Ik herken het. Ik voel me benauwd en mega ongemakkelijk en denk dan 'wat moet je van me'? Alleen als ik zelf initiatief kan nemen en zelf het tempo kan bepalen voel ik me relaxt. Super irritant is dit, want ook ik kan heel goed onschuldig flirten of ik doe gewoon spontaan/aardig en dan denkt het andere geslacht al snel dat ik er iets mee bedoel, wat dus niet zo is. Dit kan zelfs leiden tot dat mannen me niet geloven als ik zeg dat het gevoel niet wederzijds isquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:52 schreef AntiSocial het volgende:
Hoi lieve mensen,
Al jaren heb ik last van het volgende:
Ik ben eigenlijk heel succesvol in het leven, heb een supergoede baan, mensen maken graag een praatje met me, ik ben niet lelijk en met stappen maak ik altijd veel plezier.
Nu kan ik ook prima omgaan met meiden, ik flirt graag en ook op het werk heb ik genoeg aandacht van ze. Maar op het moment dat een meid heel dichtbij komt en het is duidelijk dat ze meer wil dan klap ik dicht en voel ik me oncomfortabel.
Wie herkent dit en wat ik ik hier aan doen?
quote:Op zondag 12 juni 2011 03:02 schreef lifesabitch88 het volgende:
betekent dus simpelweg dat je gay ben.
Dus jij bent gay zeg je nu?quote:Op zondag 12 juni 2011 03:02 schreef lifesabitch88 het volgende:
zo'n fase heb ik ook gehad ja
betekent dus simpelweg dat je gay ben.
Ben blij dat ik niet de enige ben.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:27 schreef be-strong het volgende:
[..]
Ik moest aan hem denken
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |