Inderdaad niet gezien, maar alsnog heb ik niet veel moeite met de aankoop. Ik gebruik de applicatie heel intensief. En och, duur is 'ie toch niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb launcherpro plus gratis gepost en niemand lijkt het te zien
Hier werkt het ook niet hoor. Ik koop het wel. Al kun je ook gratis downloaden in de store.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:47 schreef m-g-s het volgende:
Ja ik heb hem gedownload en toen erop ge klinkt. Staat bestand openen kan niet
Dat is niet pro-plus.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:11 schreef Olle. het volgende:
[..]
Hier werkt het ook niet hoor. Ik koop het wel. Al kun je ook gratis downloaden in de store.
Modern Combat 2: Black Pegasusquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:57 schreef gogosweden het volgende:
iemand die nog een paar spellen weet die het kopen waard zijn?
Foon bevalt me prima tot nu toe.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:18 schreef Hukkie het volgende:
Ik ben ook overstag, heb deze foon vanmorgen ook besteld.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:18 schreef Hukkie het volgende:
Ik ben ook overstag, heb deze foon vanmorgen ook besteld.
Dat is vaag, aangezien hij hier op een hd2 goed loopt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:03 schreef horned_reaper het volgende:
Die gangster 2 miami trekt mijn Galaxy S2 toch net niet helemaal hoor....
Vooral als ik in auto's probeer te rijden wil hij nog wel eens behoorlijk schokkerig lopen.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:16 schreef Melochan het volgende:
Overloper meldtheb nu een iPhone, en ga dus aan de SGS2. Ben benieuwd, moet nog een paar daagjes wachten tot ik hem heb.
wel leuk om me al wat in te lezen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |