Hey jongens! Leuk dat jullie dit topic lezen.
Ik ga het dit keer maken, ik ga het doen, ik ga zorgen dat ik een moderator word.
Ik ga tot de FOK!-overheid behoren!
Waarom zou ik een moderator worden?• Ik weet hoe FOK! werkt, en vooral hoe ONZ werkt.
• Op school ben ik ook aangesteld tot hulp-conciërge. Dus ik weet hoe het is om macht te hebben.
• Ik vind het leuk mensen te helpen ( Zie ONZ Feedback, ik help hier en daar mensen.)
• Ik grijp in waar nodig, ik straf etterbakjes af.
• Heel veel users houden van me, dus zullen mij zeker als moderator willen zien.
• Ik geef veel bier en frituur weg, voor iedereen. Zwart, geel, wit, het maakt me niet uit!
• Ook denk ik aan de vrouwtjes, lekkere wijntjes, rosétjes en noem maar op voor de dames.
• En het lijkt me gewoon geweldig om deel uit te maken van de FOK!-overheid.
Maar wat voor bier en frituur ga je dan uitdelen? 
U vraagt, ik geef. Het maakt niet uit wat je wilt, je krijgt het van mij. Van Jupiler tot Amstel, van Mexicano's tot Frikandellen.
Hoe kom je er ineens bij om Moderator te worden? 
Hier heb ik al heel lang over na zitten denken. En nu eindelijk had ik een gevoel van dit gaat het worden.
Waarom help je mensen zo graag? 
Omdat het goed voelt. Wat is er nou leuker dan iemand blij te zien als hij is geholpen? Je kan iemand zijn problemen ermee oplossen!
Wat sta jij onder etterbakken? Ben ik straks nog wel veilig? 
Tuurlijk! Zolang je normaal doet ben je welkom.
Maar als je buiten het boekje gaat grijp ik in, van mij mag veel. Maar te ver is te ver, ook bij mij.
Waarom lijkt het jou zo geweldig om tot de FOK!-overheid te behoren? 
De meeste mensen bij de FOK!-overheid zijn geweldige mensen. Ze zijn allemaal aardig, en ik wil er graag tot behoren om meer mensen te leren kennen en omdat ik na 39473 forum-posts wel eens wat terug mag doen.
Hoe wil je het schoppen tot FOK!-moderator? 
Met jullie hulp, en de Forum-Admins en Admins moeten het natuurlijk goed vinden.
Zet mij eerst op proef in een niet zo druk forum, dan kan ik mij bewijzen!
Support mij!
Wil je ook het 1 en het ander veranderen als je tot de FOK!-overheid behoort? 
Dat niet, want zoals het nu werkt, werkt het goed. Het zou natuurlijk handig zijn om een moderator voor in de nacht erbij te hebben in ONZ. Want nu zie ik vaak genoeg dubbele nachtbagger topics, bagger topics en topics die gewoon niet toegestaan zijn. En die worden dan niet gesloten omdat er geen moderator online is. Zoals sommige van jullie misschien wel weten ben ik bijna elke nacht online, dus ik kan het sluiten!
Dus jongens, ik ga het proberen Moderator te worden! Het liefst ONZ-moderator omdat ONZ mijn thuis is.
Iets anders zou ook tof zijn, laat mij klein beginnen anders!
Ik ga er voor!
PORSCHE GEA DI VOE!