abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 juni 2002 @ 21:43:22 #76
19963 Just
De Baron
pi_4719405
quote:
Op zondag 23 juni 2002 21:40 schreef mabit het volgende:

[..]

er zittne echt geen indiers in hoofddorp, en bovendien heeft amstelveen de grootst indische gemeenschap van nl

Naar mijn idee zijn indiers en indo's toch wel een ander volk hoor? Maar als je indo's bedoelt die zitten wel degelijk ook in Hoofddorp
check www.mijnadvertentie.nl
  zondag 23 juni 2002 @ 21:44:52 #77
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_4719440
Mr Cool> Door de familie Vaatstra bijvoorbeeld.

En zo zijn er nog veel meer figuren. Dan hebben ze het over die criminele kut pinda's die moeten opzouten.

Ik heb een vriend die Indo is. Zelf ben ik Koreaan. Heb in Groningen al een paar keer meegemaakt dat men knap bang is dat we tasjes roven.

Of in kleine Drentse dorpjes denkt men dat je leeft op kosten van de overheid terwijl de blanke Nederlander in armoede moet lijden.

Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_4719446
Zoals ik ergens anders al postte is de hypocrisie hier niet van de lucht!
Had Belgie gewonnen en de Belgen waren hier toeterend de straat op gegaan dan hadden we het leuk en aandoenlijk gevonden.

De achterliggende reden is gewoon pure discriminatie, niets anders.

Ik woon in een wijk met veel moslims en heb Turkse buren. Nog nooit zulke aardige buren gehad. Voor je oordeelt zou ik aan willen raden gewoon eens een gesprek aan te knopen. You might like it.

zondag 23 juni 2002 @ 21:46:18 #79
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4719467
quote:
Op zondag 23 juni 2002 21:40 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik vind het wel gezellig dat er een groep Nederlanders is die echt feest kan vieren naar aanleiding van een WK.

Ach ja, en de autochtone Nederlanders kunnen dat niet of zo?

Gelukkig kunnen de Turken wel net zo lekker relschoppen, het was weer lekker bal gisteren op het Paul Krugerplein!

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  zondag 23 juni 2002 @ 21:46:57 #80
16704 Rechts
democratie
pi_4719483
quote:
Op zondag 23 juni 2002 21:44 schreef Barca het volgende:
Mr Cool> Door de familie Vaatstra bijvoorbeeld.

En zo zijn er nog veel meer figuren. Dan hebben ze het over die criminele kut pinda's die moeten opzouten.

Ik heb een vriend die Indo is. Zelf ben ik Koreaan. Heb in Groningen al een paar keer meegemaakt dat men knap bang is dat we tasjes roven.

Of in kleine Drentse dorpjes denkt men dat je leeft op kosten van de overheid terwijl de blanke Nederlander in armoede moet lijden.

Zie je nu dat je het met me eens bent wat betreft de redenen dat de nederlanders zo huiverig zijn wat betreft het feest vieren waar het topic over gaat.
Pim is vermoord omdat hij zei wat hij dacht.Om zijn mening. En, zoals hij dat zelf met een knipoog aanduidde::"Iemand moet toch zeggen wat U niet mag zeggen!"
  zondag 23 juni 2002 @ 21:47:11 #81
30220 Barca
pi_4719485
Saleheim> Die tip komt te laat. Ik heb al vaak goed contact gehad met Turken, Marokkanen, enz. Ik heb namelijk in een hotel gewerkt dat dienst deed als azc.

Hardstikke gezellig.

zondag 23 juni 2002 @ 21:48:33 #82
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4719505
quote:
Op zondag 23 juni 2002 21:45 schreef Saleheim het volgende:
Had Belgie gewonnen en de Belgen waren hier toeterend de straat op gegaan dan hadden we het leuk en aandoenlijk gevonden.

Ach ja, als het de Duitsers waren geweest die toeterend en rellend langs de boulevard hadden gereden en men had geklaagd over die dikke, bierzuipende, worstvretende en kuilgravende kolere-Duitsers die in de laatste minuut winnen dan was het wel leuk geweest en geen racisme toch?~
quote:
Ik woon in een wijk met veel moslims en heb Turkse buren. Nog nooit zulke aardige buren gehad. Voor je oordeelt zou ik aan willen raden gewoon eens een gesprek aan te knopen. You might like it.
Fijn en niet relevant, want daar gaat het hier niet over.

Oh trouwens mijn Turkse boven, beneden, en achterburen zijn eikels...

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  zondag 23 juni 2002 @ 21:49:46 #83
30220 Barca
pi_4719528
Die redenen kloppen niet!

Mensen denken dat bepaalde personen niet deugen, maar dat is in 90% van de gevallen helemaal niet terecht.

Zoals er goede Nederlanders (blanke autochtonen) zijn, zo zijn er ook genoeg goede Turken, Marokkanen, Indo's, Koreanen, enz.

Echter ... velen willen dat gewoon niet geloven.

zondag 23 juni 2002 @ 21:50:12 #84
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4719539
quote:
Op zondag 23 juni 2002 21:43 schreef Just het volgende:

[..]

Naar mijn idee zijn indiers en indo's toch wel een ander volk hoor? Maar als je indo's bedoelt die zitten wel degelijk ook in Hoofddorp

Indiers zijn originele, indos zijn degene die hier geboren zijn. Indo staat voor In Nederland Door Omstandigheden. . (Mijn meisje is een Indo dus vandaar ).

Oh en de grootste groep Indos zit in Den Haag. Die heet niet voor niets de Indo-hoofdstad vd wereld. Vandaar ook de Pasar hier en zo....

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_4719544
quote:
Op zondag 23 juni 2002 21:48 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Oh trouwens mijn Turkse boven, beneden, en achterburen zijn eikels...

Als jou alle buren eikels zijn dan is het waarschijnlijk dat jij de eikel bent en zij niet
pi_4719572
quote:
Op zondag 23 juni 2002 21:40 schreef mabit het volgende:
er zittne echt geen indiers in hoofddorp, en bovendien heeft amstelveen de grootst indische gemeenschap van nl
Wat? Echt niet. Ik zie hier niet echt veel Indiërs eik. Wel veel Japanners/Chinezen enzo.

Meeste indiërs zitten toch altijd nog rond Den Haag dacht ik zo..

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 juni 2002 @ 21:53:05 #87
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_4719585
quote:
Op zondag 23 juni 2002 21:46 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Ach ja, en de autochtone Nederlanders kunnen dat niet of zo?

Gelukkig kunnen de Turken wel net zo lekker relschoppen, het was weer lekker bal gisteren op het Paul Krugerplein!

Niet dit WK, voor als het je ontgaan is.

En dat relschoppen in DenHaag was Turken vs Koerden. In Arnhem was het heel gezellig.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 23 juni 2002 @ 21:54:05 #88
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_4719606
Aangezien dit topic erg snel nogal offtopic is geraakt en het echt niets meer met sport temaken heeft verplaats ik um ff naar GC.
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_4719626
quote:
Op zondag 23 juni 2002 21:49 schreef Barca het volgende:
Die redenen kloppen niet!

Mensen denken dat bepaalde personen niet deugen, maar dat is in 90% van de gevallen helemaal niet terecht.

Zoals er goede Nederlanders (blanke autochtonen) zijn, zo zijn er ook genoeg goede Turken, Marokkanen, Indo's, Koreanen, enz.

Echter ... velen willen dat gewoon niet geloven.

Precies! Die gasten hier hadden vantevoren al een pesthekel aan Turken. Dat die dan toeterend door de straat gaan rijden en dat ze zich dan daar aan ergeren bevestigt dat vooroordeel alleen maar. En wij moeten zeker geloven dat dat door het toeteren komt?
pi_4719641
quote:
Op zondag 23 juni 2002 21:45 schreef Saleheim het volgende:

ja totdat je fiets weg is, je portomonee gerold en de geur van koeskoes je neus uitkomt
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
  zondag 23 juni 2002 @ 21:56:26 #91
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4719651
quote:
Op zondag 23 juni 2002 21:53 schreef Doc het volgende:

[..]

Niet dit WK, voor als het je ontgaan is.

We doen dan ook niet mee, voor als het je ontgaan is.
quote:
En dat relschoppen in DenHaag was Turken vs Koerden. In Arnhem was het heel gezellig.
En dat relschoppen kwam door honderden Turken die na de overwinning met vlaggen door de stad raasden, een Koerdische demonstratie tegenkwamen en men gezellig met stenen ging gooien.
Leuk en fijn, dat Turkije gewonnen heeft en dat dat fijn geviert wordt in NL.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_4719656
quote:
Op zondag 23 juni 2002 21:55 schreef mabit het volgende:

[..]

ja totdat je fiets weg is, je portomonee gerold en de geur van koeskoes je neus uitkomt

Koerden en Marrokanen lijken veel op Turken. Dus je weet het niet.
pi_4719669
quote:
Op zondag 23 juni 2002 21:55 schreef mabit het volgende:

[..]

Is dat nou bevredigend, zo geforceerd recalcitrant zijn?

[Dit bericht is gewijzigd door keeper op 23-06-2002 21:57]

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  zondag 23 juni 2002 @ 21:57:44 #94
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4719679
quote:
Op zondag 23 juni 2002 21:50 schreef delapoko het volgende:

[..]

Als jou alle buren eikels zijn dan is het waarschijnlijk dat jij de eikel bent en zij niet

Ach, ik ben de enige zonder schotel-antenne op het balkon en de enige die Nederlands spreekt.

Gelukkig ben ik half september weg uit dit hok... .

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_4719697
quote:
Op zondag 23 juni 2002 21:56 schreef X-Ray het volgende:

[..]

We doen dan ook niet mee, voor als het je ontgaan is.
[..]

En dat relschoppen kwam door honderden Turken die na de overwinning met vlaggen door de stad raasden, een Koerdische demonstratie tegenkwamen en men gezellig met stenen ging gooien.
Leuk en fijn, dat Turkije gewonnen heeft en dat dat fijn geviert wordt in NL.

Door jouw posts isoleer je een gemeenschap. En dan kan je hen nooit integreren. Maar waarschijnlijk is dat ook jou doel.
  zondag 23 juni 2002 @ 21:59:51 #96
30220 Barca
pi_4719721
Een aantal figuren hier hebben dringend psychiatrische hulp nodig!

Ga liever over sport praten i.p.v. de ubermensch uit te hangen.

pi_4719726
Oh, het gaat over sport?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_4719752
ik wil nog ff een quote van hoerboven aanhalen:
quote:
90% van de misdaden / overtredingen wordt dan gepleegd door allochtonen, dat betekent niet automatisch dat 90% van de allochtonen niet deugt.
nee maar als alle buitenlanders het land uitgaan, heb je dus wel 90% minder criminaliteit en 90% minder politie en cellen nodig... bovendien scheelt het ook flink in de uitkeringen.... begroting technisch is het uitermate interessant
pi_4719767
quote:
Op zondag 23 juni 2002 21:59 schreef Barca het volgende:
Een aantal figuren hier hebben dringend psychiatrische hulp nodig!

Ga liever over sport praten i.p.v. de ubermensch uit te hangen.

t staat in gc... vriend... dus nix sport
  zondag 23 juni 2002 @ 22:02:59 #100
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4719782
quote:
Op zondag 23 juni 2002 21:58 schreef delapoko het volgende:

[..]

Door jouw posts isoleer je een gemeenschap. En dan kan je hen nooit integreren. Maar waarschijnlijk is dat ook jou doel.

Zo, ik heb invloed zeg, dat ik met wat posts op een i-net forum de hele Turkse gemeenschap isoleer en weerhoud van integratie.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')