Neeeeeeeeeeeeeeeequote:
Sorry hoor, maar ik had de uitbreiding van de OP gemist, gezellig figuur...quote:Op maandag 13 juni 2011 15:49 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Denk je nu serieus dat ik hier weinig tijd in heb gestoken? En wat staat er onder "Links" gast..
Voor de prijs is het zeker een aardig ding, alleen valt één puntje wel op:quote:Op maandag 13 juni 2011 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
hoe vinden jullie 'm![]()
MjaVrijdag besteld, 6 dagen zou ie komen.
Je bedoelt een IPod touch?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:26 schreef Caland het volgende:
Is het zo'n speeltelefoon voor kleuters? Jeweetwel, lijkt net echt.
hij is in waarde gestegen nadat ik 'm besteldequote:Op maandag 13 juni 2011 16:27 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Voor de prijs is het zeker een aardig ding, alleen valt één puntje wel op:
-Comes with App killer application to boost speed by closing unused apps
Apps killen is zo onnodig op Android.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je niet gewoon de Swype Installer openen en die 'n update laten uitvoeren? Dat doet 'ie hier ook gewoon namelijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:51 schreef delano.888 het volgende:
De nieuwe swype beta is uit, even de installeren en overnieuw downloaden van beta.swype.com/android/get (via je telefoon)
ja dat ookquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:49 schreef Caland het volgende:
Mij lukt dat swypen echt niet, maar ik heb dan ook vrij lompe handen.
En dat doet?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik voel me net z'on kleuter met Swype, verbind de puntjes
Geef mij maar Swiftkey
Dat doet het standaardtoetsenbord toch ook?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:54 schreef Nizno het volgende:
Ik gebruik het alleen voor woorden waarvan ik twijfel over de spelling... dan geeft hij me opties en kijk ik welke het beste er uit ziet
Woorden voorspellen in blokken boven de letters, en ook automatisch onthouden, welke je veel gebruikt, ik gebruik het voor engels en nederlands.quote:
mijne niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat doet het standaardtoetsenbord toch ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |