Gewoon het zelfde, 1 lampje blijft branden en over 2 seconde beginnen ze allemaal weer te branden. Ik kom desondanks ook nog steeds niet in de routersettings.quote:
Modem gewoon even loskoppelen en alleen met de router aan de slag gaan. Todat je in het menu kunt komen. Je hebt hem gereset, dus 192.168.0.1 moet gewoon werken. En volgens mij kun je het router setup menu niet eens wijzigen in een ander adres.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:14 schreef PixelzZ het volgende:
Die was altijd al 192.168.0.1 maar ik had perongeluk het LAN IP veranderd waardoor iets mis ging en ik er nu niet meer in kan komen.
Maar dat kan toch niet, want dan krijg ik geen internetontvangst?quote:Op zondag 12 juni 2011 10:16 schreef 7754 het volgende:
[..]
Modem gewoon even loskoppelen en alleen met de router aan de slag gaan. Todat je in het menu kunt komen. Je hebt hem gereset, dus 192.168.0.1 moet gewoon werken.
Je bent hem nu toch aan het configureren eerst. Als dat gelukt is, sluit je alles weer aan.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:17 schreef PixelzZ het volgende:
[..]
Maar dat kan toch niet, want dan krijg ik geen internetontvangst?
Volgens mij doet helemaal niks het meer bij TS nu.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:21 schreef 7754 het volgende:
Start je PC even opnieuw op, router ook even resetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |