abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 juni 2011 @ 13:41:42 #1
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_98061763
Hey _O_

Ik bedacht mij vorig week om weer eens nieuwe broeken te kopen, aangezien ik zo'n gevoel heb dat een van m'n broeken binnenkort kapot gaat.
Nou ging ik natuurlijk eerst wat research doen naar wat voor merk ik zou halen, aangezien ik nu altijd Jack en Jones broeken draag.
Ik wil dus naar een ander merk gedeeltelijk overstappen.
Nou las ik in verschillende reacties dat de kwaliteit van C&A jeans goed is, ondanks de aantrekkelijkere prijs dan bijv. G-Star ( :')!)
Heb vorige week dan ook eens in het centrum bij de C&A gekeken, maar kon toen niet m'n maat vinden. Dus thuis gezocht waar het evt. te bestellen is, Wehkamp.

Nou vroeg ik mij af, als hier meerdere FOK!kers zijn die C&A jeans dragen, of mensen kennen die het dragen en wat hun ervaring er mee is? :) De foto's op de site zien er in ieder geval goed uit, en de meeste lijken ook niet goedkoop uit te zien zoals bij de meeste jeans in deze prijsklasse wel is (kijk maar eens bij Neckermann, V&D e.d.)

Hartelijk dank ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_98061908
Ik draag af en toe wel eens een broek van C&A. Kwaliteit is prima, maar ze houden het bij mij niet langer als een jaar vol :)
pi_98061918
Niks mis met C&A. Tijdje geleden een spijkerbroek gekocht voor heel weinig geld, maar volgens mij de beste broek die ik in jaren heb gehad, toch stuk beter dan Lee/Wrangler, waarbij er diverse problemen waren zoals kapotte knoopsgaten, kapotte broekzakken en snelle slijtage op schurende delen. Helaas zijn maten voor mij wel een probleem bij C&A... Overigens ben ik niet van de merkkleding, liever 3-4 goedkope broeken dan 1 dure merkbroek..
pi_98061936
ik haal altijd mijn werkbroeken bij C&A.
alleen zijn dat geen jeans maar zwarte stretch broeken.
mijn vriend kan er nooit slagen omdat 36/32 nooit aanwezig is of op is.
maar de kwaliteit is prima, gaat lang mee en blijft lang mooi in de was.
pi_98062138
Ik koop m'n spijkerbroeken altijd bij C&A of V&D
Ff op aanbiedingen letten en dan heb je broeken onder de ¤20

Ze hebben zoveel verschillende soorten je kan niet een oordeel geven over de hele collectie.
Sommige zijn ouwe lullen broeken met stretch stof en geen verkleuringen bij de knieën en zo.

Maar ze hebben ook hele toffe.
pi_98063589
Ik vind de spijkerbroeken van de WE dan een stuk leuker, zien er wat moderner en modieuzer uit en die zijn prima te betalen ook.
  zondag 12 juni 2011 @ 15:03:42 #7
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_98064859
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:51 schreef captainkid het volgende:
Ik koop m'n spijkerbroeken altijd bij C&A of V&D
Ff op aanbiedingen letten en dan heb je broeken onder de ¤20

Ze hebben zoveel verschillende soorten je kan niet een oordeel geven over de hele collectie.
Sommige zijn ouwe lullen broeken met stretch stof en geen verkleuringen bij de knieën en zo.

Maar ze hebben ook hele toffe.
Bij V&D zag ik inderdaad alleen maar van die ouwe lullen broeken, totaal geen verkleuring bij de knieen. Echt een no-go naar m'n mening, staat vaak zo suf. Zal straks even verder kijken, wellicht heb ik er overheen gekeken.
pi_98064935
waarschijnlijk.
V&D waar ik was had verschillende standjes met spijkerbroeken, zelfs Cars voor ¤19.
  zondag 12 juni 2011 @ 15:09:02 #9
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_98065065
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 15:05 schreef captainkid het volgende:
waarschijnlijk.
V&D waar ik was had verschillende standjes met spijkerbroeken, zelfs Cars voor ¤19.
Nette prijs, al ben ik niet echt te spreken van Cars.
Had er destijds wel een paar, maar zaten altijd zo, ja hoe zeg je dat.
Niet vrij, zeg maar.
Verder klinkt het merk ook zo kinderlijk, alsof het een Coolcat-merk is.
pi_98065131
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 15:09 schreef Gemaskerde het volgende:

[..]

Nette prijs, al ben ik niet echt te spreken van Cars.
Had er destijds wel een paar, maar zaten altijd zo, ja hoe zeg je dat.
Niet vrij, zeg maar.
Verder klinkt het merk ook zo kinderlijk, alsof het een Coolcat-merk is.
Mja ding is ook maar 1 kleur zonder vlekken.
Maar dacht he is merkbroek voor ¤19 dus toch maar kopen.

Hij zit wel iets te strak terwijl het toch mijn maat is.
  zondag 12 juni 2011 @ 15:11:54 #11
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_98065202
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 15:10 schreef captainkid het volgende:

[..]

Mja ding is ook maar 1 kleur zonder vlekken.
Maar dacht he is merkbroek voor ¤19 dus toch maar kopen.

Hij zit wel iets te strak terwijl het toch mijn maat is.
1 kleur zonder wassing hoeft opzich niet lelijk te zien, mits een donkerdere kleur is wat een beetje glimt, als je snapt wat ik bedoel.

Hoe vallen C&A broeken trouwens? :)
pi_98065406
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 15:11 schreef Gemaskerde het volgende:

[..]

1 kleur zonder wassing hoeft opzich niet lelijk te zien, mits een donkerdere kleur is wat een beetje glimt, als je snapt wat ik bedoel.

Hoe vallen C&A broeken trouwens? :)
Kan ik niet zeggen er zijn zoveel verschillende modellen.
Ik heb paar maand terug drie gekocht ¤19 per stuk maar die hebben ze nu niet meer.

Zijn de beste spijkerbroeken die ik in jaren gehad heb, lekker zacht stofje, mooie verkleuringen.
Zien er ook erg tof oldskool/classic uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')