quote:
Ik woon in een flat. Dus alle brievenbussen zijn op elkaar gestapeld.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zou vanaf dinsdag onder de brievenbus hangen als ik jou was.
Laat dan maar zitten, dan stuur ik je wel een kaart. Ik heb een vraagje. Zie DM.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik woon in een flat. Dus alle brievenbussen zijn op elkaar gestapeld.
Ik wacht.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Laat dan maar zitten, dan stuur ik je wel een kaart. Ik heb een vraagje. Zie DM.
Wat.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:50 schreef Etsu het volgende:
Wtf, iemand heeft op FB een foto geplaatst met haar camera gericht naar de bovenkant tussen de benen (ze heeft wel een slipje aan).__________!
Nee, mensen met wie ik bevriend ben, hebben gereageerd op die foto en dat komt dan op mijn homepagina terecht.quote:
Impliceren dat jij je vlezige tong niet kwijt wilt tussen die lekker uitdijende stukken vlees.quote:
Hou op.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Impliceren dat jij je vlezige tong niet kwijt wilt tussen die lekker uitdijende stukken vlees.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:56 schreef Dastan het volgende:
En dan met je hagelwitte tanden die roze flapjes bekauwen en grinniken om de ontsnappende kreuntjes.
Iets.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:57 schreef Dastan het volgende:
Met je gele, verrookte tanden het vuil afvegend aan de verflapte velletjes onderwijl je veinst haar te verwennen met je mond.
Pics.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:02 schreef Dastan het volgende:
Ik ben naar de kapper geweest.
Twitteralarm.
Pics. Kunnen we oordelen of het inderdaad 'kklelijk' is.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:04 schreef Dastan het volgende:
De kapster heeft er een of ander spul ingegooid waardoor het 'out-of-bed' zit.
Wtf.
kk lelijk
Dan was je het er (met water) toch gewoon uit?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:04 schreef Dastan het volgende:
De kapster heeft er een of ander spul ingegooid waardoor het 'out-of-bed' zit.
Wtf.
kk lelijk
Breek me de bek niet open.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:06 schreef Water123 het volgende:
Weten jullie het woord met 'c' van gisteren al?
Ik ben vanavond ook home alone.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:08 schreef Etsu het volgende:
Ik ben vanavond home alone.![]()
Doet niemand mij na.
Stel je niet aan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:11 schreef Dastan het volgende:
Vooral aan de zijkanten en achter veel af.
Ik ook een beetje, maar ik dacht: ik zeg maar niks, straks haalt ie de foto weer weg dit dat.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik moest lachen.Vanaf hier ziet het er niet raar of lelijk uit hoor.
Blijkbaar straks, want je bent hier nog steeds.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:23 schreef Etsu het volgende:
Zal ik nu gaan douchen, of straks? Jullie de keuze.
Nu. Ik ruik je hier al.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:23 schreef Etsu het volgende:
Zal ik nu gaan douchen, of straks? Jullie de keuze.
Ja, oké. Heb geen zin om op te staan. Lig nu op bed met laptop op mn buik.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Blijkbaar straks, want je bent hier nog steeds.
quote:
nou ja zegquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, oké. Heb geen zin om op te staan. Lig nu op bed met laptop op mn buik.
[..]
Ja man, ik heb gisterochtend voor 't laatst gedoucht dit dat.
Ik zie het nu. Staan die liedjes ook op joeptoep?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:43 schreef Dastan het volgende:
Ik heb zo-even wat ontdekt.
ThaTim, let op.
In het nummer Ain't No Grave zingt Johnny Cash:
Well meet me Jesus, meet me
Meet me in the middle of the air
And if these wings don't fail me
I will meet you anywhere
In het nummer In My Time Of Dying zingt Bob Dylan:
Well, meet me Jesus, meet me
meet me in the middle of the air
If these wings should fail to me
Lord, won't you meet me with another pair?
Toeval of wat?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:31 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik zie het nu. Staan die liedjes ook op joeptoep?
Ik kan niet wachten tot hij gaat douchen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik had een reactie over water verwacht.
he bah moet dat nouquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:35 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot hij gaat douchen.
Wil je mee kijken ofzo?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:35 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot hij gaat douchen.
Jawel. Ik ga me even douchen. Zodadelijk poging doen om xCore te redden.quote:
Ik ga nu ook, gaan we tegelijk douchen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:39 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Jawel. Ik ga me even douchen. Zodadelijk poging doen om xCore te redden.
Je bent wel een doorzetter zeg.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:39 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Jawel. Ik ga me even douchen. Zodadelijk poging doen om xCore te redden.
Nee man.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:41 schreef Dastan het volgende:
Douchen doe je 's morgens tussen zeven en acht of 's avonds tussen tien en elf.
Jawel, ik ga zo naar The Hangover II. Daarna ergens de kroeg opzoeken.quote:
Leuk. Van de kroeg dan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:49 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Jawel, ik ga zo naar The Hangover II. Daarna ergens de kroeg opzoeken.
Met andere woorden, je scheert je schaamhaar, gaat fappen onder de douche, probeert daarna alles goed schoon te maken etc etc etc.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:51 schreef Etsu het volgende:
Ik zei niet dat ik 30 minuten douch. Ik zei dat ik de badkamer 30 minuten nodig heb.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:54 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Met andere woorden, je scheert je schaamhaar, gaat fappen onder de douche, probeert daarna alles goed schoon te maken etc etc etc.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:50 schreef ThaTim het volgende:
Half uur douchenMaximaal 15 minuten in de badkamer. Meestal zo'n 7-8 minuten.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:54 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Met andere woorden, je scheert je schaamhaar, gaat fappen onder de douche, probeert daarna alles goed schoon te maken etc etc etc.
Op het strand 'liggen'.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:00 schreef Etsu het volgende:
Impliceren dat het doodnormaal is als je 1 meter lang okselhaar hebt en dat mensen het maar moeten accepteren op het strand oid.
Niet als het 2 cm is ofzo, nee, maar van één meter ga je 't wel merken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:00 schreef Dastan het volgende:
Daarbij komt er - tenzij een deepthroat - echt geen haar in de mond bij een pijpbeurt hoor.
Wie heeft er nou een meter aan schaamhaar?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet als het 2 cm is ofzo, nee, maar van één meter ga je 't wel merken.
Je weet dat het groeit hè.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wie heeft er nou een meter aan schaamhaar?
Wanneer?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het houdt op een gegeven moment op, hoor.
Daagquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:33 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik ben al weer door mijn paar minuten wifi heen. lator
Wie wat waar?!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:38 schreef Etsu het volgende:
Mensen die korter dan halfuur overdoen met douchen en alles.
Dastan doet er 3 minuten over, ThaTim 7 minuten, en Keauning hoogstens 15 minuten.quote:
Mooiboys.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja hallo, ik ben een mooib0ii hoor. Dus ik moet er goed uit zien.
Gewoon lekker in bad na het werk!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dastan doet er 3 minuten over, ThaTim 7 minuten, en Keauning hoogstens 15 minuten.
Da's toch gewoon abnormaal kort?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:40 schreef Keauning het volgende:
En als het te lang duurt, draait mijn moeder gewoon de warme kraan onder open.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:42 schreef Keauning het volgende:
Vraagje, hebben jullie wel eens onder water gefapt?
Niet gefapt, neequote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:42 schreef Keauning het volgende:
Vraagje, hebben jullie wel eens onder water gefapt?
Denken dat ik onder water doe poepenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geplast? Gepoept? Ik schrik nergens van hoor, jou kennende.
Wat zou je doen als je wel diarree had?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:49 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ik had geluk dat ik geen diarree had.
Maar, ja...
Goeie vraag. Gewoon mijn broek omhoogtrekken denk ik?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat zou je doen als je wel diarree had?
IS GOED VOOR MILIEU JONGE. MEST.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:50 schreef Etsu het volgende:
En laat je dat dan achter? Zonder op te ruimen?
Ik ook. Tot nu toe dan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:51 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik ken denk ik maar weinig mensen die in het bos hebben gescheten
Dat praat jouw actie niet goed.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:52 schreef Keauning het volgende:
Toen was ik nog niet eens 10 jongens, denk ff na.
En nu?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:52 schreef Keauning het volgende:
Toen was ik nog niet eens 10 jongens, denk ff na.
Wanneer is vroeger?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:53 schreef Keauning het volgende:
Vroeger poepten ze ook gewoon in het wild, toen hadden ze geen wc's.
Toen scheten ze tenminste wel in een gat.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:53 schreef Keauning het volgende:
Wat dacht je van een emmer? Wat ze na een week ofzo pas gingen legen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:54 schreef xCore het volgende:
[..]
Toen scheten ze tenminste wel in een gat.
Natuurlijke mest.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:53 schreef Keauning het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:55 schreef Etsu het volgende:
Hoop niet dat je Goldstrike op had, anders krijg je straks gouden drolletjes.
3x raden wat ik gisteren gedronken heb.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:56 schreef xCore het volgende:
[..]
En ook geen sambuca, dan ruikt de boel naar drop
Bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:56 schreef Etsu het volgende:
En dan moet je niet denken dat ze kostbaar zijn, en naar een museum moeten ofzo.
een naar drol stinkende drol, die vind ik ook altijd vreselijkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:58 schreef J.Morrison het volgende:
[..]
beter een drop stinkende drol dan drol stinkende drol
daarom altijd sambuca drinken voor je stoelgangquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:59 schreef xCore het volgende:
[..]
een naar drol stinkende drol, die vind ik ook altijd vreselijk
JA DUS?!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:00 schreef Water123 het volgende:
Wat 'n onderwerp. Er zijn ook vrouwen hier.
Sambucaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:00 schreef J.Morrison het volgende:
[..]
daarom altijd sambuca drinken voor je stoelgang
Ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:00 schreef Keauning het volgende:
Etsu, jij was toch zo een wodka mannetje?
Alsof vrouwen niet poepen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:00 schreef Water123 het volgende:
er zijn geen vrouwen op het internetquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:00 schreef Water123 het volgende:
Waarom zitten er dan talloze mannen wanhopig op internet?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:01 schreef J.Morrison het volgende:
[..]
er zijn geen vrouwen op het internet
Hoe weet je dat? Ben jij een vrouw?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:02 schreef xCore het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat ze dat wel doen
quote:
Dat is niet heel netjes van je.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:02 schreef xCore het volgende:
[..]
Op m'n werk doe ik altijd kleien op de vrouwen-wc
Poepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:03 schreef xCore het volgende:
[..]
Poep![]()
Seks![]()
Vrouwen
Homo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De mannen-wc stinkt altijd veel te hard en niemand ruimt zijn zooi op, dan maar netjes op het vrouwentoilet, alleen stonk die vanochtend zo hard dat ik mijn krantje maar in de kantine heb gelezenquote:
Niks mis met poepen, mits er geen remspoor achter blijftquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:04 schreef Etsu het volgende:
Als alles 'grapje' is, dan is 'Poep' ook een grapje. Dus je houdt wel van poep.
Viezerik.
Dus je neemt normaal gesproken een krantje mee naar de dames-wc om daar te gaan schijten?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:03 schreef xCore het volgende:
[..]
De mannen-wc stinkt altijd veel te hard en niemand ruimt zijn zooi op, dan maar netjes op het vrouwentoilet, alleen stonk die vanochtend zo hard dat ik mijn krantje maar in de kantine heb gelezen
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus je neemt normaal gesproken een krantje mee naar de dames-wc om daar te gaan schijten?
Het is pas 8 uurquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:05 schreef motorbloempje het volgende:
Wat doen jullie thuis op zo'n mooie zaterdagavond?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:05 schreef xCore het volgende:
[..]
![]()
Ik kan tenminste gaan en staan waar ik wil op m'n werk zonder te vragen of ik naar het toilet mag
morgen werken om 4 uurquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:05 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:06 schreef Keauning het volgende:
Ik stond te pissen met een vriend van mij.
Ineens zien wij lichten links van ons. Als dat maar geen politie is. En ja hoor....
Heb ik me dus omgedraaid, en zo snel mogelijk mijn pik in mijn broek gedaan, maar ik was eigenlijk nog niet klaar.![]()
Liever dat dan 100 euro boete.
Als het 's ochtends 9.30u is en xCore is even niet aanwezig dan weet mijn chef precies waar ik ben hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is wel netjes als je even vertelt waar je heen gaat, als je van plan bent om even weg te gaan om te gaan plassen/schijten.
Eckte bazen pissen door waar de politie bij staat en accepteren netjes de boete.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:06 schreef Keauning het volgende:
Ik stond te pissen met een vriend van mij.
Ineens zien wij lichten links van ons. Als dat maar geen politie is. En ja hoor....
Heb ik me dus omgedraaid, en zo snel mogelijk mijn pik in mijn broek gedaan, maar ik was eigenlijk nog niet klaar.![]()
Liever dat dan 100 euro boete.
De mannen hier praten over vieze dingen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:05 schreef motorbloempje het volgende:
lerenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je kunt niet vroeg genoeg beginnen met goed bier drinken
Moet zelf helaas stoedier'n
Leren op een zaterdagavond? Ben ik blij dat ik dat de komende 3 maanden niet hoef te doenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je kunt niet vroeg genoeg beginnen met goed bier drinken
Moet zelf helaas stoedier'n
Bewust op het werk schijten, niet van te voren thuis doen ofzo.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:07 schreef xCore het volgende:
[..]
Als het 's ochtends 9.30u is en xCore is even niet aanwezig dan weet mijn chef precies waar ik ben hoor.
[..]
Eckte bazen pissen door waar de politie bij staat en accepteren netjes de boete.
hè, bah, vies!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:07 schreef Water123 het volgende:
[..]
De mannen hier praten over vieze dingen.![]()
Vannacht de kroeg in.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |