abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98043304
Hallo ik ben claire 25 jaar en woon samen met mijn man jasper in vianen.
Mijn moeder heeft zonder het door te hebben gehad 2 beroertens gehad.
2 jaar geleden kwamen we hier achter nadat ze dacht een burnout te hebben.
mijn moeder is mijn beste vriendin en ik kon alles delen.
we deden ook dingen zoals dagje weg. we zijn twee keer naar parijs geweest samen.
en ze gaf me altijd de wijze raad als ik mijn moeder nodig had.
maar nu is alles anders. ze heeft gelukkig niet heel veel schaden.
ik merk alleen dat haar concentratie minder is maar haar karakter is ook anders.
vroeger was ze van ''niet zeuren maar doorgaan'' en nu is alles anders.
soms herken ik mijn moeder niet terug. ik ben voor mijn gevoel die moeder die ik kende kwijtgeraakt en dat doet mij heel veel pijn en verdriet. hierdoor zit ik ook bij een maatschappelijke werker om over mijn gevoel te praten omdat ik na het nieuws van mij moeder helemaal ben dichtgeklapt tegen iedereen en ook mijn man liep altijd tegen een muur op, gelukkig gaat dat nu beter.
maar mijn moeder zit in een hele negatieve spiraal. alles wat ik doe of zeg is fout.
Ze reageert altijd negatief en dat doet mij pijn. ik ben al heel lang gestopt met negatieve dingen en dingen waar ik mee zit te vertellen. ik probeer alleen positief in het leven te staan, maar zelf daar weet ze wel wat negatiefs over te zeggen.
Mijn man jasper heeft een keer met haar gepraat over mij.
Met hem kan ik heel goed hierover praten omdat zijn zus ook een beroerten heeft gehad en die was veel zwaarder.
hij heeft haar alles vertelt over mij en ze mist ook dingen zoals ze vroeger gingen tussen ons.
maar de keer dat ze bij mij was heeft ze er geen woord over gesproken en het was allemaal weer negatief en dat doet mij pijn heel veel pijn. ik weet niet hoe ik hier mee om moet gaan. kan iemand mij helpen hoe ik hier mee moet leven of wat ik kan doen?

gr claire
  zaterdag 11 juni 2011 @ 22:38:44 #2
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_98043423
Meer iets voor R&P ?
Tics van je petten.
pi_98043462
wat bedoel je daar mee?
  zaterdag 11 juni 2011 @ 22:40:56 #4
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_98043535
Dat dit topic misschien beter in een ander subforum hoort, namelijk relaties & psychologie?
Tics van je petten.
pi_98043559
Lastig. Ze klinkt wat depressief ook. Misschien eens met haar huisarts een gesprek hebben, of vind je dat raar.
pi_98043562
oke thanks paats hem daar
pi_98043584
huisarts ben ik al geweest. doet niks
pi_98043603
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 22:42 schreef claire25 het volgende:
huisarts ben ik al geweest. doet niks
Wat zei die dan?
pi_98043772
deed of het niks was, daarom zit ik ook bij maatschappelijke werk ,daar kon ik terecht zonder een briefje van de huisarts.
  zondag 12 juni 2011 @ 17:17:16 #10
16715 Mylene
*schatje*
pi_98070276
Topic heb je al in R&P geopend, dan kan dit topic op slot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')