Duidelijk. Doe eens een marathon eens in de week. Alle marathon lopers en wielrenners die ik ken zijn graat mager.quote:
Daarom niet hoor! Het is natuurlijk aangelegd.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:46 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Duidelijk. Doe eens een marathon eens in de week. Alle marathon lopers en wielrenners die ik ken zijn graat mager.
Ja niet overtuigd. Zowel langdurig wielrennen en langdurig rennen is een complete uitputtingsslag voor je lichaam.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:08 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Daarom niet hoor! Het is natuurlijk aangelegd.
Ik denk dat je gewoon een grotere maat moet nemen en zorgen dat je niet bijkomt.
Dan neem je ook even een extremiteit, na 30KM lopen heb je weinig keuze meer dan je eigen spieren verbranden.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:46 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Duidelijk. Doe eens een marathon eens in de week. Alle marathon lopers en wielrenners die ik ken zijn graat mager.
quote:Op zondag 12 juni 2011 15:12 schreef Kabolter het volgende:
Zijn dat dezelfde overhemden? Of bij je nieuwe overhemden?
Beweeg je ook met je armen tijdens hardlopen?
Bij mij werk altijd aangegeven dat je met je armen zo weinig mogelijk moest bewegen. Dit schijnt namelijk zinloze energie te zijn. En misschien zorgt die beweging wel voor extra spiermassa in het bovenlichaam. Al moet je het dan volgens mij wel heel extreem doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |