quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Geniaal hequote:
STOM! Maar zussen zijn sowieso nooit makkelijk...quote:Op zondag 12 juni 2011 13:30 schreef CherryLips het volgende:
En ik wilde vanavond ook naar de bios, maar m'n zus heeft geen zin. Die heeft nooit zin. Is ze morgen vrij, maar 'dan draait de film alsnog te laat'. Flikker op zeg.
Nee geloof ik niet in. Heb ook niet veel eisen: heel lief moet ie zijn, knap, sportief en slimquote:Op zondag 12 juni 2011 13:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geloof je in liefde op het eerste gezicht? Of moet ik nog een keer langslopen?
én toch zou ik best een zus(je) willen hebben!quote:Op zondag 12 juni 2011 13:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
STOM! Maar zussen zijn sowieso nooit makkelijk...
Ik heb geen donder te doen, das veul erger...quote:
Ja... vrouwen willen altijd wat ze niet kunnen krijgenquote:Op zondag 12 juni 2011 13:41 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
én toch zou ik best een zus(je) willen hebben!
En als ze het dan toch hebben dan zijn ze er snel op uitgekekenquote:Op zondag 12 juni 2011 13:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja... vrouwen willen altijd wat ze niet kunnen krijgen
Oh laat dat dan maarquote:Op zondag 12 juni 2011 13:40 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Nee geloof ik niet in. Heb ook niet veel eisen: heel lief moet ie zijn, knap, sportief en slim
Ik heb er eentje in de aanbieding. Gratis af te halen. Garantie tot de deurquote:Op zondag 12 juni 2011 13:41 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Rare wezens, die vrouwenquote:Op zondag 12 juni 2011 13:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja... vrouwen willen altijd wat ze niet kunnen krijgen
En toch blijven mannen geïnteresseerd in die rare wezensquote:
Je mag de mijne wel overnemen.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:41 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Wat wil je ervoor hebben?quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 13:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh laat dat dan maardat ben ik geen van alle
En hoe!quote:Op zondag 12 juni 2011 13:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En toch blijven mannen geïnteresseerd in die rare wezens
Ik ook nietquote:Op zondag 12 juni 2011 13:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, gecompliceerde nare wezens zijn hetIk snap er geen kut van!
Een beetje vreemd, maar wel lekkerquote:Op zondag 12 juni 2011 13:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Geen idee. Wat heb je nog liggen?quote:
quote:
Ze heeft 'r momenten, ze kan ook heel lief zijn en van alles voor me doen. Maar ze is nogal materialistisch, ik mag echt nooit iets van d'r lenen. Zoals een koffer, dus ik koop dan maar zelf een koffer, wil ze mijn koffer lenen. Ja doei. Of tassen. Leent ze mijn Pip-tas zonder het te vragen, maar o wee als ik er eentje van haar wil lenen. Of ze gaat op vakantie en zegt dat ik haar auto wel een keertje mag lenen, voor korte stukjes. Neemt ze de autopapieren mee op vakantie en ze wil niet dat ik zonder papieren ga rijden. Zulke actiesquote:Op zondag 12 juni 2011 13:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
STOM! Maar zussen zijn sowieso nooit makkelijk...
True, maar die laten we dan ook maar lekker links liggenquote:
Ze hebben iig een kut.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij vraagt ook wel iets wat onmogelijk isquote:
Een paar Daims van de Ikeaquote:
Da's chocola toch? Ik hou niet zo van chocola... Hmm, dilemmaquote:
Echt?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij vraagt ook wel iets wat onmogelijk is
Een mango dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's chocola toch? Ik hou niet zo van chocola... Hmm, dilemma
Die heb ik nog nooit gegeten en mag ik van mezelf ook niet kopen. Dan weet ik zeker dat ik verkocht benquote:
quote:
Tuurlijkquote:
Whud?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat een flutsuggesties. Ik bied een zus aan ja, helemaal in orde, alles er nog op en aan. Net d'r ogen laten liften ook nog.
Ja, d'r ooglid ofzo, dat ze er zo'n reepje uitsnijden zeg maar.quote:
Ja jij had er nog net bij gezet dat hij goed moet kunnen luisteren. Dat kan ik dan weer wel.quote:
Brrrrr.......quote:Op zondag 12 juni 2011 13:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, d'r ooglid ofzo, dat ze er zo'n reepje uitsnijden zeg maar.
Is ze nog single?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat een flutsuggesties. Ik bied een zus aan ja, helemaal in orde, alles er nog op en aan. Net d'r ogen laten liften ook nog.
Geen enkele man kan luisterenquote:Op zondag 12 juni 2011 13:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja jij had er nog net bij gezet dat hij goed moet kunnen luisteren. Dat kan ik dan weer wel.
Nee, ze heeft een lover van 19 jaar jonger.quote:
Nou, als ik eruit ga zien als droopy, cut away!quote:
Mja, dat heb ik nooit begrepen.... vrouwen die ergens mee zitten en het dan niet met hun vriend delen.... En dan vervolgens tegen die vriend gaan schreeuwen: Je begrijpt me niet! Je weet niet wat ik voel! Bla bla blaquote:Op zondag 12 juni 2011 14:01 schreef Eigenmijsje het volgende:
Heb een man trouwens ook niet nodig om te luisteren. Dan ga ik wel naar een vriendin. Mannen zijn uitgevonden voor andere dingen
Yayquote:Op zondag 12 juni 2011 13:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, d'r ooglid ofzo, dat ze er zo'n reepje uitsnijden zeg maar.
Jij snapt het ook echt niet he?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, dat heb ik nooit begrepen.... vrouwen die ergens mee zitten en het dan niet met hun vriend delen.... En dan vervolgens tegen die vriend gaan schreeuwen: Je begrijpt me niet! Je weet niet wat ik voel! Bla bla bla
Dat is het zekerquote:
Nu niet overdrijven, maar vooruitquote:
Doe eens helder uitleggen danquote:
Geen mooi uitzicht uit je raampje dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is het zekerAlleen heb ik er niks aan op kantoor
Dat zal ik de volgende keer zeggen tegen een vrouw die wil dat ik luister hahaquote:Op zondag 12 juni 2011 14:01 schreef Eigenmijsje het volgende:
Heb een man trouwens ook niet nodig om te luisteren. Dan ga ik wel naar een vriendin. Mannen zijn uitgevonden voor andere dingen
In zijn 30 gradenquote:Op zondag 12 juni 2011 14:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie liever gewoon buiten zit
daar kan ik me iets bij voorstellen, maar tis buiten gloof ik ook niet echt lekker hoor. Ziet er een beetje bewolkt uitquote:Op zondag 12 juni 2011 14:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie liever gewoon buiten zit
Precies! 'Tieft op wief, ga maar tegen je vriendinnen aan klagen!'quote:Op zondag 12 juni 2011 14:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zal ik de volgende keer zeggen tegen een vrouw die wil dat ik luister haha
Hoi Flenaquote:
Ik zeg sowieso al nergens dat ik het niet deel met mijn vriend als ik ergens mee zit. Maar mannen komen altijd gelijk met oplossingen, terwijl wij vaak alleen even ons verhaal kwijt willen. Dus ga ik naar vriendinnen in dat geval, die komen niet met oplossingen, maar luisteren gewoon naar mijn verhaal.quote:
Hier is het ook mooi.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hier is het 20... dus ik klaag ook niet
Jij snapt hetquote:Op zondag 12 juni 2011 14:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies! 'Tieft op wief, ga maar tegen je vriendinnen aan klagen!'
Helaas niet echt nee. Wel twee wonderschone collega´s, dat maakt veel goed.quote:
En dan nog klagen he. Some people...quote:Op zondag 12 juni 2011 14:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Helaas niet echt nee. Wel twee wonderschone collega´s, dat maakt veel goed.
Wij mannen zijn gewoon praktisch.... is er een probleem, dan lossen wij het op..... Maar goed, als onze hulp alweer niet gewaardeerd wordt.....quote:Op zondag 12 juni 2011 14:06 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Ik zeg sowieso al nergens dat ik het niet deel met mijn vriend als ik ergens mee zit. Maar mannen komen altijd gelijk met oplossingen, terwijl wij vaak alleen even ons verhaal kwijt willen. Dus ga ik naar vriendinnen in dat geval, die komen niet met oplossingen, maar luisteren gewoon naar mijn verhaal.
dat scheelt dan in iedergeval weer jahquote:Op zondag 12 juni 2011 14:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Helaas niet echt nee. Wel twee wonderschone collega´s, dat maakt veel goed.
Vooral dat laatste is "key"!quote:Op zondag 12 juni 2011 14:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mannen kunnen best luisteren, als het maar interresant genoeg is en je snel to the point komt
Het kan wel heel irritant zijn hoor, meteen al die 'oplossingen'quote:Op zondag 12 juni 2011 14:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wij mannen zijn gewoon praktisch.... is er een probleem, dan lossen wij het op..... Maar goed, als onze hulp alweer niet gewaardeerd wordt.....
Zeker lang geleden. met mij is alles goed. Met jou ook?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:06 schreef Flena het volgende:
[..]
heeey tijnbrein![]()
Das lang geleden, hoe is tie
quote:Op zondag 12 juni 2011 14:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wij mannen zijn gewoon praktisch.... is er een probleem, dan lossen wij het op..... Maar goed, als onze hulp alweer niet gewaardeerd wordt.....
quote:Op zondag 12 juni 2011 14:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan nog klagen he. Some people...
Als je geen oplossing wilt, dan moet je ook niet zeikenquote:Op zondag 12 juni 2011 14:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het kan wel heel irritant zijn hoor, meteen al die 'oplossingen'
quote:Op zondag 12 juni 2011 14:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mannen kunnen best luisteren, als het maar interresant genoeg is en je snel to the point komt
Kom je niet met een oplossing is het ook niet goed. Vrouwenquote:Op zondag 12 juni 2011 14:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je geen oplossing wilt, dan moet je ook niet zeiken
Ziehier het aloude probleemquote:Op zondag 12 juni 2011 14:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je geen oplossing wilt, dan moet je ook niet zeiken
Truequote:Op zondag 12 juni 2011 14:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom je niet met een oplossing is het ook niet goed. Vrouwen
Precies.... Wij mannen kunnen het nooit goed doen wat dat betreft....quote:Op zondag 12 juni 2011 14:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom je niet met een oplossing is het ook niet goed. Vrouwen
Tijd vliegt hahaquote:Op zondag 12 juni 2011 14:09 schreef Flena het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 12 juni 2011 14:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker lang geleden. met mij is alles goed. Met jou ook?
[..]
Ja zekers hier ook
Ik vond het wel weer tijd om weer ff te fokken....tis al kei lang geleden
Oh ja, boofuckinghoeeeequote:Op zondag 12 juni 2011 14:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Precies.... Wij mannen kunnen het nooit goed doen wat dat betreft....
Jullie veroorzaken het probleem hoor.....quote:
Kom dan eens met een oplossing? Je hebt nu geluisterd naar ons probleemquote:
ja dat zekerquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 14:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom dan eens met een oplossing? Je hebt nu geluisterd naar ons probleem
Huiliequote:Op zondag 12 juni 2011 14:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Precies.... Wij mannen kunnen het nooit goed doen wat dat betreft....
Gewoon knikken en aanhoren, verder je bek houdenquote:Op zondag 12 juni 2011 14:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom dan eens met een oplossing? Je hebt nu geluisterd naar ons probleem
Picsquote:Op zondag 12 juni 2011 14:11 schreef missbehavin het volgende:
Ah, het 'hoofd in de magnetron' moment
En daarna heftige seks!quote:Op zondag 12 juni 2011 14:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gewoon knikken en aanhoren, verder je bek houden
Wiens hoofd?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:11 schreef missbehavin het volgende:
Ah, het 'hoofd in de magnetron' moment
Schoonmaken? Gewoon inleveren bij het lokale recycle station van de gemeentequote:Op zondag 12 juni 2011 14:12 schreef missbehavin het volgende:
Je zou die magnetron moeten schoonmakenZoveel werk..
quote:Op zondag 12 juni 2011 14:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik doe geen huillie... ik constateer slechts
Doeiquote:Op zondag 12 juni 2011 14:11 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dat zeker
Maar ik ga me weer even met andere dingen bezig houden dan fokken![]()
latersss
Oke dan doe ik dat voortaan altijdquote:Op zondag 12 juni 2011 14:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gewoon knikken en aanhoren, verder je bek houden
quote:
quote:
Jij zult scoren jonguuh!quote:Op zondag 12 juni 2011 14:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doei
[..]
Oke dan doe ik dat voortaan altijd
Dus dát ging er altijd mis bij tijn!quote:
Oh, diequote:Op zondag 12 juni 2011 14:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helaas geen plaatje van het moment supreme
Geen naspel? Of val je na de seks als een blok in slaap?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:14 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]Eerst lief en teder, daarna heftig
Dat kan natuurlijk ookquote:Op zondag 12 juni 2011 14:14 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]Eerst lief en teder, daarna heftig
Slechte opvoedingquote:Op zondag 12 juni 2011 14:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus dát ging er altijd mis bij tijn!
Bel de kinderbescherming!quote:Op zondag 12 juni 2011 14:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Slechte opvoedingdaar heb ik dat soort belangrijke dingen nooit geleerd
quote:Op zondag 12 juni 2011 14:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen naspel? Of val je na de seks als een blok in slaap?
Met terugwerkende kracht?quote:
Falen als player verjaart nooit!quote:
Gaan jullie dan nu seks hebben?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:18 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]Je bent geslaagd voor de test! Naspel: nog lekker dicht tegen elkaar aan liggen knuffelen en samen genieten.
quote:
Oh lekker en dan nog een keertjequote:Op zondag 12 juni 2011 14:18 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]Je bent geslaagd voor de test! Naspel: nog lekker dicht tegen elkaar aan liggen knuffelen en samen genieten.
Arme tijnquote:
Mijn hele droom aan diggelenquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 14:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn hele droom aan diggelen![]()
Ik ga mijn verdriet verdrinken. Tot later
quote:
Hey dat hoor ik ook. Alweer. Klotebuurman!quote:
HAKKUUUUUUUH!!!quote:
quote:
quote:
Geen van allen, hoop ikquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 14:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen van allen, hoop ik![]()
[ afbeelding ]
Het enige dat jij hoeft te doen om sexy te zijn is dat trainingspak uittrekken.quote:
Hmm dat vind ik niet zo'n mooi jurkje hoor. Lelijke kleur ookquote:Op zondag 12 juni 2011 14:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het enige dat jij hoeft te doen om sexy te zijn is dat trainingspak uittrekken.Als je er op staat iets te dragen, draag dan dit.
[ afbeelding ]
Ik vind eigenlijk voornamelijk de benen + knieën eng.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm dat vind ik niet zo'n mooi jurkje hoor. Lelijke kleur ook
Kies zelf dan eens iets leuks uit?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm dat vind ik niet zo'n mooi jurkje hoor. Lelijke kleur ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
I know.quote:[/spoiler]
Hoezo, je koopt het toch niet voor mequote:
Hier was het gelukkig een asosloep die een tijdje bleef stilstaan om met iemand te praten.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hey dat hoor ik ook. Alweer. Klotebuurman!
Maar ik wil zo graag gebruik maken van de line `Hey, that´s a lovely dress, think I can talk her out of it?´quote:Op zondag 12 juni 2011 14:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoezo, je koopt het toch niet voor me
Nou vooruit, dit vind ik leuk, maar da's vast te veel stof voor jequote:Op zondag 12 juni 2011 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik wil zo graag gebruik maken van de line `Hey, that´s a lovely dress, think I can talk her out of it?´
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op zondag 12 juni 2011 14:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou vooruit, dit vind ik leuk, maar da's vast te veel stof voor jeVandaar het talk her out of it gedeelteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Volgens mij zit ie veel te lekker om uit gepraat te wordenquote:Op zondag 12 juni 2011 14:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vandaar het talk her out of it gedeelte
Mens doe niet zo moeilijk!quote:Op zondag 12 juni 2011 14:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij zit ie veel te lekker om uit gepraat te worden
quote:Op zondag 12 juni 2011 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mens doe niet zo moeilijk!
Laat hem jou uit die jurk praten en ga dan woest brute geile neukseks in de branding hebben!
All night long
quote:Op zondag 12 juni 2011 14:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou vooruit, dit vind ik leuk, maar da's vast te veel stof voor jeNee, das bijzonder mooi zelfsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op zondag 12 juni 2011 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mens doe niet zo moeilijk!
Laat hem jou uit die jurk praten en ga dan woest brute geile neukseks in de branding hebben!
All night long
Jij begrijpt hetquote:Op zondag 12 juni 2011 14:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vandaar het talk her out of it gedeelte
Ja mooi hequote:
Nog mooier als het naast het bed op de grond ligtquote:
Shht, rare vrouw!quote:Op zondag 12 juni 2011 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog mooier als het naast het bed op de grond ligt
Babs gaat me gelijk geven, let maar opquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Babs gaat me gelijk geven, let maar op
Wie, wij? Echt niet!quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 15:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wie, wij? Echt niet!![]()
Je mag hem aanhouden btw, ik zie dattie redelijk makelijk naar boven kruipt. Kan van pas komen in het toilet van de cocktailbar
quote:Op zondag 12 juni 2011 15:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wie, wij? Echt niet!![]()
Je mag hem aanhouden btw, ik zie dattie redelijk makelijk naar boven kruipt. Kan van pas komen in het toilet van de cocktailbar
quote:
Iets te ver, ik ging hetquote:
Nee johquote:
Je weet tegen wie je het hebt he, hup en ik zijn wel erger gewendquote:
Dit is nog niksquote:Op zondag 12 juni 2011 15:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je weet tegen wie je het hebt he, hup en ik zijn wel erger gewend
quote:Op zondag 12 juni 2011 15:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je weet tegen wie je het hebt he, hup en ik zijn wel erger gewend
Bla. Zelfs als ik iets bijzonder netjes probeer te verwoorden, zien jullie er weer één of andere vuige opmerking in. Ik begrijp waarom jullie zo over mij denken, ik probeer alleen maar een gentleman te zijn.quote:
Ligt niet aan jou, ligt aan onsquote:Op zondag 12 juni 2011 15:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Bla. Zelfs als ik iets bijzonder netjes probeer te verwoorden, zien jullie er weer één of andere vuige opmerking in. Ik begrijp waarom jullie zo over mij denken, ik probeer alleen maar een gentleman te zijn.
quote:Op zondag 12 juni 2011 15:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Bla. Zelfs als ik iets bijzonder netjes probeer te verwoorden, zien jullie er weer één of andere vuige opmerking in. Ik begrijp waarom jullie zo over mij denken, ik probeer alleen maar een gentleman te zijn.
Jij hebt dat notabene letterlijk gezegd, over een post die over eten gingquote:
Jamaar vrouwen met dirty mindsquote:Op zondag 12 juni 2011 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou, ligt aan ons![]()
We're fucked! Our dirty minds took over
Omdat ik wist wat je er eigenlijk mee bedoeldequote:Op zondag 12 juni 2011 15:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt dat notabene letterlijk gezegd, over een post die over eten ging
Heerlijkquote:
Hoe kan een post over eten nou vuig zijn?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat ik wist wat je er eigenlijk mee bedoelde
Zal ik nu beginnen over aubergines of zal ik even wachten?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe kan een post over eten nou vuig zijn?
You need to ask?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe kan een post over eten nou vuig zijn?
Maar daar had ik het niet eens overquote:Op zondag 12 juni 2011 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik nu beginnen over aubergines of zal ik even wachten?
JA!quote:
Schijnheil!quote:
quote:
Er was ook een aflevering met witte bonen in tomatensaus in de hoofdrolquote:Op zondag 12 juni 2011 15:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar daar had ik het niet eens over![]()
En alsjeblieft niet
Nee, ik wil dat je het uitlegtquote:
Cuequote:
Oh daar ben ik totaal niet van, sorry.quote:
Make it stopquote:Op zondag 12 juni 2011 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er was ook een aflevering met witte bonen in tomatensaus in de hoofdrol
Leuk?quote:
Aww kom maar uithuilen danquote:
In het toilet van een cocktailbar?quote:
Bijvoorbeeldquote:
Waarom denk je dat ik al die loze plaatjes aan het posten ben?quote:
Zijn we iets aan het compenseren?quote:
Nu snap ik de C1quote:
Heb je geen tijdmachine dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik al die loze plaatjes aan het posten ben?
Nee. Maar ik ben soms een beetje een snobquote:
Dat vroeg GvE me ook al eens. Nee.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ben soms een beetje een snob
Jamaarquote:
Jawel hoor, maar met de juiste man is een simpel roeibootje ook leuk.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar
[ afbeelding ]
En
[ afbeelding ]
Jij wilt geen relaxed tripje maken in de Mediterrannee hiermee?
Dat dus!quote:Op zondag 12 juni 2011 16:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar met de juiste man is een simpel roeibootje ook leuk.
Ja, ok, goed punt.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Even ter aanvulling, ik ben dus niet de juiste man, met mij moet je dus wel een tripje maken in een sunseekerquote:Op zondag 12 juni 2011 16:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja daar heb je niet van terug he, blaaskaakjequote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Even ter aanvulling, ik ben dus niet de juiste man, met mij moet je dus wel een tripje maken in een sunseeker![]()
Moet dat dan, Miss Minx?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja daar heb je niet van terug he, blaaskaakje
Ja natuurlijk, ik hou van scherpe mannenquote:
Omdat jij op foute mannen valt misschien?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom praat ik dan überhaupt nog met je?
Het is geen wedstrijdquote:Op zondag 12 juni 2011 16:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ik hou van scherpe mannen
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat jij op foute mannen valt misschien?
Ik dacht dat je het nooit zou vragen!quote:
Daar ging alle gezelligheidquote:
Ja, seks maakt een einde aan alle gezelligheid!quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar
[ afbeelding ]
En
[ afbeelding ]
Jij wilt geen relaxed tripje maken in de Mediterrannee hiermee?
Nee, die gaat nu juist beginnenquote:
Damn you sex!!quote:Op zondag 12 juni 2011 16:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, seks maakt een einde aan alle gezelligheid!
quote:
Ga jij eens heeeeel snel je mond wassen met zeepquote:Op zondag 12 juni 2011 16:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms moeten we het wat minder hebben
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga jij eens heeeeel snel je mond wassen met zeep
En daarna verplicht een aantal uur heftige lekkere seks hebbenquote:
Ja maar, ja maar..quote:Op zondag 12 juni 2011 16:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daarna verplicht een aantal uur heftige lekkere seks hebben
Zaten daar niet allerhande soorten bonen in, zoals ook de - *ril* - bruine bonen?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er was ook een aflevering met witte bonen in tomatensaus in de hoofdrol
Nog minderquote:Op zondag 12 juni 2011 16:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms moeten we het wat minder hebben
Niks ja maar, uit die kleren!quote:
Geen idee. Ik heb de details op zich wel uit mijn geheugen verbannenquote:Op zondag 12 juni 2011 16:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zaten daar niet allerhande soorten bonen in, zoals ook de - *ril* - bruine bonen?
En we zijn weer terug bij "dat jurkje is nog leuker op de grond naast het bed"quote:
Zullen we ze er weer inwrijven, net zoals die bonen?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb de details op zich wel uit mijn geheugen verbannen
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En we zijn weer terug bij "dat jurkje is nog leuker op de grond naast het bed"
No need!!quote:Op zondag 12 juni 2011 16:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zullen we ze er weer inwrijven, net zoals die bonen?
quote:
Hoeft niet specifiek de grond naast het bed te zijn.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe de milf de groetenquote:Op zondag 12 juni 2011 16:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoeft niet specifiek de grond naast het bed te zijn.
Dat jurkje is leuk, maar ik scheur het van d´r af als het moetquote:Op zondag 12 juni 2011 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bluf!quote:Op zondag 12 juni 2011 16:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat jurkje is leuk, maar ik scheur het van d´r af als het moet
Whehehehe, denk je?quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet leuk hups, begint echt zwaar irritant te worden, de koter is er ook weer bij
Dan zeg je dat er een feestje is en dat ze moet opbokken met dr kind!quote:Op zondag 12 juni 2011 16:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet leuk hups, begint echt zwaar irritant te worden, de koter is er ook weer bij
Ja!quote:
Hebben we al beeldmateriaal hier?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan niet hups, cafe is gewoon open hequote:Op zondag 12 juni 2011 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zeg je dat er een feestje is en dat ze moet opbokken met dr kind!
Ik kreeg haar als vriendjessuggestie op FBquote:Op zondag 12 juni 2011 16:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hebben we al beeldmateriaal hier?
Rip aan dat leuke jurkjequote:
En jij bent te lief om haar subtiel duidelijk te maken dat jouw kroeg geen plek is voor een kind.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hebben we al beeldmateriaal hier?
Is niet mijn taak he, en op een dorp niet handig.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En jij bent te lief om haar subtiel duidelijk te maken dat jouw kroeg geen plek is voor een kind.
Hmm tegen de tijd dat ik er kan zijn is ze al weg, jammer
Ieuw! Maar is ze wel leuk eruitziend of is MILF een overtrokken beschrijven voor de dame in kwestie?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg haar als vriendjessuggestie op FB
Enige wat klopt in milf is dat ze moeder isquote:Op zondag 12 juni 2011 16:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ieuw! Maar is ze wel leuk eruitziend of is MILF een overtrokken beschrijven voor de dame in kwestie?
Ik zei subtiel schatquote:Op zondag 12 juni 2011 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is niet mijn taak he, en op een dorp niet handig.
Moet wel klanten overhouden he
Het is een vadsig wijf met rotkarakter en kutkoterquote:Op zondag 12 juni 2011 16:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ieuw! Maar is ze wel leuk eruitziend of is MILF een overtrokken beschrijven voor de dame in kwestie?
Dat soort mensen MOET je dan ook op FB hebbenquote:Op zondag 12 juni 2011 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is een vadsig wijf met rotkarakter en kutkoter
Vandaar dat je mijn vriendjesverzoek geaccepteerd hebtquote:Op zondag 12 juni 2011 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat soort mensen MOET je dan ook op FB hebben
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Enige wat klopt in milf is dat ze moeder is
Zow, da's een lekker lopend zinnetje!quote:Op zondag 12 juni 2011 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is een vadsig wijf met rotkarakter en kutkoter
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat jurkje is leuk, maar ik scheur het van d´r af als het moet
Ik werd geroepen?quote:
Nou, niet in Royco´s kroeg schijnbaarquote:
quote:
Moet je maar sneller zijn jijquote:
Op dit moment niet neequote:Op zondag 12 juni 2011 16:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, niet in Royco´s kroeg schijnbaar
Tuurlijk niet, wat denk je wel niet van mijquote:Op zondag 12 juni 2011 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vandaar dat je mijn vriendjesverzoek geaccepteerd hebt
Ja MissB wil niet roadtrippen met mequote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar is mijn MilfKan ik zo eindelijk weer rustig bier drinken
Wat? Word ik ook nog geacht mezelf uit te kleden?quote:
En ook al niet haar kleren uittrekken, wat saai is ze zegquote:Op zondag 12 juni 2011 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja MissB wil niet roadtrippen met me
Dat is niet lief van missBquote:Op zondag 12 juni 2011 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil ik best. Ik wil alleen mijn zoon niet blootstellen aan royco. Eén getraumatiseerd persoon in de familie is genoeg.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh, ik wil het ook wel voor je doen hoor.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat? Word ik ook nog geacht mezelf uit te kleden?
Dat snap ik wel ja!!quote:Op zondag 12 juni 2011 16:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wil ik best. Ik wil alleen mijn zoon niet blootstellen aan royco. Eén getraumatiseerd persoon in de familie is genoeg.
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wil ik best. Ik wil alleen mijn zoon niet blootstellen aan royco. Eén getraumatiseerd persoon in de familie is genoeg.
Uiteraard.quote:
Meteen de opticien aanklagenquote:
Maar o wee als je met vegetarische worst aan komt zetten!quote:Op zondag 12 juni 2011 16:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, dan is het genaaid gevoel toch beter... hoe laat?
Nee nee, gewoon een lekkere osseworst en schimmelkaasje erbijquote:Op zondag 12 juni 2011 16:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar o wee als je met vegetarische worst aan komt zetten!
Ben ik zo erg?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, ieuw..quote:Op zondag 12 juni 2011 16:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee nee, gewoon een lekkere osseworst en schimmelkaasje erbij
Nog ergerquote:
quote:
Ik hou niet van schimmelkaas, er op, er naast of waar dan ook.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat krijg je naast mij natuurlijk, niet erop..
Krijg er weinig van mijquote:Op zondag 12 juni 2011 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Hoe is het feestje? Doe ze de groeten van mij
Story of your life, againquote:
Aww, sucks.quote:
Nou ja, dan hou ik het bij worstquote:Op zondag 12 juni 2011 16:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hou niet van schimmelkaas, er op, er naast of waar dan ook.
Doe maarquote:Op zondag 12 juni 2011 16:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou ja, dan hou ik het bij worst
De rest zit achter?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja 30 man, en ik zit saai in het cafe met zeikklanten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |