelf dat buikspieren een van de minst belangrijke spieren in je lichaam zijn. Ze zijn wel belangrijk, maar niet om zo te trainen. En aan je armen te zien zit er helemaal geen conditie in.
TS is nogsteeds maagd.
Dit topic is te episch. als ie vol is, open ik deel 2quote:Op maandag 13 juni 2011 00:17 schreef trovey het volgende:
Of je blijft gewoon doorposten tot het topic vol is.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |