Met een 16 jarige puber het bed delen?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:44 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
dat is echt wel een fantasie voor vrouwen rond jou leeftijd .. geen moraalridder zijn
te veel testosteron sorryquote:Op maandag 13 juni 2011 00:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Met een 16 jarige puber het bed delen?Nou niet echt.
Kom maar terug als je verstand is aanbeland in je hersenen en niet ergens in je broek rondhangt.
Bij 300 posts dus nog even doorbikkelen TS.quote:
Kun je niets aan doen...je bent 16 jaar, dat hoort erbijquote:
nog een mooie picquote:Op maandag 13 juni 2011 00:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Bij 300 posts dus nog even doorbikkelen TS.
Ik ga al naar de sportschool, dus laat dat arrogante toontje maar achterwegen. Jij bent echt niet de enige op dit forum met een wasbordje als je dat soms dachtquote:Op maandag 13 juni 2011 00:40 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
heb ik je geen motivatie gegeven om juist naar de sportschool te gaan?
wat is je routinequote:Op maandag 13 juni 2011 00:49 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik ga al naar de sportschool, dus laat dat arrogante toontje maar achterwegen. Jij bent echt niet de enige op dit forum met een wasbordje als je dat soms dacht
Waarom?? Je vond jezelf toch niet zo gespierdquote:Op maandag 13 juni 2011 00:49 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
ga toch weg .. je zou echt wel wisselen met mij
check die tricep en me gluteusssssquote:Op maandag 13 juni 2011 00:51 schreef DeRakker. het volgende:
6pack is ook het makkelijkste om te krijgen... laag vet%.
Heb je verder geen spiermassa voor nodig
je drukt je arm dicht tegen je lichaam aan... je punt?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:51 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
check die tricep en me gluteusssss
ja man dat is het ... ik heb hetzelfde als ik me arm 90 graden houquote:Op maandag 13 juni 2011 00:52 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
je drukt je arm dicht tegen je lichaam aan... je punt?
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:54 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Jij doet me echt denken aan die ijdele nicht van de smurfen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |