Bedankt!quote:Op maandag 20 juni 2011 01:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Penetrate Pro v2.11: http://www.megashare.com/3143197 / http://www.filesonic.com/file/398987444.
LauncherPro is zeker de beste, qua performance en aanpassingsmogelijkheden. Het heeft niet de Sense widgets, maar op de klok na heeft het wel dezelfde widgets als Sense en voor al die widgets zijn een hoop skins te downloaden. Verder zijn er sinds kort ook Icon packs voor beschikbaar.quote:Op maandag 20 juni 2011 02:35 schreef captainkid het volgende:
[..]
Die heb ik zien staan maar weet dus niet of het de beste is.
En met beste bedoel ik meerwaarde tegenover HTC Sense.
En dat ik veel kan customizen ook thema's ed.
Welnee. Er zijn twee redenen waarom ik GO Launcher EX prefereer boven LauncherPro. Ondersteuning voor folders en vertoning van 'running applications' (met daarin de mogelijkheid om draaiende applicaties af te schieten - geen aparte task manager meer nodig).quote:Op maandag 20 juni 2011 11:08 schreef Ireyon het volgende:
[..]
LauncherPro is zeker de beste, qua performance en aanpassingsmogelijkheden. Het heeft niet de Sense widgets, maar op de klok na heeft het wel dezelfde widgets als Sense en voor al die widgets zijn een hoop skins te downloaden. Verder zijn er sinds kort ook Icon packs voor beschikbaar.
LauncherPro heeft folders en de overbodigheid van het stoppen van draaiende applicaties is al vaker besproken. Verder is 't een mooie launcher inderdaad, maar aan die 3 widgets heb ik niet genoegquote:Op maandag 20 juni 2011 11:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welnee. Er zijn twee redenen waarom ik GO Launcher EX prefereer boven LauncherPro. Ondersteuning voor folders en vertoning van 'running applications' (met daarin de mogelijkheid om draaiende applicaties af te schieten - geen aparte task manager meer nodig).
Als je firefox hebt op je pc (welke weer eventueel bookmarks van andere browsers op je pc kan importeren) en vervolgens ook firefox op je android, kan je via sync al deze bookmarks over zetten. Of het daarna ook nog naar de normale browser over gezet kan worden binnen android weet ik nietquote:Op maandag 20 juni 2011 11:42 schreef Klonk het volgende:
Is er ook een manier om bookmarks van een willekeurige browser in windows in een willekeurige browser in android te importeren, lijkt me niet moeilijk maar op de een of andere manier schijnt dat heel lastig te zijn (zeker voor een android newbie als ik)
Waar zitten die folders van LP dan? De enige reden dat ik nog GO gebruikte waren eigenlijk de folders :pquote:Op maandag 20 juni 2011 11:44 schreef Ireyon het volgende:
[..]
LauncherPro heeft folders en de overbodigheid van het stoppen van draaiende applicaties is al vaker besproken. Verder is 't een mooie launcher inderdaad, maar aan die 3 widgets heb ik niet genoeg.
Do tell. Die optie zie ik namelijk niet. Of bedoel je de folders-optie van Android zelf? Zo ja, die is allesbehalve gebruiksvriendelijk en compleet.quote:
Ik weet niet wat het verschil is, 'k gebruik het nooitquote:Op maandag 20 juni 2011 11:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Do tell. Die optie zie ik namelijk niet. Of bedoel je de folders-optie van Android zelf? Zo ja, die is alles behalve gebruiksvriendelijk en compleet.
Chrome heeft 'n mogelijkheid die dingen naar je telefoon kan sturen -> Chrome to Phone. Ik weet niet hoe 't precies werkt, maar je zou eens kunnen kijken.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:48 schreef Klonk het volgende:
Die weg had ik ook al bekeken alleen firefox doet geen fuck bij mij (chineestabletding). Opera kan de boel wel delen maar niet met mini, dus dat is ook een doodlopende weg...
Dan denk ik dat ik deze ook maar weer eens op mijn Desire ga zetten. Wordt echt gek van het huidige keyboard die in deze Rom zit...quote:Op maandag 20 juni 2011 08:20 schreef kelderfantoom het volgende:
Nieuwe versie van Swype is uit sinds gisteren.
Werkt nu nog beter
Echt een aanrader.
1 | :p :) :( :o |
Gebruik je niet handcent? Die is echt wel 100x fijner hoor.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:46 schreef hello_moto1992 het volgende:
Is er ook iets dat de
[ code verwijderd ]
etc. vervangt door echte smilies in het standaard sms-programma van android?
Check. zal em installeren, bedankt.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:08 schreef Ireyon het volgende:
[..]
LauncherPro is zeker de beste, qua performance en aanpassingsmogelijkheden. Het heeft niet de Sense widgets, maar op de klok na heeft het wel dezelfde widgets als Sense en voor al die widgets zijn een hoop skins te downloaden. Verder zijn er sinds kort ook Icon packs voor beschikbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |