Ik heb alles af vandaag wat ik af wildequote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:02 schreef Bluezz het volgende:
Lijkt me een beklemmende lekkere spannende film steer. (Als ie goed gemaakt is)
'43-ijs... ijs dat smaakt naar bezetting en een naderende hongerwinter?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:10 schreef borisz het volgende:
Ijsje gehaald. Ze hadden '43' ijs. Was best aardig.
Oh die moeite doe ik allemaal niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:26 schreef LieLie het volgende:
Ik druk ze door een zeef, Dude, nadat ik ze heb gepureerd.
Neuh naar dat drankje.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
'43-ijs... ijs dat smaakt naar bezetting en een naderende hongerwinter?
O dat ken ik niet. Een triple sec waarschijnlijk?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh naar dat drankje.. Althans heb nog nooit 43 gedronken
.
Qua smaak was het perzik/mandarijn ijs.
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
'43-ijs... ijs dat smaakt naar bezetting en een naderende hongerwinter?
Vrouwtjequote:Op zondag 12 juni 2011 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het vrouwtje mooiRose Byrne
speelde ook in X-Men: First Class
Klopt niet :quote:Op zondag 12 juni 2011 21:41 schreef Memento-Mori het volgende:
43 is vanille likeur dus dan is het ergens mis gegaan met dat ijs
quote:Licor 43 heeft haar naam te danken aan de 43 ingrediënten die de likeur rijk is. Onder deze ingrediënten, die overigens allemaal natuurlijk zijn, bevinden zich onder andere sap van citrus- en andere vruchten, en extracten van aromatische planten.
Okquote:Op zondag 12 juni 2011 22:13 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb hier n fles en proef dat er echt niet in terug :S
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
weeeeh ik heb gemorstchilisaus op mn witte truitje en witte broek. Ik kan niet eten
quote:
Slabbetje maar weer om doen volgende keer.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
weeeeh ik heb gemorstchilisaus op mn witte truitje en witte broek. Ik kan niet eten
het is ook in mn haar gekomenquote:Op zondag 12 juni 2011 22:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Slabbetje maar weer om doen volgende keer.
Hup! Alle kleertjes uit en in het teiltje jezelf (laten) wassen.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:48 schreef FutureFairytale het volgende:
het is ook in mn haar gekomenheb 4 harde kleverige plukken haar en het ruikt ook naar chilisaus. ik ben een klein kind
Leuk man. Wat goed dat je dit hebt doorgezet.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
het is super! Zometeen feesten in Zele in Belgie.
[..]
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Leuk man. Wat goed dat je dit hebt doorgezet.
Dat klinkt als een heerlijke liefdevolle dag sarabi!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:00 schreef Sarabi het volgende:
Leuke middag in het park gehad, veel salsa en bachata muziek (moest aan Steer denken)
en in de avond met de kittens geknuffeld
Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:55 schreef PdeHoog het volgende:
jadinsdag volgt het heleverhaal met foto's en filmmateriaal
[..]
Wat speelde er zich in jouw brein af, toen je dit tikte?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Hup! Alle kleertjes uit en in het teiltje jezelf (laten) wassen.
De typische Golfer dingen.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat speelde er zich in jouw brein af, toen je dit tikte?
ik zag een met voedsel kliederende baby/kleuter voor me.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:09 schreef Duderinnetje het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:09 schreef Duderinnetje het volgende:
quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
ik zag een met voedsel kliederende baby/kleuter voor me.
Dat vind ik geen typisch golfer-ding eigenlijk.quote:
Dan ben ik erg benieuwd naar jullie mening.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:16 schreef golfer het volgende:
We moeten nog even kijken welke film we als nachtfilm gaan kijken. De keuze is tussen R of Biutiful
Denk dat het de laatste wordt.
We zetten hem nu aan. U hoort nog van ons.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Dan ben ik erg benieuwd naar jullie mening.![]()
Die film wil ik graag nog zien.
Waarvoor dank.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
We zetten hem nu aan. U hoort nog van ons.
Oh ik had niet gelezen dat het over een baby gingquote:Op maandag 13 juni 2011 00:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat vind ik geen typisch golfer-ding eigenlijk.
#wezijntochnietbijhofnarretje
Eh hoe bedoel u?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Aan de wtitteraars: Hoe kan het dat ik niet alles in 'mijn' lijst krijg, van de mensen die ik follow?
Sorry, maar na ruim een half uur hadden we nog steeds geen enkel idee waar deze film over zou gaan en dat terwijl we het verhaal erover al hadden gelezen.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Maar jij mot gewoon nog even niet vooruit denken en zelf genieten daar! Kan me er wel iets bij voorstellen, bij de sfeer. Als je er écht bij bent moet dat helemaal overweldigend gaaf zijn.
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eh dat klinkt niet heel erg enthousiast![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |