Oh zo'n groentepakket hè? Heb ik vorige week ook nog gehad en geen moment erbij stilgestaan dat er taugé in zatquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga m'n nasi maar eens maken. Met taugé. Living on the edge!
Heb je 500 days of summer al gezien?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dag allen..
Iemand nog een tip voor een leuke, foute, romcom die ik dan zo even uit de videotheek kan halen?
Ik wil ook eerst even weten hoe groot die kans bij Ragdolls precies is. Genezig is uitgesloten, helaas.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:13 schreef Viking84 het volgende:
@ Coco: ik zou eerder overnemen om geen ragdoll meer te nemen ipv helemaal geen kitten meer.
Hopelijk blijft het nog een tijdje goed gaan!. Is er een kans dat 'ie geneest of is het hopeloos?
Dat gevoel heb ik nu ook. Het schijnt echt niet zo te zijn (volgens de dierenartsen bijvoorbeeld), maar ik ben er ook niet gerust opquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:14 schreef conleche het volgende:
Wat naar coco.Wat ze ook zeggen, ik geloof niet meer zo heel erg in de niet-besmettelijkheid van die ziekte.
Volgens mij niet. Aanrader?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je 500 days of summer al gezien?.
Volgens mij en Amsel welquote:
Eensquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij en Amsel wel. Hij is echt zowel geestig als
. Maar dus niet zo
dat je avond kut eindigt hoor
. Het is gewoon een hele leuke en lieve film
.
Mooi gedaan hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Geinspireerd door Amsel ben ik ook mijn voeten in peeptoes gaan painten.
[ afbeelding ]
Mad paintskillz![]()
Nee, ik heb gewoon dikke pootjesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Mooi gedaan hoor![]()
Zijn je voeten gewoon niet een beetje opgezwollen van vocht, door veel lopen en eind van de dag enzo? Lijkt me logischer dan echt vet...
Voor dinsdag is 'ie wel weer vol hoor!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:47 schreef Amsel het volgende:
Easy A is ook een leuke film! Alleen niet echt een romcom.
Had er nou niet gewoon "oeps" in de titel kunnen staan ofzo?
Tussenstand-foto?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:46 schreef Jagärtrut het volgende:
mn klok is bijna klaar! alleen moet ik een 'groter' klok mechanisme hebben. Morgen of overmorgen maar even kopen, dan is hij helemaal klaar.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:27 schreef uniekhoorn het volgende:
1. cHet is weekend
2. Heb gisteren al zoveel gegeten
3. Ga morgen nog zoveel eten
4. Heb vandaag niks gedaan
5. Ik heb geen honger
6. Heel lang uitgeslapen
7. Er zit heel veel groente is de nasi
8. Dit is echt wel genoeg voor mij hoor![]()
Heb je nou net iets aan die post veranderd? Ik zou zweren dat ik m voor mijn ogen zag veranderen, maar ik zie niet precies wat er veranderd isquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:54 schreef Viking84 het volgende:
Nee, het is geen foute romcom, maar hij is wel leuk. Wat is een voorbeeld van een foute romcom dan? Ik moet zeggen dat romcoms mijn genre niet zo zijn, maar 500 days... schoot me meteen te binnen.
Cute!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:52 schreef Blurred86 het volgende:
en damn you XM, nu wil ik deze![]()
[ afbeelding ]
ik overweeg zelfs om ze maar gewoon in mt 39 te bestellen en naar mijn ouders te laten sturen en dan maar hopen dat ze passen en dat peeptoes mij staan![]()
Denk niet dat oma op die hakken kan lopenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
O die onderste vind ik echt très oma Amsel..Die zou ik laten staan. Maaarrr, just my 2 cents
.
Hehehe, ik vind ze echt verschrikkelijkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:23 schreef Amsel het volgende:
[..]
