Beeld je in dat ze 40 jaar ouder is, net zo dik als Erica Terpstra en haar reet afveegt.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:28 schreef Micson het volgende:
Hallo Fok! vrienden,
Onlangs had ik een feestje van mijn studentenvereniging, waarbij een leuk meisje die ik slechts een beetje kende mijn date was. Het was een hele leuke avond, beiden waren we dronken en er is ontelbare keren speeksel uitgewisseld. Op het feest zelf kwamen er al verscheidene kennissen naar me toe met de mededeling dat ik er niet te veel van voor moest stellen, omdat zoenen voor de meid in kwestie business as usual was.
Nu, een dagje later, moet ik echter de hele tijd aan haar denken. Vlinders in de buik, alles is aanwezig.
Uiterst vervelend, want zo heb ik al een paar keer mijn hart gebroken. Ik ben bang dat ook deze meid mij gewoon als een inwisselbaar goed ziet.
Ik heb even uitgezocht met hoeveel mensen van de studentenvereniging zij al gezoend heeft, en dit is een aardig lang lijstje. Ik heb haar nog gesmst, en ze wil een keer 'iets gaan drinken'. Dat is dus wel leuk, maar ik ben erg bang dat zij mij erna gewoon als een oud vod bij haar persoonlijke vuilnis gooit.
Eigenlijk moet ik haar dit sturen: Dit is mijn hart, mijn houten hart. De dames voor u hebben het alvast verzwaard, dus wees maar lief. Dat kan geen kwaad Jammer genoeg zou dat mij gewoon alleen maar een enorme homo laten lijken, en daardoor niet echt verstandig zijn
Jullie enig idee hoe ik dit verder moet aanpakken, zonder achter gelaten te worden met een gebroken hart ?
Inderdaad, eigenlijk zit ik gewoon in de positie waarin naieve meisjes normaal vertoeven. Die een keer geneukt worden door players als jij , en dan nooit meer gebeld worden.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:31 schreef Skylark. het volgende:
Nonchalante asshole uithangen. Maar ik herken het wel g, ik ben altijd wel enthousiast als ik een chick ontmoet (dat laat ik niet blijken), maar zodra ik haar dan als vriendin kan krijgen dan is de sport eraf en dan gooi ik haar weg.
Ik ben niet per se een player hoor, maar je kunt wel lief gaan doen en geïnteresseerd maar daar krijg je haar niet mee. Maar ik ben dan wel oprecht geïnteresseerd in het meisje in 1e instantie maar als ik haar kan krijgen is enerzijds de jacht eraf en anderzijds kom ik erachter dat ze toch niet voldoet aan mijn ideale voorstelling.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:38 schreef Micson het volgende:
[..]
Inderdaad, eigenlijk zit ik gewoon in de positie waarin naieve meisjes normaal vertoeven. Die een keer geneukt worden door players als jij , en dan nooit meer gebeld worden.
Neen, ik had nog wel hoop dat ik met haar mee naar huis kon. Maar op het laatst was zij niet echt meer toerekeningsvatbaar (onbeperkte drank) geloof ik, dus toen heb ik het maar gelaten voor wat het was.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:48 schreef Tware het volgende:
Alleen zoenen zonder neuken, zit jij op een gristelijke vereniging ofzo
Ok, maar zo reageer je dus als je haar niet ziet zitten. Ik zie de mijne dus wel zitten, maar dan moet ik dus blijkbaar 'acteren' alsof dit niet zo isquote:Op zondag 12 juni 2011 17:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben niet per se een player hoor, maar je kunt wel lief gaan doen en geïnteresseerd maar daar krijg je haar niet mee. Maar ik ben dan wel oprecht geïnteresseerd in het meisje in 1e instantie maar als ik haar kan krijgen is enerzijds de jacht eraf en anderzijds kom ik erachter dat ze toch niet voldoet aan mijn ideale voorstelling.
Definieer nominatie?quote:Op zondag 12 juni 2011 18:24 schreef Life2.0 het volgende:
Hier is vast wel een passende nominatie voor te vinden
Lijkt me inderdaad misschien wel de beste tactiek. Als ze mij ditched, dan kick ik dit topic nog wel even om mijn gal spuwen en haar voor alles en nog wat uit te makenquote:Op zondag 12 juni 2011 18:33 schreef Kabolter het volgende:
Ik denk dat die losgeslagen typetjes op den duur ook wel zullen trouwen/samenwonen.
Het is alleen een iets grotere uitdaging.
Ik zou lekker in de underdogpositie kruipen. Haar een beetje wegcijferen en kijken wat voor fijne kortetermijnervaringen je tegenkomt. En anders kun je altijd kreten als 'hoer' of 'slet' gebruiken als je tegen jezelf 'praat' en het toch mis is gelopen..
Ja, gewoon de botte hork uithangen. Raar, maar meisjes willen dat.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:54 schreef Micson het volgende:
[..]
Neen, ik had nog wel hoop dat ik met haar mee naar huis kon. Maar op het laatst was zij niet echt meer toerekeningsvatbaar (onbeperkte drank) geloof ik, dus toen heb ik het maar gelaten voor wat het was.
Zelf was ik ook ver heen, waarschijnlijk had ik hem toch niet omhoog gekregen
[..]
Ok, maar zo reageer je dus als je haar niet ziet zitten. Ik zie de mijne dus wel zitten, maar dan moet ik dus blijkbaar 'acteren' alsof dit niet zo is
Ok, maar moet ik nu nog een sms sturen met een concrete datum wanneer we gaan daten? Als ik het wel doe, ben ik geen nonchalante lul die het allemaal niks boeit. Als ik het niet doe, vergeet ze me misschien ..quote:Op zondag 12 juni 2011 20:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, gewoon de botte hork uithangen. Raar, maar meisjes willen dat.
Nee hoor, als je een sms stuurt, ben je alleen bezig om voor je eigen belangen op te komen (net als toen je aan het zoenen was).quote:Op zondag 12 juni 2011 22:06 schreef Micson het volgende:
[..]
Ok, maar moet ik nu nog een sms sturen met een concrete datum wanneer we gaan daten? Als ik het wel doe, ben ik geen nonchalante lul die het allemaal niks boeit. Als ik het niet doe, vergeet ze me misschien ..
Ik zou zelf iets sturen van: "Hee, over het drinken, ik heb even gekeken en ik kan woensdagmiddag rond een uur of 2. Jij? x"quote:Op zondag 12 juni 2011 22:06 schreef Micson het volgende:
[..]
Ok, maar moet ik nu nog een sms sturen met een concrete datum wanneer we gaan daten? Als ik het wel doe, ben ik geen nonchalante lul die het allemaal niks boeit. Als ik het niet doe, vergeet ze me misschien ..
Van jou hadden ze er 2 moeten maken.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:31 schreef Skylark. het volgende:
Nonchalante asshole uithangen. Maar ik herken het wel g, ik ben altijd wel enthousiast als ik een chick ontmoet (dat laat ik niet blijken), maar zodra ik haar dan als vriendin kan krijgen dan is de sport eraf en dan gooi ik haar weg.
Ik heb haar vannacht gesmst, maar nog niks terugquote:Op maandag 13 juni 2011 18:21 schreef JustKiss het volgende:
En, heb je inmiddels al een datum afgesproken voor jullie volgende afspraakje?
Ik zit in dezelfde situatie, maar dan andersom. Erg vervelend. Afgelopen week ook een studentenfeest gehad, beetje te dronken geworden, gezoend met een erg leuke jongen!
Zou hem best wel weer willen zien, maar ik heb het gevoel dat het voor hem eenmalig was. Ik heb hem een paar keer gesmst, ook wel wat terug gehad, het leek hem leuk om een keertje wat te gaan drinken.
Maar nog geen concrete datum afgesproken en ik wacht nu wel totdat HIJ dat gaat voorstellen eigenlijk.Want voor de rest heb ik het initiatief genomen en ik wil vooral niet te wanhopig overkomen. Ik heb namelijk het idee dat hij wel aardig in het studentenleven zit, genoeg van zulke feestjes heeft en ook genoeg vrouwen voor zich kan winnen.
Dus in vredesnaam, als ik jou was zou ik dat meisje niet te lang laten wachten en gewoon wat aan haar smsen, want wachten is echt hell!!
Goodluck!
Wat heb je gestuurd?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:05 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik heb haar vannacht gesmst, maar nog niks terug![]()
Jij ook succes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |