abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 juni 2011 @ 07:43:44 #176
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_98400679
quote:
Bedankt!
pi_98400942
Nieuwe versie van Swype is uit sinds gisteren.
Werkt nu nog beter :D

Echt een aanrader.
pi_98401977
En dat kan ook op een HTC? Dacht dat dat iets van Samsung was.
  maandag 20 juni 2011 @ 09:56:19 #179
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_98402369
Nee, kan overal op

http://beta.swype.com/ uit mijn hoofd
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_98403902
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 02:35 schreef captainkid het volgende:

[..]

Die heb ik zien staan maar weet dus niet of het de beste is.
En met beste bedoel ik meerwaarde tegenover HTC Sense.
En dat ik veel kan customizen ook thema's ed.
LauncherPro is zeker de beste, qua performance en aanpassingsmogelijkheden. Het heeft niet de Sense widgets, maar op de klok na heeft het wel dezelfde widgets als Sense en voor al die widgets zijn een hoop skins te downloaden. Verder zijn er sinds kort ook Icon packs voor beschikbaar.
pi_98404881
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:08 schreef Ireyon het volgende:

[..]

LauncherPro is zeker de beste, qua performance en aanpassingsmogelijkheden. Het heeft niet de Sense widgets, maar op de klok na heeft het wel dezelfde widgets als Sense en voor al die widgets zijn een hoop skins te downloaden. Verder zijn er sinds kort ook Icon packs voor beschikbaar.
Welnee. Er zijn twee redenen waarom ik GO Launcher EX prefereer boven LauncherPro. Ondersteuning voor folders en vertoning van 'running applications' (met daarin de mogelijkheid om draaiende applicaties af te schieten - geen aparte task manager meer nodig).
  maandag 20 juni 2011 @ 11:42:01 #182
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_98404965
Is er ook een manier om bookmarks van een willekeurige browser in windows in een willekeurige browser in android te importeren, lijkt me niet moeilijk maar op de een of andere manier schijnt dat heel lastig te zijn (zeker voor een android newbie als ik :@)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 20 juni 2011 @ 11:42:08 #183
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_98404970
Speaking of iconpacks.. k heb dus idd LP.. met alle dockicons gemaakt in simple text creator. Is t mogelijk de minimalistic text widget in zelfde font te doen? Via lettertypemap de map waar simpletext in staat werkt nl niet.. of ik doe iets verkeerd... en seven (die dagen vd week met in bold huidige dag) kun je ook geen font wijzigen toch?

En nee k heb m niet geroot..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_98405047
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:39 schreef zarGon het volgende:

[..]

Welnee. Er zijn twee redenen waarom ik GO Launcher EX prefereer boven LauncherPro. Ondersteuning voor folders en vertoning van 'running applications' (met daarin de mogelijkheid om draaiende applicaties af te schieten - geen aparte task manager meer nodig).
LauncherPro heeft folders en de overbodigheid van het stoppen van draaiende applicaties is al vaker besproken. Verder is 't een mooie launcher inderdaad, maar aan die 3 widgets heb ik niet genoeg :) .
pi_98405132
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:42 schreef Klonk het volgende:
Is er ook een manier om bookmarks van een willekeurige browser in windows in een willekeurige browser in android te importeren, lijkt me niet moeilijk maar op de een of andere manier schijnt dat heel lastig te zijn (zeker voor een android newbie als ik :@)
Als je firefox hebt op je pc (welke weer eventueel bookmarks van andere browsers op je pc kan importeren) en vervolgens ook firefox op je android, kan je via sync al deze bookmarks over zetten. Of het daarna ook nog naar de normale browser over gezet kan worden binnen android weet ik niet ;)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  maandag 20 juni 2011 @ 11:48:00 #186
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_98405200
Die weg had ik ook al bekeken alleen firefox doet geen fuck bij mij (chineestabletding). Opera kan de boel wel delen maar niet met mini, dus dat is ook een doodlopende weg...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_98405204
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:44 schreef Ireyon het volgende:

[..]

LauncherPro heeft folders en de overbodigheid van het stoppen van draaiende applicaties is al vaker besproken. Verder is 't een mooie launcher inderdaad, maar aan die 3 widgets heb ik niet genoeg :) .
Waar zitten die folders van LP dan? De enige reden dat ik nog GO gebruikte waren eigenlijk de folders :p
pi_98405215
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:44 schreef Ireyon het volgende:

[..]

LauncherPro heeft folders .
Do tell. Die optie zie ik namelijk niet. Of bedoel je de folders-optie van Android zelf? Zo ja, die is allesbehalve gebruiksvriendelijk en compleet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2011 11:49:42 ]
pi_98405242
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

Do tell. Die optie zie ik namelijk niet. Of bedoel je de folders-optie van Android zelf? Zo ja, die is alles behalve gebruiksvriendelijk en compleet.
Ik weet niet wat het verschil is, 'k gebruik het nooit :@ ? 'k Kan in ieder geval mappen toevoegen aan m'n homescreens :+ .

Hoe dan ook heb je voor folders natuurlijk ook andere mooie apps
https://market.android.co(...)id.widget.SiMiFolder
https://market.android.co(...)eature=search_result
pi_98405627
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:48 schreef Klonk het volgende:
Die weg had ik ook al bekeken alleen firefox doet geen fuck bij mij (chineestabletding). Opera kan de boel wel delen maar niet met mini, dus dat is ook een doodlopende weg...
Chrome heeft 'n mogelijkheid die dingen naar je telefoon kan sturen -> Chrome to Phone. Ik weet niet hoe 't precies werkt, maar je zou eens kunnen kijken.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_98408721
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 08:20 schreef kelderfantoom het volgende:
Nieuwe versie van Swype is uit sinds gisteren.
Werkt nu nog beter :D

Echt een aanrader.
Dan denk ik dat ik deze ook maar weer eens op mijn Desire ga zetten. Wordt echt gek van het huidige keyboard die in deze Rom zit...

Ps. iBood van vandaag is een leuke tablet
http://www.tabletsnederland.nl/ Ales over Tablets
Gratis tablets Gratis tablets
pi_98410936
Maar eens meelezen nu ik een apparaat met Android in huis heb.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_98410983
Waarom zijn er geen twitter appz met nederlandse trends.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_98411108
Heb een tijd terug LP gekocht maar niet echt gebruikt, was mij teveel werk om alles aan te passen. Misschien binnenkort nog eens wat experimenteren, eerst eens wachten op de mogelijke update voor de Desire.
  maandag 20 juni 2011 @ 16:22:16 #195
10710 gday
propria cures
pi_98416549
Leuk dat m'n app Buienalarm de eer heeft om in het plaatje bovenin de OP te staan. :)
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_98417778
Is er ook iets dat de

1 :p :) :( :o 
etc. vervangt door echte smilies in het standaard sms-programma van android?
pi_98418219
quote:
6s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:46 schreef hello_moto1992 het volgende:
Is er ook iets dat de

[ code verwijderd ]

etc. vervangt door echte smilies in het standaard sms-programma van android?
Gebruik je niet handcent? Die is echt wel 100x fijner hoor.
pi_98432721
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:08 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Check. zal em installeren, bedankt.
pi_98442421
IP camera is ook een leuke app.

Ik zou alleen niet weten waarvoor je het nuttig kan gebruiken :')
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_98442698
Er zijn meerdere apps die belminuten/sms/data kunnen bijhouden, toch? Welke is de beste?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')