SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Maar hoe ging die droom precies?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik was er dus juist totaal niet mee bezig gister.
Droom wel vaker over de vreemdste dingen.
Wat nou pervert, moet ze ons maar niet zo triggeren.quote:
Kan je je bij die drie dingen die ik genoemd heb echt geen voorstelling maken?quote:
Jawel, maar die is mss nog erger. Werd je nu wel of niet zwanger, baarde je een monster, of kreeg je een enge ziekte?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan je je bij die drie dingen die ik genoemd heb echt geen voorstelling maken?
quote:Op zondag 12 juni 2011 14:32 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Jawel, maar die is mss nog erger. Werd je nu wel of niet zwanger of kreeg je een enge ziekte?
Oh, zo lang duurde de droom niet hoor. Maar ik wilde wel een MAP halen.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:32 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Jawel, maar die is mss nog erger. Werd je nu wel of niet zwanger of kreeg je een enge ziekte?
Wel een voorstelling, maar ik hoor liever het hele verhaal. Maar als je het niet wil vertellen, prima.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan je je bij die drie dingen die ik genoemd heb echt geen voorstelling maken?
Had alleen even zoiets van WTF toen ik wakker werd. Dacht het is wel grappig om hier even te vertellen, meer niet.
MAPquote:Op zondag 12 juni 2011 14:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, zo lang duurde de droom niet hoor. Maar ik wilde wel een MOP halen.
Want ja, dat voor het zingen de kerk uit van MLiG...vond ik toch ook niet helemaal betrouwbaar.![]()
Die zou ik je niet eens kunnen vertellen, ik weet alleen de grote lijnen nog.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel een voorstelling, maar ik hoor liever het hele verhaal. Maar als je het niet wil vertellen, prima.
Ze had seks met MLIG zonder condoom ze kregen een vervloekt kind die hun beide vermoorde. Zoiets zal het zijn geweest.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:32 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Jawel, maar die is mss nog erger. Werd je nu wel of niet zwanger, baarde je een monster, of kreeg je een enge ziekte?
Je heb het nu wel gedaan (in je dromen). Het is een begin.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, zo lang duurde de droom niet hoor. Maar ik wilde wel een MOP halen.
Want ja, dat voor het zingen de kerk uit van MLiG...vond ik toch ook niet helemaal betrouwbaar.![]()
De droomontmaagding had ik al lang gehad.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:34 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je heb het nu wel gedaan (in je dromen). Het is een begin.
Vat het op als een hint. Anders ben je zo Lant II.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De droomontmaagding had ik al lang gehad.
Terwijl heel FOK! dat wel zou willen doen.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:37 schreef Crutch het volgende:
Ik heb het te doen met Straw.
Komt hier vrij vaak advies geven en discussiëren, maar heeft zichzelf nog nooit flink laten nemen.
Ze blijft maar bezig zichzelf te verbeteren Ze weet mss niet dat dat nooit ophoud. Daar kun je niet op wachten Straw.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:37 schreef Crutch het volgende:
Ik heb het te doen met Straw.
Komt hier vrij vaak advies geven en discussiëren, maar heeft zichzelf nog nooit flink laten nemen.
Ik had vroeger vaak dromen. Alleen mijn nachtmerries gingen altijd hetzelfde ik belande onder een metro. Waarom? Ik heb geen flauw idee.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:37 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb altijd dromen over dat ik zwanger ben terwijl ik totaal geen kinderen wil . Denk waarschijnlijk dat zwangerschap staat voor nieuw begin ofzo.
Onjuist, acne maakt mensen kapot. Medicijnen zullen een wereld van verschil maken.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:38 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ze blijft maar bezig zichzelf te verbeteren Ze weet mss niet dat dat nooit ophoud. Daar kun je niet op wachten Straw.
Ik heb ooit een nachtmerrie gehad waarin de buurvrouw de buurman vermoorde met een bijl. Maar dat kwam omdat ik me, voor het slapen gaan, zorgen maakte of de tussenmuur open kon gaan.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had vroeger vaak dromen. Alleen mijn nachtmerries gingen altijd hetzelfde ik belande onder een metro. Waarom? Ik heb geen flauw idee.
Straw, je hoeft alleen maar naar buiten te gaan en wat dingen te ondernemen.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Onjuist, acne maakt mensen kapot. Medicijnen zullen een wereld van verschil maken.
Herhalende dromen...herkenbaar inderdaad. Bij mij kwam er een vampier in voor.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had vroeger vaak dromen. Alleen mijn nachtmerries gingen altijd hetzelfde ik belande onder een metro. Waarom? Ik heb geen flauw idee.
Je bent niet alleen je acné. Er is veel moois om in te zetten.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Onjuist, acne maakt mensen kapot. Medicijnen zullen een wereld van verschil maken.
Ik kom nu niemand tegen want ik sta er nog niet open voor zo lang als ik me schaam voor mijn gezicht.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:41 schreef Crutch het volgende:
[..]
Straw, je hoeft alleen maar naar buiten te gaan en wat dingen te ondernemen.
Meisjes zoals jij komen (hoe verlegen en ingewikkeld ze ook zijn) heus wel iemand tegen.
En dat terwijl zonlicht juist zo goed .quote:Op zondag 12 juni 2011 14:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kom nu niemand tegen want ik sta er nog niet open voor zo lang als ik me schaam voor mijn gezicht.
Boeit niet, ik wil naar mijn eigen standaard er redelijk uitzien.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:42 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je bent niet alleen je acné. Er is veel moois om in te zetten.
Dat krijg ik wel.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
En dat terwijl zonlicht juist zo goed .
Kan ik me voorstellen hoor.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:44 schreef formerjellybean het volgende:
sorry maar dat klinkt ook niet echt gezond hoor
Neem eens een voorbeeld aan Mysticmv.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Boeit niet, ik wil naar mijn eigen standaard er redelijk uitzien.
[..]
Dat krijg ik wel.Schamen voor mijn gezicht of althans me niet prettig voelen kan ook in de openbaarheid.
Ik wel dan viel ik in een droom in een put of een kuil en dan reageerde mijn lichaam op dezelfde manier als of ik echt in een put viel. Er waren ook dromen waar je iets zo in verneukt had dat die situatie onoverkomelijk was en dan werd je wakker en was alles weer normaal.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:42 schreef Crutch het volgende:
Ik ben nog nooit wakkergeschrokken van een droom.
Maar dat maakt toch eigenlijk niet uit omdat het juist een droombeeld is, en ik in het echt het lijstje er niet bij houd. Daarnaast wil ik ook niet dat anderen mannen voor mij uitzoeken, dus dat maakt ook al niet uit. Het is meer een soort fantasie.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:16 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Omdat je bewuste ideeen daarover nooit je werkelijke voorkeuren goed uitdrukken. Het in woorden proberen uit te drukken is een hopeloze zaak. Als iemand op basis van dat lijste mannen voor je uitzoekt, dan vind je de meeste wss niks. Daarom werken contact ads niet.
Ik constant . Mijn raarste maar mooiste droom was van een vriend die overleden was in de droom kwam weer in het cafe waar we beiden kwamen en toen zei ik van he maar dat kan niet jij bent dood, en hij vertelde me dit is een grapje ik ben er nog . We hebben toen bijzitten praten zoals we altijd deden.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:42 schreef Crutch het volgende:
Ik ben nog nooit wakkergeschrokken van een droom.
Misschien dat ik hier Schenkie wel in begrijp. Met als enig verschil dat mijn huidaandoening verholpen kan worden. Was dat niet zo dan had ik het moeten accepteren.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:44 schreef formerjellybean het volgende:
sorry maar dat klinkt ook niet echt gezond hoor
Wowquote:Op zondag 12 juni 2011 14:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik constant . Mijn raarste maar mooiste droom was van een vriend die overleden was in de droom kwam weer in het cafe waar we beiden kwamen en toen zei ik van he maar dat kan niet jij bent dood, en hij vertelde me dit is een grapje ik ben er nog . We hebben toen bijzitten praten zoals we altijd deden.
Dat vond ik wel een hele mooie maar speciale droom .
Een mooi thema voor dit topic deel. Dromen en fantasieen. Een mens gaat van A --> B en B is een doelstelling. Een doelstelling bestaat feitelijk nog niet en is daarom altijd een verbeelding. Fantasie en werkelijkheid gaan hand in hand.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar dat maakt toch eigenlijk niet uit omdat het juist een droombeeld is, en ik in het echt het lijstje er niet bij houd. Daarnaast wil ik ook niet dat anderen mannen voor mij uitzoeken, dus dat maakt ook al niet uit. Het is meer een soort fantasie.
Dat soort dromen zijn heel mooi, maar misschien ook naar als je dan weer wakker wordt.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik constant . Mijn raarste maar mooiste droom was van een vriend die overleden was in de droom kwam weer in het cafe waar we beiden kwamen en toen zei ik van he maar dat kan niet jij bent dood, en hij vertelde me dit is een grapje ik ben er nog . We hebben toen bijzitten praten zoals we altijd deden.
Dat vond ik wel een hele mooie maar speciale droom .
Realiseer je je dat stress ook een van de boosdoeners is?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien dat ik hier Schenkie wel in begrijp. Met als enig verschil dat mijn huidaandoening verholpen kan worden. Was dat niet zo dan had ik het moeten accepteren.
Maar het is niet heel zeldzaam, zoals ik al zei mensen die hun hele puberteit en ook na de puberteit last hebben van acne hebben daar (meestal) behoorlijk veel last van. Vooral qua zelfvertrouwen en voorkomen dus.
En aangezien ik weet welke uitwerking de medicijnen kunnen hebben (broertje) ben ik erg hoopvol.
Dat had ik dus ook, ik vond het heel mooi. Misschien is die een soort beschermengel geworden en kijkt die nog even mee in mijn leven en komt die eens in de zoveel tijd even kijken hoe het is.quote:
Ik heb geen stress momenteel. En geloof me, je hoeft mij niet over de oorzaken te vertellen van mijn eigen huidaandoening.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Realiseer je je dat stress ook een van de boosdoeners is?
Ja, nou niet zo zweverig doen hoor!quote:Op zondag 12 juni 2011 14:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook, ik vond het heel mooi. Misschien is die een soort beschermengel geworden en kijkt die nog even mee in mijn leven en komt die eens in de zoveel tijd even kijken hoe het is.
Stress is niet de oorzaak.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Voor mij dus niet , want het is juist zoiets van ook is die er niet meer , in geest en gedachte is die er nog en kijkt die misschien af en toe even mee.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat soort dromen zijn heel mooi, maar misschien ook naar als je dan weer wakker wordt.
Aha.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb geen stress momenteel.
Het is wel degelijk genetisch in mijn geval.
Dat was erg grappig bij een zus van een vriendin van mij, zat onder de acne. Niemand wist waar het van kwam jaren lang onderzoeken. Rond haar 24e waren ze er eindelijk achter, mevrouw at regelmatig een zak ships leeg. Nou was dat niet zo erg, maar ze zat constant met haar vette handen aan haar gezicht. En dat bleek dus uiteindelijk de oorzaak.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Bij vrouwen wil de pil toch ook weleens helpen?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:00 schreef formerjellybean het volgende:
Wat ik me afvraag als dus acne hebt moet je dan ook meer op je voeding letten , want misschien is er ook wel eten wat het juist erger maakt ???
Bizar.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:02 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat was erg grappig bij een zus van een vriendin van mij, zat onder de acne. Niemand wist waar het van kwam jaren lang onderzoeken. Rond haar 24e waren ze er eindelijk achter, mevrouw at regelmatig een zak ships leeg. Nou was dat niet zo erg, maar ze zat constant met haar vette handen aan haar gezicht. En dat bleek dus uiteindelijk de oorzaak.
Daarna had ze zo een vriendje.
De oorzaak zit 'm bij mij bij de huidstructuur, talgproductie, hormoonschommelingen, aanwezigheid van een zekere acnebacterie gepaard met ontstekingsreactie van de huid. Dingen zoals make-up niet goed verwijderen (verstopte poriën), bepaald eten (onbewezen) en inderdaad stress kunnen het verergeren, maar als je het van jezelf al redelijk erg hebt is dat niet de grote boosdoener.quote:
Been there, done that. Hielp helaas niet..quote:Op zondag 12 juni 2011 15:02 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Bij vrouwen wil de pil toch ook weleens helpen?
Ja ook wel eens gehoord. Bij mij heb ik geen acne, maar ik heb rode vlekken die opkomen als ik zenuwachtig of mijn hand ofzo ergens op mijn huid leg. Mensen hebben vaak zoiets van wat heb je nu, maar ik zie het meer als iets dat bij mij hoort.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:02 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Bij vrouwen wil de pil toch ook weleens helpen?
Ja iedereen heeft gelijk in dit geval. Soms ligt het aan eten stress etc etc en soms is er geen duidelijke aanleiding. Uiterlijk is een lastig iets.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De oorzaak zit 'm bij mij bij de huidstructuur, talgproductie, aanwezigheid van een zekere acnebacterie gepaard met ontstekingsreactie van de huid. Dingen zoals make-up niet goed verwijderen (verstopte poriën), bepaald eten (onbewezen) en inderdaad stress kunnen het verergeren, maar als je het van jezelf al redelijk erg hebt is dat niet de grote boosdoener.
Maar is daar geen behandeling voor?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De oorzaak zit 'm bij mij bij de huidstructuur, talgproductie, aanwezigheid van een zekere acnebacterie gepaard met ontstekingsreactie van de huid. Dingen zoals make-up niet goed verwijderen (verstopte poriën), bepaald eten (onbewezen) en inderdaad stress kunnen het verergeren, maar als je het van jezelf al redelijk erg hebt is dat niet de grote boosdoener.
Ja volgensmij wel, maar je leest ook van die verhalen dat zonlicht de huid kan uitdrogen waardoor de gestimuleerde talgproductie zorgt voor extra acnevorming.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:06 schreef Daniel1976 het volgende:
Maar licht therapie of veel zon is toch per definitie gezond voor alle huis aandoeningen?
Ja, daar zijn dus die medicijnen voor die ik ga gebruiken.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:07 schreef Crutch het volgende:
[..]
Maar is daar geen behandeling voor?
Het diep schoonmaken van de huid voordat er een ontstekingsreactie optreedt?
Even flink met de vlakschuurmachine eroverheen bijvoorbeeld.
Das heel lastig geloof ik. Het is ieder geval niet zo alsof die troep van clearciel werkt ofzo.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:07 schreef Crutch het volgende:
[..]
Maar is daar geen behandeling voor?
Het diep schoonmaken van de huid voordat er een ontstekingsreactie optreedt?
Even flink met de vlakschuurmachine eroverheen bijvoorbeeld.
Weet je al wanneer je daarmee kan beginnen?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, daar zijn dus die medicijnen voor die ik ga gebruiken.
Nee, ik ga dinsdag naar de huisarts. Ik heb eigenlijk heel lang getwijfeld en nog andere dingen geprobeerd, omdat het best zware medicijnen zijn waarbij je maandelijks een zwangerschapstest moet doen en ook moet bloedprikken. En nog een heleboel andere dingen (bijwerkingen).quote:Op zondag 12 juni 2011 15:11 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Weet je al wanneer je daarmee kan beginnen?
We hebben het hier over droomvrouwen/mannen gehad. Er is altijd een ding wat je moet doen en dat is zoiets nastreven. Dan leg je de lat te hoog en komt het nooit goed.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:11 schreef Mishu het volgende:
Ik had de OP gelezen en ik vind vrouwen alleen als studieobject zien een beetje raar eigenlijk. Man of vrouw, het is leuk om met beide geslachten goed contact te hebben. Omdat het je leven leuker maakt.
Voor de rest denk ik dat er zelfs voor de meest onaangepaste boer die zijn uiterlijk niet mee heeft wel een leuk meisje is. Ik denk alleen niet dat op zoek moet naar iemand zoals bijv. Jennifer Lopez ofzo.
Probeer iemand te vinden die bij je past
Het probleem hier is vaak dat men dat leuke meisje dat bij ze zou kunnen passen niet aan durven te spreken. Dus dan schiet je er nog niet veel mee op als je die vind.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:11 schreef Mishu het volgende:
Ik had de OP gelezen en ik vind vrouwen alleen als studieobject zien een beetje raar eigenlijk. Man of vrouw, het is leuk om met beide geslachten goed contact te hebben. Omdat het je leven leuker maakt.
Voor de rest denk ik dat er zelfs voor de meest onaangepaste boer die zijn uiterlijk niet mee heeft wel een leuk meisje is. Ik denk alleen niet dat op zoek moet naar iemand zoals bijv. Jennifer Lopez ofzo.
Zwangerschapstest?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik ga dinsdag naar de huisarts. Ik heb eigenlijk heel lang getwijfeld en nog andere dingen geprobeerd, omdat het best zware medicijnen zijn waarbij je maandelijks een zwangerschapstest moet doen en ook moet bloedprikken. En nog een heleboel andere dingen (bijwerkingen).
Hé Mishu, kom jij ons vereren met een bezoek. Ja, zo leuk mogelijk met mensen omgaan is een goede gedachte. Leuke meisjes zijn er niet voor iedereen, vrees ik.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:11 schreef Mishu het volgende:
Ja dat lijkt mij toch nergens voor nodig.quote:
Ja, het is heel streng.quote:
Dat is niet zo heel natuurlijk voor iedereen hoor, blijkt uit dit topic.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:14 schreef Mishu het volgende:
Echt leuke meisjes daar kom je denk ik via via mee in contact. Via wederzijdse vrienden bijvoorbeeld. Of omdat je samen op een zeilclub zit. Natuurlijk raak je dan gewoon met elkaar aan de praat.
Een zomerkamp is ook zoiets waarbij mensen zich toch al iets meer verdiepen in elkaar.
Tsja via via... ik heb niet zoveel vrienden die een enorme vriendengroep hebben met meisjes daarin. Eigenlijk maar eentje.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:14 schreef Mishu het volgende:
Echt leuke meisjes daar kom je denk ik via via mee in contact. Via wederzijdse vrienden bijvoorbeeld. Of omdat je samen op een zeilclub zit. Natuurlijk raak je dan gewoon met elkaar aan de praat.
Een zomerkamp is ook zoiets waarbij mensen zich toch al iets meer verdiepen in elkaar.
Wat een leuk meisje is verschilt voor iedereen denk ik. Ik zie vaak best verlegen jongens helemaal happy zijn met zo'n netjes opgevoed bescheiden christelijk meisje met blond krullerig haarquote:Op zondag 12 juni 2011 15:14 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Hé Mishu, kom jij ons vereren met een bezoek. Ja, zo leuk mogelijk met mensen omgaan is een goede gedachte. Leuke meisjes zijn er niet voor iedereen, vrees ik.
Ah vandaar, het leek me al niet dat een van de bijwerkingen zwangerschap was.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, het is heel streng.Ook al verzeker je ze ervan geen seks te hebben.
Bij gebruik van het medicijn kunnen ongeboren kinderen misvormingen e.d. krijgen.
Zo lang ze niet te religieus is vind ik zo'n beetje alles goed.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:16 schreef Mishu het volgende:
[..]
Wat een leuk meisje is verschilt voor iedereen denk ik. Ik zie vaak best verlegen jongens helemaal happy zijn met zo'n netjes opgevoed bescheiden christelijk meisje met blond krullerig haar
Als de leuke meisjes nu eens wat meer aandacht wilde besteden aan de verlegen jongens. Dan hoeven deze jongens ook niet religieus te doenquote:Op zondag 12 juni 2011 15:16 schreef Mishu het volgende:
[..]
Wat een leuk meisje is verschilt voor iedereen denk ik. Ik zie vaak best verlegen jongens helemaal happy zijn met zo'n netjes opgevoed bescheiden christelijk meisje met blond krullerig haar
Ja, of die verlegen jongens kruipen eens uit hun schulp en zoeken de leuke meisjes op.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:22 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als de leuke meisjes nu eens wat meer aandacht wilde besteden aan de verlegen jongens. Dan hoefde ze ook niet religieus te doen.
quote:Op zondag 12 juni 2011 15:22 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als de leuke meisjes nu eens wat meer aandacht wilde besteden aan de verlegen jongens. Dan hoeven deze jongens ook niet religieus te doen.
Zullen we het combineren?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja, of die verlegen jongens kruipen eens uit hun schulp en zoeken de leuke meisjes op.
Goed plan. Worden ze dan warm onthaald of op de pijnbank gelegd.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja, of die verlegen jongens kruipen eens uit hun schulp en zoeken de leuke meisjes op.
Als het leuke meisjes zijn het eerste natuurlijk.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:24 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Goed plan. Worden ze dan warm onthaald of op de pijnbank gelegd.
EURO!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
Opgelost. Eindelijk. Topic kan nu wel dicht.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als het leuke meisjes zijn het eerste natuurlijk.
Nee, want het uit hun schulp kruipen is nog niet gebeurd.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:26 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Opgelost. Eindelijk. Topic kan nu wel dicht.
Okee. Slotje om 16:00 dan maar?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:26 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Opgelost. Eindelijk. Topic kan nu wel dicht.
Na deze uitnodiging toch wel. Wie wil er niet warm worden onthaald door een leuk meisje.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, want het uit hun schulp kruipen is nog niet gebeurd.
Ik denk dat ik mijn favo user maar eens ga vragenquote:Op zondag 12 juni 2011 15:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zie nog geen veranderingen.
Hou lanterfant erbuiten a.u.b.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:31 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn favo user maar eens ga vragen.
Dat is een beetje een voor oordeel.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:32 schreef Mishu het volgende:
In dorpen wonen vaak ook meisjes die geschikt zijn voor de wat meer verlegen/rustige medemens. De wat meer avontuurlijke veeleisende types vertrekken namelijk al snel naar de stad.
Wie dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:34 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je hebt niet goed opgelet. Maar Lant is ook tof natuurlijk.
Alsof rustige verlegen meisjes in een leuk huisje in het polderlandschap meteen voor de bijl gaan als er een wildvreemde aan de deur staat.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:32 schreef Mishu het volgende:
In dorpen wonen vaak ook meisjes die geschikt zijn voor de wat meer verlegen/rustige medemens. De wat meer avontuurlijke veeleisende types vertrekken namelijk al snel naar de stad.
Dus tip: rijd eens 5 km door het polderlandschap om aan te kloppen bij een leuk huisje
Dat is handig , je herkent haar de volgende keer dus ook niet ??quote:Op zondag 12 juni 2011 15:34 schreef pl4kkie het volgende:
Ik heb zwaar gefaald van het weekend. had de kans om een leuk meisje aan tespreken op een party maar heb het niet gedaan. Niemand weet ook meer wie dat was![]()
Nouja vaak hebben ze zo'n buurthuis met activiteiten en feesten enzo.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Alsof rustige verlegen meisjes in een leuk huisje in het polderlandschap meteen voor de bijl gaan als er een wildvreemde aan de deur staat.
Doen ze dan de deur open (de achtergebleven niet avontuurlijke) ?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:32 schreef Mishu het volgende:
Dus tip: rijd eens 5 km door het polderlandschap om aan te kloppen bij een leuk huisje
Ja dat denk ik wel. Maar heb geen idee wanneer ik er wer kom en waar zij vandaan komtquote:Op zondag 12 juni 2011 15:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is handig , je herkent haar de volgende keer dus ook niet ??
Dan nog zul je er wat voor moeten doen, ook de rustigere meisjes waar jij van spreekt moeten tot op zekere hoogte versierd worden.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:36 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nouja vaak hebben ze zo'n buurthuis met activiteiten en feesten enzo.
En wat als je bijna geen vrienden hebt en/of alleen maar met jongens omgaat?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:14 schreef Mishu het volgende:
Ik vrees voor het laatste. Onschuldige verlegen jongens zijn niet echt 'compatible' met meisjes denk ikquote:Op zondag 12 juni 2011 15:24 schreef deelnemer het volgende:
Goed plan. Worden ze dan warm onthaald of op de pijnbank gelegd.
Vaak nemen vrouwen ook wel eens het voortouw als iemand leuk/lief lijkt maar dat je het te lang vind duren.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan nog zul je er wat voor moeten doen, ook de rustigere meisjes waar jij van spreekt moeten tot op zekere hoogte versierd worden.
En dan? Een deel vraagt zich af van wie dat briefje überhaupt afkomt, en een ander deel vindt het maar creepy/raar.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:38 schreef Mishu het volgende:
Als je zo'n meisje ziet en je het niet durft kan je ook een papiertje in haar tas/jas glippen met je nummer/Hyves ofzo en dat je haar een mooie toffe meid vind.
Meh ja daar denk je niet bij na als je een aantal biertje op heeft. Ze stond ineens voor me beetje lief tekijken naar me, maar maar,, god heb nu wel een klein beetje spijtquote:Op zondag 12 juni 2011 15:38 schreef Mishu het volgende:
Als je zo'n meisje ziet en je het niet durft kan je ook een papiertje in haar tas/jas glippen met je nummer/Hyves ofzo en dat je haar een mooie toffe meid vind.
Als iemand je nog nooit opgevallen is omdat hij niks durft zullen er niet zoveel vrouwen zijn die zich op hem storten.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:39 schreef Mishu het volgende:
[..]
Vaak nemen vrouwen ook wel eens het voortouw als iemand leuk/lief lijkt maar dat je het te lang vind duren.
Dan rennen ze hard weg. Te direct, te plompverloren.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:38 schreef Mishu het volgende:
Het lijkt me handig als je eerst aan een vriendenkring gaat werken voordat je op zoek gaat naar een meisje. Je moet niet in 1 keer de jackpot willen. Een vriend is makkelijker te vinden dus begin daar dan eerst aan zou ik zeggen.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:38 schreef benzin het volgende:
[..]
En wat als je bijna geen vrienden hebt en/of alleen maar met jongens omgaat?Via-via gaat niet echt vanzelf.
[..]
Ik vrees voor het laatste. Onschuldige verlegen jongens zijn niet echt 'compatible' met meisjes denk ikMeisjes verwachten dat jongen zeker en stoer zijn
Wat heb je te verliezen? Wie niet waagt wie nooit wint. Dan heb je in ieder geval iets gedaan.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:40 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dan rennen ze hard weg. Te direct, te plompverloren.
Waarom een slechte strategie volgen?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:43 schreef Mishu het volgende:
[..]
Wat heb je te verliezen? Wie niet waagt wie nooit wint. Dan heb je in ieder geval iets gedaan.
Als je dan toch wat gaat ondernemen kun je haar beter aanspreken en je niet blijven verschuilen achter briefjes.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:43 schreef Mishu het volgende:
[..]
Wat heb je te verliezen? Wie niet waagt wie nooit wint. Dan heb je in ieder geval iets gedaan.
Als je dan toch waagt, waag dan geen dodemanssprong.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:43 schreef Mishu het volgende:
[..]
Zo raar is het niet om je telefoonnummer sneaky achter te laten. Het is eigenlijk best gebruikelijkquote:Op zondag 12 juni 2011 15:44 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Waarom een slechte strategie volgen?
Je vindt wel eens telefoonnummers? Weet je dan ook nog van wie?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:46 schreef Mishu het volgende:
[..]
Zo raar is het niet om je telefoonnummer sneaky achter te laten. Het is eigenlijk best gebruikelijk
Als dat het probleem is zal je daar dus aan gaan werken. Als er überhaupt al positief gereageerd wordt op zo'n briefje zal er alsnog gesproken moeten worden. Of moet het vervolgcontact ook steeds via briefjes verlopen?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:45 schreef Mishu het volgende:
Het is een uiterste oplossing. Aanspreken kan heel erg moeilijk zijn voor sommige mensen, dat wordt hem dan gewoon niet (op een bepaalde avond).
Dat is gewoon onzin natuurlijk. Er zijn echt wel meisjes die vallen op verlegen jongens.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:38 schreef benzin het volgende:
Ik vrees voor het laatste. Onschuldige verlegen jongens zijn niet echt 'compatible' met meisjes denk ikMeisjes verwachten dat jongen zeker en stoer zijn
Moet je het nog leren of ben je het verleerd?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:39 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
versieren op je 36ste... hoe gaat dat? kom er maar in....
Ja, en soms de leukste, jijzelf bijvoorbeeld.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is gewoon onzin natuurlijk. Er zijn echt wel meisjes die vallen op verlegen jongens.
Dan weet je in ieder geval dat er interesse is. En dan kan je chatten enzo, eens afsprekenquote:Op zondag 12 juni 2011 15:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als dat het probleem is zal je daar dus aan gaan werken. Als er überhaupt al positief gereageerd wordt op zo'n briefje zal er alsnog gesproken moeten worden. Of moet het vervolgcontact ook steeds via briefjes verlopen?
Dit topic is om het versieren te leren, en dan is je verschuilen achter briefjes geen goede tip. Die enkele keer dat daar iets uit komt is leuk, maar niet het idee hierachter.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:49 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dan weet je in ieder geval dat er interesse is. En dan kan je chatten enzo, eens afspreken
Wanneer gaan wij eens uit dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:48 schreef Mishu het volgende:
Ik doe het gewoon hoorKan mij het schelen. Maar ik heb dan ook wel wat meer succes bij de mannen dan.
Vooral omdat ik gewoon maar wat ga doen denk ik.
Ik zie het als een grap, gewoon lekker los en luchtig, achteraf lach ik er om.
quote:Op zondag 12 juni 2011 15:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moet je het nog leren of ben je het verleerd?
quote:Op zondag 12 juni 2011 15:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
verleerd denk ik, en na laatste relatie onzeker geworden...en een onzekere man is not done bij de vrouwen..(mijn mening)quote:Op zondag 12 juni 2011 15:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vraag wat zij toen van het feest vond waar je haar gezien had. Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:50 schreef pl4kkie het volgende:
Maar stel nou alsk der ooit weer is tegenkomen of iemand anders, Wat kan ik dan het beste doen om iemand proberen aan tespreken? Want vaak klap ik gewoon helemaal dicht
Nou, dat is ook nog moeilijk zat eigenlijk.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:42 schreef Mishu het volgende:
Het lijkt me handig als je eerst aan een vriendenkring gaat werken voordat je op zoek gaat naar een meisje. Je moet niet in 1 keer de jackpot willen. Een vriend is makkelijker te vinden dus begin daar dan eerst aan zou ik zeggen.
Ik kom ze dan volgens mij nooit tegen. Als jij ze wel kent; stuur ze dan maar naar mij toequote:Op zondag 12 juni 2011 15:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is gewoon onzin natuurlijk. Er zijn echt wel meisjes die vallen op verlegen jongens.
Oh, daar gaat het al mis dan ..quote:Op zondag 12 juni 2011 15:52 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik prefereer zelf om mensen in het echt tegen te komen...
quote:Op zondag 12 juni 2011 15:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Misschien moet je haar een briefje sturen.
Nee, eerst in het echt tegenkomen en dan een briefje achter laten. Hoe kom ik Mishu nu in eerst in het echt tegen?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Misschien moet je haar een briefje sturen.
Volgens haar profiel moet je op het moment nog in Alkmaar zijn, maar dit wordt Amsterdam. Succes ermee!quote:Op zondag 12 juni 2011 15:57 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nee, eerst in het echt tegenkomen en dan een briefje achter laten. Hoe kom ik Mishu nu in eerst in het echt tegen?
Is zij je favoriete FOKKer?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:57 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nee, eerst in het echt tegenkomen en dan een briefje achter laten. Hoe kom ik Mishu nu in eerst in het echt tegen?
Ze post wel veel op R&P. Wie kent haar niet. En jawel, best een leuk en experimenteel ingesteld meisje. Een stap maatje voor Lant? A'dam en R'dam liggen toch wel ver uit elkaar.quote:
Objecten gebruiken voor anale insertie enzo.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:05 schreef formerjellybean het volgende:
mmmm wat bedoel je met experimenteel meisje ?? Dat vind ik wel een hele vage uitdrukking.
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Objecten gebruiken voor anale insertie enzo.
Ter mijn eigen vermaak ende vertier.quote:
Iemand die veel uitprobeerd. En dat bedoel ik algemeen (dus niet in de eerste plaats de rare standjes uit de Karma Sutra ofzo).quote:Op zondag 12 juni 2011 16:05 schreef formerjellybean het volgende:
mmmm wat bedoel je met experimenteel meisje ?? Dat vind ik wel een hele vage uitdrukking.
Ik moet af en toe wel eens om je lachen hoor.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:08 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ter mijn eigen vermaak ende vertier.
Drugs?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:09 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Iemand die veel uitprobeerd. En dat bedoel ik algemeen (dus niet in de eerste plaats de rare standjes uit de Karma Sutra ofzo).
Ikke.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:12 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ze heeft wel geblowed, maar wie niet tegenwoordig.
Ik ook nietquote:Op zondag 12 juni 2011 16:12 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Moiquote:Op zondag 12 juni 2011 16:12 schreef deelnemer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:14 schreef benzin het volgende:
Ik moet eigen tentamens leren en verslagen maken, maar ik zit hier de hele tijd te kijken tot er weer een post verschijnt
On topic: Mijn laatste (en eerste) date met een meisje is vandaag officieel een jaar geledenEn ben nu nog steeds zo'n sukkel als toen. (En zo eenzaam als toen
)
Dus toch lant?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:15 schreef deelnemer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is wel een goed Afrodisiacum.
Okay je hebt me overtuigd, ik steek er meteen eentje op. Niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:15 schreef deelnemer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als je stoned bent niet lijkt me. High misschien...quote:Op zondag 12 juni 2011 16:15 schreef deelnemer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ehh, verleerd? Ik dacht dat je als onzekere man er zekerder van zou worden als je al eens eerder een relatie gehad hebt? Hoe kan dat nou omgekeerd werken?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:50 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
verleerd denk ik, en na laatste relatie onzeker geworden...en een onzekere man is not done bij de vrouwen..(mijn mening)
Gewoon nooit aan beginnen. Is nog heviger dan weed en je moet gewoon niet op chemisch niveau met je hersenen lopen fucken. Elke ervaring bij mij (roken) is een slechte geweest, tenzij je net genoeg rookt om de effecten niet hevig te maken, maar dat je je toch een beetje chill voelt. Maar dat is echt een dunne lijn waar je zo over zit.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Spacecake wil ik wel eens proberen. Maar niet iets wat je rookt.
Een beetje wat deelnemer ook heeft denk ik.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:17 schreef MTVGN het volgende:
[..]
Ehh, verleerd? Ik dacht dat je als onzekere man er zekerder van zou worden als je al eens eerder een relatie gehad hebt? Hoe kan dat nou omgekeerd werken?
Of is die relatie "je overkomen" en verwacht je niet dat zoiets nog een keer zal gebeuren?
En ja, ik ben er ook weer eens, bijlezen doe ik niet meer, kost teveel tijd ...
Dat is toch hetzelfde?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je stoned bent niet lijkt me. High misschien...
In een studentenhuis heb ik ooit een spacecake gebakken met een vriend. Alleen is het dan moeilijk in te schatten wat de dosis is. We voelde eerst niets en zaten tegen heug en meug de hele cake naar binnen te werken. Eerst werden we compleet misselijk, daarna waren een tijdje van de wereld (je valt er van in slaap).quote:Op zondag 12 juni 2011 16:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Bij iedereen zijn die effecten weer anders, maar aangezien mijn tolerantie voor alcohol ook niet zo geweldig is....misschien geen strak plan. Je hebt natuurlijk wel zelf in de hand hoeveel je eet van zo'n cake. Maar zo'n halve paniekaanval triggeren is in mijn geval heel slecht. Vandaar dat ik er nog nooit mee geexperimenteerd heb.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Gewoon nooit aan beginnen. Is nog heviger dan weed en je moet gewoon niet op chemisch niveau met je hersenen lopen fucken. Elke ervaring bij mij (roken) is een slechte geweest, tenzij je net genoeg rookt om de effecten niet hevig te maken, maar dat je je toch een beetje chill voelt. Maar dat is echt een dunne lijn waar je zo over zit.
Het zal verschillen per persoon, de tolerantie enzo. Ik voel me onder invloed al snel heel angstig, tunnelvisie, enzovoort.
Het nadeel van spacecake (en andere dingen die je moet eten) vind ik dat je eerst denkt dat het geen effect heeft en daarom meer gaat eten en dan komt het effect ineens pas. Als je het rookt dan voel je vrijwel direct het effect.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee, bij high ben je heel lacherig en opgewekt geloof ik, en met stoned heel sloom en zwaar relaxt. Althans zo had ik het begrepen.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde?![]()
Of mis ik een nuance tussen de twee.
Het versterkt sensuele gewaarwoordingen (zoals muziek luisteren, film kijken en seks) en je houd het als man langer volquote:Op zondag 12 juni 2011 16:17 schreef formerjellybean het volgende:
het lijkt me eerder dat je er sloom van word dan een afrodisiacum
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:23 schreef Supersoep het volgende:
Ik hou het maar gewoon bij alcohol als ik me zonodig wat relaxter wil voelen.
En hoe zit het dan met alcohol en versieren?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:22 schreef Daniel1976 het volgende:
Blowen en versieren, het lijkt mij niet de juiste combi.
Als je zo stoned bent als een garnaal dan ben je echt niet zo handig meer in versieren.
Om een beetje los te komen, maar goed alcohol heeft niet op iedereen hetzelfde effect.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:25 schreef benzin het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met alcohol en versieren?
Volgens sommigen helpt het met versieren, en dan dus met name het aanspreken en praten, maar mijn ervaring is anders. Zonder alcohol durf ik niet en met alcohol ook niet, tot ik echt superdronken ben en dan ga ik ook gelijk te ver
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:22 schreef Daniel1976 het volgende:
Als je zo stoned bent als een garnaal dan ben je echt niet zo handig meer in versieren.
Waar je dan wel handig in bent is in eten.
Dit heb ik dus ook. Op het laatste na danquote:Op zondag 12 juni 2011 16:25 schreef benzin het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met alcohol en versieren?
Volgens sommigen helpt het met versieren, en dan dus met name het aanspreken en praten, maar mijn ervaring is anders. Zonder alcohol durf ik niet en met alcohol ook niet, tot ik echt superdronken ben en dan ga ik ook gelijk te ver
Nee, niet geschikt voor versieren, de krant lezen of studeren. En die vergat ik idd: eten smaakt ook lekkerder.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:22 schreef Daniel1976 het volgende:
Waar je dan wel handig in bent is in eten.
Ik geloof dat je dat denkt voor jou , maar voor de andere partij is dat niet zo . Sex met iemand die stoned is helemaal niet zo fantastisch trust me I know. Net zoals je met bier ook kan denken dat je fantastische sex hebt maar het is er verre van.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:22 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het versterkt sensuele gewaarwoordingen (zoals muziek luisteren, film kijken en seks) en je houd het als man langer vol.
Eens.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goed punt. Of je moet met een leuk meisje (of jongen) samen gaan blowen, dat kan wel leuk zijn.
Ja, maar als je van tevoren weet dat zoiets een uur of zo duurt voordat het werkt dan ben je wel wat gedoseerder.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:20 schreef deelnemer het volgende:
[..]
In een studentenhuis heb ik ooit een spacecake gebakken met een vriend. Alleen is het dan moeilijk in te schatten wat de dosis is. We voelde eerst niets en zaten tegen heug en meug de hele cake naar binnen te werken. Eerst werden we compleet misselijk, daarna waren een tijdje van de wereld (je valt er van in slaap).
Daarom kan je beter beide stoned zijn. Of aangeschoten. Zit je ong op hetzelfde niveau.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik geloof dat je dat denkt voor jou , maar voor de andere partij is dat niet zo . Sex met iemand die stoned is helemaal niet zo fantastisch trust me I know. Net zoals je met bier ook kan denken dat je fantastische sex hebt maar het is er verre van.
Of nuchter.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daarom kan je beter beide stoned zijn. Of aangeschoten. Zit je ong op hetzelfde niveau.
Samen blowen natuurlijk.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik geloof dat je dat denkt voor jou , maar voor de andere partij is dat niet zo . Sex met iemand die stoned is helemaal niet zo fantastisch trust me I know.
Nja, te ver is een groot woord misschien. Ik ga dan vaak aan elk meisje vragen of ze me een knuffel wil geven. Wat op het moment dat je niet meer recht kan lopen (en niet meer kan praten) geen goed idee isquote:Op zondag 12 juni 2011 16:26 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dit heb ik dus ook. Op het laatste na dan
Ja, maar dat je dus in ieder geval op hetzelfde niveau zit anders ervaar je het beide heel anders. Kan me voorstellen dat het dan voor een van de twee niet leuk is. Net zoals het (voor mij althans) niet leuk is om in een groep van aangeschoten/dronken mensen te zitten als je zelf nuchter bent.quote:
Toegegeven dat alcohol een van de ergste soorten harddrugs is, snap ik dat geblow en gensuif niet zo.quote:
Met dat laatste heb ik zelden een probleem, maar ik blow nooit dus dan is samen high seks hebben niet snel een optie. Vandaar.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar dat je dus in ieder geval op hetzelfde niveau zit anders ervaar je het beide heel anders. Kan me voorstellen dat het dan voor een van de twee niet leuk is. Net zoals het (voor mij althans) niet leuk is om in een groep van aangeschoten/dronken mensen te zitten als je zelf nuchter bent.
Ik ga waarschijnlijk ergens in de komende maanden een stukje spacecake eten.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:20 schreef deelnemer het volgende:
[..]
In een studentenhuis heb ik ooit een spacecake gebakken met een vriend. Alleen is het dan moeilijk in te schatten wat de dosis is. We voelde eerst niets en zaten tegen heug en meug de hele cake naar binnen te werken. Eerst werden we compleet misselijk, daarna waren een tijdje van de wereld (je valt er van in slaap).
En dan een spannende, maar niet te moeilijke, film kijken ..... (en een 3D film is helemaal top).quote:Op zondag 12 juni 2011 16:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk ergens in de komende maanden een stukje spacecake eten.
Gelukkig weet ik door Spuiten en Slikken hoe je het moet gebruiken, is dat programma toch nog ergens nuttig voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door deelnemer op 12-06-2011 17:09:38 ]The view from nowhere.
Dames van het entertainment?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:17 schreef Crutch het volgende:
Uitgenodigd voor een BBQ vanavond en er komen wat dames van het entertainment.![]()
Helaas geen bier, want ik moet met m'n auto.
Plus het gaat regenen. Succesquote:Op zondag 12 juni 2011 17:17 schreef Crutch het volgende:
Uitgenodigd voor een BBQ vanavond en er komen wat dames van het entertainment.![]()
Helaas geen bier, want ik moet met m'n auto.
Ouwe viespeukquote:
BBQ kan zo naar de overkapping verplaatst worden en met 4 stappen ben je binnen, dus ik maak me geen zorgen.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Plus het gaat regenen. Succes
Ga beter gourmetten, die vrouwen vinden alles wel best
Strippers ah okee.quote:
A dirty mind is a joy forever.quote:
Ow vanalles, je moet het ook niet te zwaar tillen...quote:Op zondag 12 juni 2011 17:35 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wat is eigelijk de leeftijd die je mag zijn in dit topic?
35quote:
Nou die steek ik mooi in mijn zak dan..quote:Op zondag 12 juni 2011 17:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ow vanalles, je moet het ook niet te zwaar tillen...
Heloef vind ik ook een schattig jongetje en hij mij waarschijnlijk een fossiel in wording
Ik bedenk me net dat ik 2x jouw leeftijd heb, plus 1quote:Op zondag 12 juni 2011 17:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou die steek ik mooi in mijn zak dan..
Je bent ook uit 1976, of je moet nog 35 worden?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:40 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik ben niet eens de oudste in het topic, valt nog mee
Opa van 54quote:
Is deelnemer 54?!?!?quote:
Je bent iig geen 40 meer.quote:
48. Ik lijkt Heloef wel, die moet ook in ieder topic deel zijn leeftijd opnieuw vermelden. De mijne mag ook in het OP.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je bent iig geen 40 meer.
Je leven is dus al een tijd begonnen
Mijn moeder zoekt een nieuwe relatie interesse?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:47 schreef deelnemer het volgende:
[..]
48. Ik lijkt Heloef wel, die moet ook in ieder topic deel zijn leeftijd opnieuw vermelden. De mijne mag ook in het OP.
Doet me denken dat net als Strawberry jij niet echt schittert met hosselverhalen, van nu of in het verleden?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:47 schreef deelnemer het volgende:
[..]
48. Ik lijkt Heloef wel, die moet ook in ieder topic deel zijn leeftijd opnieuw vermelden. De mijne mag ook in het OP.
Waarom niet. Ik ben een leuke papa. Kunnen samen een keertje blowen.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder zoekt een nieuwe relatie interesse?
Met deze opmerking scoor je geen punten bij Heloefquote:Op zondag 12 juni 2011 17:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Waarom niet. Ik ben een leuke papa. Kunnen samen een keertje blowen.
He gezellig.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Waarom niet. Ik ben een leuke papa. Kunnen samen een keertje blowen.
quote:Op zondag 12 juni 2011 17:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Met deze opmerking scoor je geen punten bij Heloef
Valt mee.quote:
Zou wat zijn als het wat wordt. Kunnen we nog een succesverhaal toevoegenquote:
Nog 2 maandjes ongeveer.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je bent ook uit 1976, of je moet nog 35 worden?
Ik ben geen hosselaar. Je hebt op je 48ste wel voldoende ervaring, maar niet iedereen wordt hosselaar. Dat hosselaar sfeertje en al die stoerdoenerij is niet mijn ding. Daarvoor heb ik niet benodigde seksuele aantrekkingkracht op vrouwen. Het allemaal veel primitiever dan mensen zich hier realiseren. En vaak ook mens onvriendelijk en dan wordt het kiezen of delen (waar sta je voor). Ik zit in dit topic imv de issues die mensen naar voren brengen en de gezelligheid natuurlijk. Voor versieren is fok! voor mij de verkeerde doelgroep (te jong).quote:Op zondag 12 juni 2011 17:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Doet me denken dat net als Strawberry jij niet echt schittert met hosselverhalen, van nu of in het verleden?
Iemand op zn 48ste moet toch wel wat meegemaakt hebben zou je denken?
Ik ken elmo / sesamstraat niet zo goed. Heb het maar ergens uit de google plaatjes gevist. Het plaatje staat in mijn beleving voor "vriendelijk, gemoedelijk en open auwehoeren". Sta wel open voor andere ideeen. De doodskop was overigens geen goed alternatief. Een mooie chick al evenmin.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik blijf dat elmoplaatje niet snappen. Het lijkt een beetje een wanhopige poging om "stoer" te lijken. Als het plaatje zwart-wit zou zijn geweest, zou het wel heel goed bij hem passen, nostalgische verlangens en zo.
Wat studie keuze betreft. Is de reclame branche iets voor jou?quote:Op zondag 12 juni 2011 19:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zie maar wat jullie met deze opmerkingen doen. Misschien krijgen jullie wat inzicht.
zit wel in de familie nu ge y ezegt.. wat voor studie zou ik fdsABN precies aan moeten denken:=quote:Op zondag 12 juni 2011 20:07 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wat studie keuze betreft. Is de reclame branche iets voor jou?
Geen indruk maken?quote:Op zondag 12 juni 2011 19:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik blijf dat elmoplaatje niet snappen. Het lijkt een beetje een wanhopige poging om "stoer" te lijken. Als het plaatje zwart-wit zou zijn geweest, zou het wel heel goed bij hem passen, nostalgische verlangens en zo.
Ik ben erg tevreden met mijn huidige usericon. Zoiets is heel bepalend voor het beeld dat mensen van je krijgen.
Die mannetjes van heloef slaan ook nergens op. Dat maakt geen indruk.
Godshand heeft wel een sterk plaatje uitgekozen. Evenals Techno ( let wel op het verschil tussen Techno en Mpj, beiden vrouwen, maar toch anders).
Die van Axel1988 staat er ook maar een beetje wanhopig bij.
Zie maar wat jullie met deze opmerkingen doen. Misschien krijgen jullie wat inzicht.
Weet ik niet. Als ik even google vind ik info genoeg. Bijvoorbeeld: http://www.voltijd.hva.nl(...)nicatie/beroepen.htmquote:Op zondag 12 juni 2011 21:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
zit wel in de familie nu ge y ezegt.. wat voor studie zou ik fdsABN precies aan moeten denken:=
Geef je tegenwoordig ook imagoadviezen?quote:Op zondag 12 juni 2011 19:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ben erg tevreden met mijn huidige usericon. Zoiets is heel bepalend voor het beeld dat mensen van je krijgen.
Godshand heeft wel een sterk plaatje uitgekozen. Evenals Techno ( let wel op het verschil tussen Techno en Mpj, beiden vrouwen, maar toch anders).
Hoe kom ik stoer over op FOK! terwijl ik niks voorstel in het echte leven door Lanterfanteraar.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geef je tegenwoordig ook imagoadviezen?
"Uitgroeien tot een beeldschermheld voor dummies" by Lanterfanter.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geef je tegenwoordig ook imagoadviezen?
Is dat serieus?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:17 schreef Chewbalhaar het volgende:
Arme supersoep, fapt zich al maanden in slaap denkend aan aarbei, maar ondertussen droomt zij er van om onveilig volgeblaft te worden door MLiG![]()
Eigenlijk een veel betere titelquote:Op zondag 12 juni 2011 21:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
"Uitgroeien tot een beeldschermheld voor dummies" by Lanterfanter.
Ze heeft gedroomd over MLIG en seks zonder condoom.quote:
Geniaalquote:Op zondag 12 juni 2011 21:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft gedroomd over MLIG en seks zonder condoom.
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dat zou wat zijn. Als ie niet meer zo'n vervelende puber uithangt.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geniaal
Arme Supersoep. Elk voordeel heeft z'n nadeel: misschien wordt hij dan weer gewoon de relaxte deelnemer aan deze reeks die hij was voor het besloot het keffertje van Straw te worden.
Voor dat hij constant liep te kleffen met Straw was hij gewoon ok, dus laten we het hopen.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn. Als ie niet meer zo'n vervelende puber uithangt.
Insidious die hebben we met een paar vrienden op school gekeken.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:33 schreef Mpj het volgende:
Ik verveel me echt nu. Moet eigenlijk voor school bezig maar heb echt geen zin meer aangezien ik echt te moe ben, heb ongeveer vijf uurtjes geslapen in twee nachten tijd. Heeft iemand nog leuke (enge) films als aanrader die ik kan kijken?
Texas Chainsaw Massacrequote:Op zondag 12 juni 2011 21:33 schreef Mpj het volgende:
Ik verveel me echt nu. Moet eigenlijk voor school bezig maar heb echt geen zin meer aangezien ik echt te moe ben, heb ongeveer vijf uurtjes geslapen in twee nachten tijd. Heeft iemand nog leuke (enge) films als aanrader die ik kan kijken?
En toen had niemand meer iets te zeggenquote:
Dan zal ik maar gelijk beginnen. GVD waarom durf ik geen meisje aan te spreken. Net bij een concert geweest en daar was iemand die ik via Paiq heb leren kennen maar ik durfde haar niet aan te spreken. Niet dat zij zo bijzonder is. iig geen relatie materiaal ofzo. Maar toch. Ik durfde haar niet aan te spreken.quote:
En wat heb je daar mee gedaan dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zal ik maar gelijk beginnen. GVD waarom durf ik geen meisje aan te spreken. Net bij een concert geweest en daar was iemand die ik via Paiq heb leren kennen maar ik durfde haar niet aan te spreken. Niet dat zij zo bijzonder is. iig geen relatie materiaal ofzo. Maar toch. Ik durfde haar niet aan te spreken.
Werd ik door een jonge aangesproken dat ik mooi haar heb.WTF
Euh nietsquote:
Was ie niet aantrekkelijk ofzo of had je gewoon geen zin in een vent nu?quote:
Op zo'n manier heb ik geen interesse in mannen.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Was ie niet aantrekkelijk ofzo of had je gewoon geen zin in een vent nu?
Ja ik wist niet hoe het precies zat, vandaar dat ik het even vroeg.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op zo'n manier heb ik geen interesse in mannen.
Ja echt heb me er al 6x op afgetrokken.quote:
Goeiequote:Op zondag 12 juni 2011 22:13 schreef Mpj het volgende:
Hoezo mooi haar eigenlijk? Je hebt toch haast geen haar?
Omdat je geloofd dat je faalt als je haar aanspreekt.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zal ik maar gelijk beginnen. GVD waarom durf ik geen meisje aan te spreken. Net bij een concert geweest en daar was iemand die ik via Paiq heb leren kennen maar ik durfde haar niet aan te spreken. Niet dat zij zo bijzonder is. iig geen relatie materiaal ofzo. Maar toch. Ik durfde haar niet aan te spreken.
mmm dat zou kunnen jaquote:Op zondag 12 juni 2011 22:17 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Omdat je geloofd dat je faalt als je haar aanspreekt.
Nog geneukt?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:17 schreef Techno het volgende:
Pfew, wat kan een weekend toch snel gaan. Nog leuke ontwikkelingen hier?
Het is iig wel vleiendquote:
Na aanleiding van een discussie hierover een tijdje geleden, wil ik wel even weten hoe het bh-momentje is verlopen.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, we zijn alleen even uit bed geweest om te eten.
Misschien draagt mera wil geen BH?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:30 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Na aanleiding van een discussie hierover een tijdje geleden, wil ik wel even weten hoe het bh-momentje is verlopen.
Die was snel verdwenen als dat hetgeen is waar je op doelt?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:30 schreef Supersoep het volgende:
Na aanleiding van een discussie hierover een tijdje geleden, wil ik wel even weten hoe het bh-momentje is verlopen.
Ongewenst was het niet hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 22:36 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Rhu adviseert RET om van ongewenste overtuigingen af te komen.
Lees maar terugquote:Op zondag 12 juni 2011 22:43 schreef Arthur_Dent het volgende:
Nou dat was weer een faal weekend.. En het festival werd hem niet en mijn wedstrijd verloren.. Het gaat ook niet beter.
Hier wel wat meer mensen geluk gehad of heb ik op de imago adviezen van Lanter niks gemist?
Mijn weekend was i.i.g. super, alleen een beetje kort.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:43 schreef Arthur_Dent het volgende:
Nou dat was weer een faal weekend.. En het festival werd hem niet en mijn wedstrijd verloren.. Het gaat ook niet beter.
Hier wel wat meer mensen geluk gehad of heb ik op de imago adviezen van Lanter niks gemist?
Hehe mijn ook.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn weekend was i.i.g. super, alleen een beetje kort.
Heb ik een lookalikequote:Op zondag 12 juni 2011 22:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik zag trouwens een lookalike van tijnbrein vannacht dansen in het dansgebouw..
Ja jij had van het zelfde laken een pak..quote:Lees maar terug
Een van at least got some ;Pquote:Mijn weekend was i.i.g. super, alleen een beetje kort.
Ja zeker:quote:
WTFquote:Op zondag 12 juni 2011 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zeker:
[ afbeelding ]
Die heb je vast wel vaker gehoord.
En je doet me denken aan Tjibbe Tjibsma op de een andere manier.
Heeft niemand dat ooit tegen je gezegd?quote:
gvd hij lijkt echt op mijquote:
Wel dat ik op Herman(Idols) lijkquote:Op zondag 12 juni 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Heeft niemand dat ooit tegen je gezegd?
Dat is Stu uit The Hangover.
Trouwens een schande dat je die film niet hebt gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |