abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98062841
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem en kan er niets over vinden op internet. Ik ben de afgelopen twee jaar 65 kilo afgevallen. Helemaal blij. Sindsdien ben ik op de gezonde tour. Inmiddels ook aan het hardlopen geslagen. Loop nu 3 keer in de week 7 km per ronde.

Nu komt het probleem. Broeken gaan strakker zitten (logisch, beenspieren), maar mijn overhemden ook! Bij de borst spannen ze ineens enorm. Is dit normaal? Hebben anderen daar ook last van? In gewicht ben ik wel toegenomen door toename spieren, maar da's nu op vast niveau. Ik baal wel.

Wil mijn nieuwe kleren blijven dragen, maar wil ook niet stoppen met hardlopen.... kent iemand het probleem?
Nothing takes the past away like the future!
pi_98063053
nee maar wat een luxe probleem.
Koop gewoon nieuwe kleren, niet te duur.
C&A V&D
pi_98063416
Zeg, heb net voor duizenden euro's alles nieuw moeten kopen. Heb mezelf wel verwend, dus ben voor de betere merken gegaan....
Nothing takes the past away like the future!
pi_98063952
Kwestie van nog meer afvallen. Wat weeg je nu en wat is je lengte?
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_98064105
Of nog meer/verder gaan hardlopen.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  zondag 12 juni 2011 @ 14:46:09 #6
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_98064188
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Of nog meer/verder gaan hardlopen.
Duidelijk. Doe eens een marathon eens in de week. Alle marathon lopers en wielrenners die ik ken zijn graat mager.
pi_98065034
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:46 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Duidelijk. Doe eens een marathon eens in de week. Alle marathon lopers en wielrenners die ik ken zijn graat mager.
Daarom niet hoor! Het is natuurlijk aangelegd.
Ik denk dat je gewoon een grotere maat moet nemen en zorgen dat je niet bijkomt.
Cindy De Vuyst
  zondag 12 juni 2011 @ 15:11:17 #8
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_98065167
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 15:08 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Daarom niet hoor! Het is natuurlijk aangelegd.
Ik denk dat je gewoon een grotere maat moet nemen en zorgen dat je niet bijkomt.
Ja niet overtuigd. Zowel langdurig wielrennen en langdurig rennen is een complete uitputtingsslag voor je lichaam.
pi_98065213
Zijn dat dezelfde overhemden? Of bij je nieuwe overhemden?

Beweeg je ook met je armen tijdens hardlopen?
Bij mij werk altijd aangegeven dat je met je armen zo weinig mogelijk moest bewegen. Dit schijnt namelijk zinloze energie te zijn. En misschien zorgt die beweging wel voor extra spiermassa in het bovenlichaam. Al moet je het dan volgens mij wel heel extreem doen.
  zondag 12 juni 2011 @ 15:20:15 #10
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_98065500
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:46 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Dan neem je ook even een extremiteit, na 30KM lopen heb je weinig keuze meer dan je eigen spieren verbranden.

Ja, Op. Je kan daadwerkelijk breder worden van hardlopen. Zorg wel dat je er goed bij blijft eten, proteïne en koolhydraat rijk.
pi_98066206
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 15:12 schreef Kabolter het volgende:
Zijn dat dezelfde overhemden? Of bij je nieuwe overhemden?

Beweeg je ook met je armen tijdens hardlopen?
Bij mij werk altijd aangegeven dat je met je armen zo weinig mogelijk moest bewegen. Dit schijnt namelijk zinloze energie te zijn. En misschien zorgt die beweging wel voor extra spiermassa in het bovenlichaam. Al moet je het dan volgens mij wel heel extreem doen.
:')
Vandaar dat al die atleten hun armen stilhouden..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')