Denk niet dat oma op die hakken kan lopenZou voor werk zijn hè. Maargoed, die worden het toch niet, Tod's, ¤ 300, maar ik vind ze best leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ja, iets duidelijker opgeschrevenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Heb je nou net iets aan die post veranderd? Ik zou zweren dat ik m voor mijn ogen zag veranderen, maar ik zie niet precies wat er veranderd is
Ik gebruik geen kotssmileys meerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:23 schreef Amsel het volgende:
*wacht op post van MoBlo of Vik over "schoenen"*
Zet het dan af? En er zijn ook moeders die wél zien als hun kind geen talent heeft voor ietsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit me te ergeren aan zo'n Hollywoodprogramma met kleuters die naar een privéschool moeten en moeders die vinden dat hun dochter 'erg veel talent heeft'. Natuurlijk heeft ze dat, dat vindt iedere moeder van d'r eigen kind. Bleh.
Yup. Met alle ellende die daarbij kan komen. En dat in combinatie met een hallux valgus. Jeuj.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:37 schreef _aurum_ het volgende:
Sommigen hebben last van een Griekse voet
http://nl.wikipedia.org/wiki/Griekse_voet
*meld!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:37 schreef _aurum_ het volgende:
Sommigen hebben last van een Griekse voet
http://nl.wikipedia.org/wiki/Griekse_voet
Geen pijnklachten?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:16 schreef Amsel het volgende:
[..]
Yup. Met alle ellende die daarbij kan komen. En dat in combinatie met een hallux valgus. Jeuj.
Dus ik heb wel veel schoenen, maar ik moet m'n voeten flink mishandelen om ze erin te krijgen. En er bestaat een grote kans dat ik ooit wel geopereerd zal moeten worden aan die voeten en dat ik al die schoenen dan niet meer aan kan, dus nu neem ik het er maar vanZo praat ik die schoenenshopmanie goed voor mezelf
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:26 schreef Amsel het volgende:
[..]
Als ik braaf platte brede schoenen draag niet
Subtiel lief heb jijquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
net zoiets als bij mij de tijdens verhuizing verdwenen steunzolen
Die heeft er niet aan bijgedragenquote:
Heb wel de schoenen met "puntneuzen" weggemikt maar die steunzolenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:32 schreef Amsel het volgende:
Kijk dit wil ik wel: http://www.schoenvisie.nl(...)mooiere-voeten-.html
Ik ben dus wel eens een keer bij de huisarts geweest voor voetklachten. Toen keek hij naar m'n pumps en zei "als ik je doorverwijs naar een podoloog gaat die zeggen dat je die pumps nooit meer aan mag en krijg je verantwoorde schoenen met steunzolen" en toen heb ik die doorverwijzing thuis ook meteen weggegooidWie mooi wil zijn moet pijn lijden
Anyway, lijstje:
O - bak yoghurt
D - lasagna
Maar ik kwam dan ook pas om 14u m'n bed uit...
En je gaat pas om 2 uur je nest weer in dus groente en fruit... kom er maar inquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:32 schreef Amsel het volgende:
Kijk dit wil ik wel: http://www.schoenvisie.nl(...)mooiere-voeten-.html
Ik ben dus wel eens een keer bij de huisarts geweest voor voetklachten. Toen keek hij naar m'n pumps en zei "als ik je doorverwijs naar een podoloog gaat die zeggen dat je die pumps nooit meer aan mag en krijg je verantwoorde schoenen met steunzolen" en toen heb ik die doorverwijzing thuis ook meteen weggegooidWie mooi wil zijn moet pijn lijden
Anyway, lijstje:
O - bak yoghurt
D - lasagna
Maar ik kwam dan ook pas om 14u m'n bed uit...
Nee vanavond vroeg naar bed. Echt!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En je gaat pas om 2 uur je nest weer in dus groente en fruit... kom er maar in
Bier
Doe ik toch 1 ding goed, iedere dag een ander paar schoenen FTWquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:37 schreef conleche het volgende:
Je moet schoeisel ook afwisselen!! Die Hallux valgus krijg je als je te veel pumps draagt! Ik ben blij met mijn voeten, ze zijn klein, smal en best sierlijk. Het enige rare is mijn kleine teen, die is echt heel klein met een ieniemini nageltje.
Ja, da's goed, als het tenminste niet allemaal gehakt en/of gepunt schoeisel is.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doe ik toch 1 ding goed, iedere dag een ander paar schoenen FTW
Had ik als kind al. Maar die pumps maken het inderdaad niet beter. Ach ik ben gewoon koppig en ik doe het mezelf aan, je hoort me niet klagen verder dusquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:37 schreef conleche het volgende:
Je moet schoeisel ook afwisselen!! Die Hallux valgus krijg je als je te veel pumps draagt!
Gepunt mag ik niet meer aan (en dat voel ik ook wel) en gehakt draag ik om de dag.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, da's goed, als het tenminste niet allemaal gehakt en/of gepunt schoeisel is.
Ik ben ook al een week van het citroendropijs af. Zou er nu wel trek in hebben, though. Oh ja, van de week schreef je dat je 4 spaanse pepers had gegeten. Bedoel je die kleine scherpe? En zo ja, sta je dan niet in brand?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:41 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijstje
o. omelet van 2 eieren en 3 handen verse tuinkruiden + 100 gram rosbief + 75 gram "nuss-schinken" + actimel
t. 2 stukjes 81% chocolade
l. gegrilde camembert + salade met gevulde pepertjes, kipfilet, tomaat, augurk, olijven, sla en dressing + verse aardbeien met veel slagroom
t. actimel (moet op)
d. courgette (1 stuk), 5 wortels en 5 asperges met olie uit de oven + 5 eetlepels zaziki + restje lunchsalade
Niet lowcarb (teveel koolhydraten), maar geen ijs
Nee, ik bedoelde gevulde zoete pepertjes, maar die staan niet in het overzichtje van de eetwijzerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben ook al een week van het citroendropijs af. Zou er nu wel trek in hebben, though. Oh ja, van de week schreef je dat je 4 spaanse pepers had gegeten. Bedoel je die kleine scherpe? En zo ja, sta je dan niet in brand?
quote:
Hoe vind je het!quote:
Bij de slager?quote:
Aha! Dat maakt meer sense! Hoewel ik het nog steeds knap vind om er 1 zo te eten. Ik doe er weleens 1 door een gerecht, maar dan haal ik wel nog de zaadjes eruit.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde gevulde zoete pepertjes, maar die staan niet in het overzichtje van de eetwijzer![]()
Overigens kan ik ze wel eten, die spaanse pepertjes. Maar niet meer dan 1. Met een glas melk ernaast
Het was niet eens een knap kindquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit me te ergeren aan zo'n Hollywoodprogramma met kleuters die naar een privéschool moeten en moeders die vinden dat hun dochter 'erg veel talent heeft'. Natuurlijk heeft ze dat, dat vindt iedere moeder van d'r eigen kind. Bleh.
Volgens mij heb je ze ook minder heet. Ik heb ze leren eten in het Turkse cafe waar ik vroeger werkte. Soms tref ik er een met Mme Jeanette-kwaliteiten. Die eet ik ook niet zoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Aha! Dat maakt meer sense! Hoewel ik het nog steeds knap vind om er 1 zo te eten. Ik doe er weleens 1 door een gerecht, maar dan haal ik wel nog de zaadjes eruit.
Die jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Pepers...
Heb standaard [ afbeelding ] in huis.
Niet echt pittig, wel heel lekker
Zoiets denk ik ook.. Echt veel geld elke maand. Nog niet heel veel ingestopt natuurlijk, maar dat zou wel komen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:09 schreef conleche het volgende:
Ik mag wel m'n hele leven gratis rozemarijncrackers krijgen, zoveel mensen zitter er nu ook aan. Of een aandeeltje, ook leuk, bij wijze van pensioen.
Het is niet op mij van toepassing, maar ik zou goed ziek zijn nu, mocht ik in loondienst zijn en dat nu ineens dat hele pensioen variabel is en dus hoogstwaarschijnlijk niks meer waard tegen de tijd dat we oud zijn.
Eilandje hoppen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:11 schreef loveli het volgende:
Zin om naar Griekenland op vakantie te gaan. En aangezien we toch alles daar betaald hebben.... Free lunch!
Heb nog een bedankje geroepen deze weekquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:09 schreef conleche het volgende:
Ik mag wel m'n hele leven gratis rozemarijncrackers krijgen, zoveel mensen zitter er nu ook aan. Of een aandeeltje, ook leuk, bij wijze van pensioen.
Het is niet op mij van toepassing, maar ik zou goed ziek zijn nu, mocht ik in loondienst zijn en dat nu ineens dat hele pensioen variabel is en dus hoogstwaarschijnlijk niks meer waard tegen de tijd dat we oud zijn.
Wij gingen ook naar Kreta voor die kloof, maar helaas was het nog gesloten wegens te hoge waterstand. Als ik jou was zou ik niet hoogzomer gaan, want dan is het a. veel te warm en b. stervensdruk. Midden september t/m oktober is het daar meestal ook nog prima weer!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:14 schreef uniekhoorn het volgende:
wij gaan toch maar naar Kreta... wil de samaria kloof heel graag nog eens wandelen.. het kan nu nog.
Nu nog een leuk hotelletje vinden met leuke terrassen in de buurt.
Rozemarijncrackers, ben ik nou de enige die denkt dat ze karton eet met wat rozemarijn?
Wij gaan halverwege september dus dat moet goed gaan...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Wij gingen ook naar Kreta voor die kloof, maar helaas was het nog gesloten wegens te hoge waterstand. Als ik jou was zou ik niet hoogzomer gaan, want dan is het a. veel te warm en b. stervensdruk. midden september t/m oktober is het daar meestal ook nog prima weer!
Ja ze zijn heel dun en ze zijn volgens mij ook veel minder gezond dan die wasa crisp original, die van rogge zijn gemaakt en ook erg lekker zijn. Dus ik eet de rozemarijnvariant als extra, meer als zoutje dan bij de maaltijd.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:17 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb weleens naar de crackers gekeken, maar wat ik niet snap is dat ze in verhouding zo veel kcal bevatten. Ze zijn toch heel dun?
Is het daar geschikt voor bleekneusjes en melkflessen? De huidtype-I handicap heeft me er altijd van weerhouden die kant op te gaan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Wij gingen ook naar Kreta voor die kloof, maar helaas was het nog gesloten wegens te hoge waterstand. Als ik jou was zou ik niet hoogzomer gaan, want dan is het a. veel te warm en b. stervensdruk. Midden september t/m oktober is het daar meestal ook nog prima weer!
Want wij mogen pas op ons 93ste met pensioen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wij gaan halverwege september dus dat moet goed gaan...
Pensioen, je moet altijd van het positieve uitgaan... Die haal ik toch niet
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:52 schreef Viking84 het volgende:
En hier zijn alle AH's morgen dicht, muv die op Scheveningen. Maandag is de XL iig weer open.
Ik ben er een keer geweest (in mei) en toen was het warm, maar ik ben niet verbrand.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Is het daar geschikt voor bleekneusjes en melkflessen? De huidtype-I handicap heeft me er altijd van weerhouden die kant op te gaan.
Idem in juni en september.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben er een keer geweest (in mei) en toen was het warm, maar ik ben niet verbrand.
Je hebt toch tegenwoordig sunblocks die vrij effectief zijn? Ik had factor 30 gesmeerd en 1 klein plekje vergeten. Het ingesmeerde gedeelte was onveranderd 's avonds, terwijl dat kleine plekje behoorlijk rood was. Als je je dan insmeert met nog zwaardere factor, moet dat goedkomen! Kreta is wel het meest zuidelijke puntje van Europa, dus in de zomer is het vrij heet ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Is het daar geschikt voor bleekneusjes en melkflessen? De huidtype-I handicap heeft me er altijd van weerhouden die kant op te gaan.
[..]
Want wij mogen pas op ons 93ste met pensioen?
Zoiets jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:20 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
Want wij mogen pas op ons 93ste met pensioen?
Echtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat getinte mensen dat helemaal niet gaan halen doordat zij aanmerkelijk korter lezen aldus onze bedrijfsarts.
Tof!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ga straks, over een uurtje, de stad in. Ben nu thuis al in aan t drinken. Voor de eerste keer sinds jarenEn ik kan zo niet tegen alcohol, lol. Heb net een paar slokken gehad, en nu al een rode kop ervan, mehehe.
Naja, hopelijk wordt het een beetje leuk
Ik heb cola (pepsi max om precies te zijn) gemixt met...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:29 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tof!
Wat drink je?
Wij nu cola-berenburg (joh) straks maar weer bier
Ow man, ik denk dat dit echt geen goed idee is. En daarom juist weer wel, hehehequote:
Ik ga op stap met twee uberslanke, mooie meiden. Voel me altijd het lelijke eendje danquote:
En ik vind jou anders ook enorm mooi!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ga op stap met twee uberslanke, mooie meiden. Voel me altijd het lelijke eendje dan![]()
Wel met het beste gevoel voor humor en het leukste karakter, dat dan weer wel
Je bent een lekker wijf!!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ow man, ik denk dat dit echt geen goed idee is. En daarom juist weer wel, hehehe![]()
Ik zal jullie op de hoogte houden. Nu ga ik eerst eens wat make-uppen zodat het net lijkt of ik een verdomd lekker wijf ben
Thx, maar zij hebben altijd vies veel sjans en worden steeds nagekeken. Dat heb ik, ehrn, minder.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:36 schreef progje het volgende:
[..]
En ik vind jou anders ook enorm mooi!
Fijne avond
Zeker mannen van >2 meter?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
Thx, maar zij hebben altijd vies veel sjans en worden steeds nagekeken. Dat heb ik, ehrn, minder.Maar het is wel altijd heel gezellig hoor.
Nou, ik gebruik geen foundation ofzo. Maar doe wel mijn ogen aanzetten. Dat is eigenlijk het enige. En ik kijk net op de klok (of nou ja, op de tijdsaanduiding van mijn pc) en zie dat ik over een klein half uur alweer weg moet. En ik moet nog make-uppen, tanden poetsen (kon nog niet eerder want dan smaakt de bacardi niet meer), mijn haar doen en 5 kilo afvallen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je bent een lekker wijf!!
Shit make-up.. denk dat ik maar 'natural' ga
Samen aan de roséquote:
Snel heel snel met make-up tas en spiegeltje naar de wc om enorm te poepen..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, ik gebruik geen foundation ofzo. Maar doe wel mijn ogen aanzetten. Dat is eigenlijk het enige. En ik kijk net op de klok (of nou ja, op de tijdsaanduiding van mijn pc) en zie dat ik over een klein half uur alweer weg moet. En ik moet nog make-uppen, tanden poetsen (kon nog niet eerder want dan smaakt de bacardi niet meer), mijn haar doen en 5 kilo afvallen.
![]()
Zij zijn ook mini-meisjes qua lengte. Dus daar ligt het niet aan. En anders snap ik 'm niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. man.
Hahahahaha. "Man"![]()
Multitaskenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Snel heel snel met make-up tas en spiegeltje naar de wc om enorm te poepen..
Het kan (toch Mo? )
Maar ik heb al gepoept. Dus wat nu?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Snel heel snel met make-up tas en spiegeltje naar de wc om enorm te poepen..
Het kan (toch Mo? )
Tijdens het makeuppenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:42 schreef Viking84 het volgende:
Nog even 5 kg afvallen in een half uur.
mwhahahahaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, ik gebruik geen foundation ofzo. Maar doe wel mijn ogen aanzetten. Dat is eigenlijk het enige. En ik kijk net op de klok (of nou ja, op de tijdsaanduiding van mijn pc) en zie dat ik over een klein half uur alweer weg moet. En ik moet nog make-uppen, tanden poetsen (kon nog niet eerder want dan smaakt de bacardi niet meer), mijn haar doen en 5 kilo afvallen.
![]()
ouderwets schijten?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Maar ik heb al gepoept. Dus wat nu?
FOK!ken ookquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:43 schreef Viking84 het volgende:
Tanden poetsen kan ook prima tijdens het poepen, weet ik uit ervaring.
Volgens mij zijn mijn darmen al redelijk leegquote:
Nou, nee hoor. Ik vind de mini buitengewoon gemiddeld. Het zou me wel héél erg verbazen als die op de kunstacademie zou belanden!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:37 schreef Viking84 het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mental note to self: "voortaan éérst make=up, dan alcohol"
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zomg! HOE KOM JE AAN DIE FOTO???
pak de boel op en kom het hier op de BBQ gooien!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:54 schreef loveli het volgende:
Ow ja. Spullen in huis gehaald om evt morgen te BBQ-en. Behalve de wegwerp BBQ
Oh, PM is onderwegquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mensen met whatsapp die een foto willen: pass me jullie nummer maar
Jaaa! Ik PM jequote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee dan ben je weer nuchter.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Morgen post ik wel wat foto's, haha
Nee, want over een half uurtje is ze weg en dan kakt alles hier weer inquote:
Whatsapp kun je downloadenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb geen whatupp opzo...
Maar mijn ogen zijn wel gemake-uped
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, want over een half uurtje is ze weg en dan kakt alles hier weer in.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ok, dan ga ik me nu mooi maken (lol) en dan zal ik mijn fans (hahaha) een foto sturen. Ik beloof dat het de moeite waard gaat zijn, lol.
Be prepared for een avond vol achterlijke whatsapp-heden
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:02 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb de make-up er net afgehaald en heb vooral sjans van 50-ers
Zeker weten?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:02 schreef Amsel het volgende:
Jullie zijn grappigEn ik ben nuchten
Oh en loveli, ik ben toen ik 17 was levend verbrand op Kreta. Moest zitten slapen omdat liggen pijn deed. Was niet fijn. Dus tip: goed smeren
woohoooquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ok, dan ga ik me nu mooi maken (lol) en dan zal ik mijn fans (hahaha) een foto sturen. Ik beloof dat het de moeite waard gaat zijn, lol.
Be prepared for een avond vol achterlijke whatsapp-heden
Ook voor SE symbian?quote:
Ik heb Nokia Symbianquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat had ik pas ook. Nou ja, een 70-er die zei "wat heeft u een elegante jurk aan".
quote:
ik ook altijd ja..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:04 schreef Amsel het volgende:
[..]
Als ik dronken ben let ik veel meer op typfouten, om het te verbergen
Ik ookquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb al best veel slankies in m'n foon zag ik net.
Hoe doe ik dat? (heb nog nooit iets op phone gezetquote:
Ik heb sjans van alle leeftijden. Nou ja, vanaf 25 dan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:02 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb de make-up er net afgehaald en heb vooral sjans van 50-ers
Alles? Zeg, komen jullie allebei op de meet?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat? (heb nog nooit iets op phone gezet)
Heb alles over voor Coco
iewquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:43 schreef Viking84 het volgende:
Tanden poetsen kan ook prima tijdens het poepen, weet ik uit ervaring.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:06 schreef Viking84 het volgende:
WhatsApp is alleen voor mobiele telefoons. Smartphones dus.
quote:
Ja dat had ik ook. Ik denk dat het frisse van tandenpoetsen niet zo heul combineert met een bezoek aan het kleinste kamertje.quote:
Hoeveel heb je er al op?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:11 schreef Viking84 het volgende:
Ik twijfel of ik m'n laatste flesje kriekbier nog even op zal drinken.
Voor: het is de laatste, dus dan kan ik vanaf morgen weer normaal gaan doen.
Tegen: misschien heb ik er morgen nog heul veul zin in.
QFTquote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op zaterdag 11 juni 2011 22:13 schreef Ml-etje het volgende:wat een hoop gepost tijdens ons wandelingetje (met ugly shoes)!
Eentje maarquote:
Douchen als iemand net geweest is, is ook niet heel frisquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook. Ik denk dat het frisse van tandenpoetsen niet zo heul combineert met een bezoek aan het kleinste kamertje.
quote:
*krasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:19 schreef Viking84 het volgende:
Naarling!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Imbros kloof? Wij hebben uiteindelijk de milikloof bij Rethymnon gedaan, was ook best leuk. En die oh oh chersostypes, die blijven toch wel aan hun zwembad liggen in het noordoosten?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:15 schreef Laureline het volgende:
O en uniek, die Samariakloof heb ik ook nooit gedaan, omdat we altijd in het seizoen waren dat die nog onder water stond. Maar ik heb gehoord dat als het wèl Het Seizoen is, je kop aan kont in polonaise erdoorheen wandelt. Dus of je dat wilt?
Er is wel een andere hele mooie kloof, weet even niet meer hoe die heet, eindigt geloof ik bij Ierapetra. Met allemaal geitjes die je hoort tingelen honderden meters boven je! Sowieso kan je fantastische wandelingen daar door allerlei kloven maken, Wij gingen wel altijd precies voor 1 mei, dan barst het Seizoen los en kom je 30.000 Oh Oh Chersotypes tegen
oeh spooookyquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:20 schreef Viking84 het volgende:
En ik wil uniekje ook in whatsapp. Heb nu uks, amsel, dad en xm. En volgens mij had ik progje ook, maar die zie ik nu niet meer. Weet ook niet hoe ik aan haar nr kom.
quote:
Je hebt je nr zeker in je FB staan?quote:
zover ik weet nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt je nr zeker in je FB staan?
En![]()
![]()
, had ik jullie even lekker tuk
.
Nu heb ik zin in tuckoekjes.
Ik heb je wel. Eindigt je nr op 15?quote:
Klopt, was helemaal vergeten dat ik dat had ingevoerdquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb je wel. Eindigt je nr op 15?
Alleen sta je dus niet in m'n whatsapp.
En jij je maar afvragen wat al die onbekende nrs zijn die je steeds bellenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:24 schreef progje het volgende:
[..]
Klopt, was helemaal vergeten dat ik dat had ingevoerd
was wel weer echt iets voor mij geweestquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En jij je maar afvragen wat al die onbekende nrs zijn die je steeds bellen.
Whap 'm eens door, dan?quote:
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Whap 'm eens door, dan?
En bedankt voor de filmtip. Wat een fijne film.. Met een erg goede soundtrack, ook!
heel simpel, uuuh, gewoon het gene wat je door wilt sturen selecteren door ingedrukt te houdenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Graag gedaan.
En ik weet niet hoe ik iets moet doorsturen via Whatsapp.
fotoloos-boksquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het irritant dat m'n fotodownload telkens mislukt op whatsapp.
Is het een berichtje van johnny69quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:32 schreef Ml-etje het volgende:
krijg ook een whatsapp!
*naar keuken rent.
Nee van een vriendin met inpakstressquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is het een berichtje van johnny69.
PM me je nummer maar, dan stuur ik het wel door.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:33 schreef Blurred86 het volgende:
ik wil ook een foto! heb wel whatsapp maar geen slankies erin
Ja als je een berichtje van Coco wilt krijgen, moet je wel eerst je nr doorpm'en hè?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee van een vriendin met inpakstress
Vind dat altijd een beetje opdringerigquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja als je een berichtje van Coco wilt krijgen, moet je wel eerst je nr doorpm'en hè?.
Trajectcontrole flitst helaas van achterenquote:
Is wel m'n beste kantquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:40 schreef loveli het volgende:
Trajectcontrole flitst helaas van achteren
het kan ook via wifi! doe ik ook ivm buitenland en duur mobiel internetquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:20 schreef loveli het volgende:
/noob hier.. ik zou een whatsapp kunnen downloaden, maar hoeveel dataverbruik genereert het? Heb geen internetbundel bij m'n foonabbo.
volgens mij heeft mijn foon geen wifiquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:43 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
het kan ook via wifi! doe ik ook ivm buitenland en duur mobiel internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |