Tuurlijk niet. Als je tomaten wil laten rijpen haal je ze van de boom. En een Banaan erbij is een goed idee!quote:Op zondag 12 juni 2011 15:48 schreef golfer het volgende:
Aan de struik waaraan ze groeien laten hangen totdat ze rijp zijn.
Boomquote:Op zondag 12 juni 2011 15:49 schreef davako het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Als je tomaten wil laten rijpen haal je ze van de boom. En een Banaan erbij is een goed idee!
Ik zie nu (na google) dat een tomatenboom iets anders is dan een tomatenplant!quote:
Maar behoren beide tot de Solanumsoorten dus je zat in de buurt.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:01 schreef davako het volgende:
[..]
Ik zie nu (na google) dat een tomatenboom iets anders is dan een tomatenplant!
Dus een rode tomaat is niet rijp?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Gewoon op de vensterbank leggen, doe ik al jaren omdat de tomaten die je koopt eigenlijk nooit rijp zijn
Rode tomaten kunnen nog rijper worden en daarbij worden ze smakelijker (als je de goede hebt tenminstequote:
Laat ze eens een weekje in de zon op devensterbank liggen, en proef het verschilquote:
Ga ik doenquote:Op zondag 12 juni 2011 17:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Laat ze eens een weekje in de zon op devensterbank liggen, en proef het verschil
Moet de zon er dan echt op of werkt het ook zonder zon. Ik zit namelijk niet aan de zon kant met mijn appartementje.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Laat ze eens een weekje in de zon op devensterbank liggen, en proef het verschil
Werkt ook prima zonder zon.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:46 schreef Riann het volgende:
[..]
Moet de zon er dan echt op of werkt het ook zonder zon. Ik zit namelijk niet aan de zon kant met mijn appartementje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |