Een app van 25 mb, die kan ik toch nooit zo maar even installeren om m'n Desirequote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
De Android Market heeft eindelijk iets wat ik wil hebben, en dat ik niet op mijn iPhone kan krijgen:
Misschien wordt het toch maar tijd voor een Android
Iemand die dit spel al gespeeld heeft?
Was die 25 mb?! Shit.... daar ga ik met me 3G kosten...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:32 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Een app van 25 mb, die kan ik toch nooit zo maar even installeren om m'n Desire
Tuurlijk wel, gewoon even rooten. Ik ga hem eens proberen ;-)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:32 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Een app van 25 mb, die kan ik toch nooit zo maar even installeren om m'n Desire
Dat bedoel ik dus. Gezien de graphics van het spel, had ik toch al snel 150-200mb verwacht voor Cordy.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:05 schreef DutchErrorist het volgende:
25MB maar, als ik dingen uit de Tegra Zone haal worden ze toch al snel veeeeel groter
Nice! Dat is een van de leukere spellen op m'n iPhone. Veel verslavender dan Angry Birds!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:15 schreef delano.888 het volgende:
http://pocketnow.com/andr(...)-android-this-friday
TOF
Ja en ze hebben godverdomme niet terug gemaild. Het is trouwens een kabel van 12 euro. Of 2 euro van ebay.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:35 schreef Catch22- het volgende:
nog steeds boos om je kabeltje van 4 euro?
Ik oreerde net nog over die app, maximaal briljantquote:Op maandag 20 juni 2011 16:22 schreef gday het volgende:
Leuk dat m'n app Buienalarm de eer heeft om in het plaatje bovenin de OP te staan.
Jijquote:Op maandag 20 juni 2011 16:22 schreef gday het volgende:
Leuk dat m'n app Buienalarm de eer heeft om in het plaatje bovenin de OP te staan.
haha inderdaad! Graphics zijn indrukwekkend en game werkt soepel op m'n Xperia Arcje!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:36 schreef incognitoomuch het volgende:
Het ziet er wel erg mooi uit! Ik heb een nieuwe plee bezigheid gevonden!
Als hij echt van jouw is dan verdien je props van mijquote:Op maandag 20 juni 2011 16:22 schreef gday het volgende:
Is die echt van jou? Dan heb ik gelijk een klachtquote:Op maandag 20 juni 2011 16:22 schreef gday het volgende:
Voor SoundHound moet je betalen, en dat vinden Android-gebruikers een vies woordquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:03 schreef delano.888 het volgende:
Ik vind het trouwens wel vaag dat shazam in de op staat, terwijl soundhound echt 1000x beter is.
Psst voor geen enkele app moet je betalen als je weet hoe google werktquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Voor SoundHound moet je betalen, en dat vinden Android-gebruikers een vies woord
Maar ik ben het met je eens dat SoundHound veel beter is.
Ja oke, laten we het maar legaal houden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Psst voor geen enkele app moet je betalen als je weet hoe google werkt
Psst, weigeren twee euro te betalen voor een app die je met grote regelmaat gebruikt, is niet stoer, maar pauper.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Psst voor geen enkele app moet je betalen als je weet hoe google werkt
Ik wil wel betalen, maar heb geen creditcard.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Psst, weigeren twee euro te betalen voor een app die je met grote regelmaat gebruikt, is niet stoer, maar pauper.
Er zijn toch 2 soundhounds? Infinite en normaal? ik had op mijn Desire HD de basic versie al staan...quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Voor SoundHound moet je betalen, en dat vinden Android-gebruikers een vies woord
Maar ik ben het met je eens dat SoundHound veel beter is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |