ik laad mijn tel elke dag gewoon opquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:18 schreef SimtekF1 het volgende:
Hoe is het gesteld met jullie batterij?
Ik heb de telefoon nu een maandje en vannacht zat m'n batterij op 96 procent en vanmorgen toen ik wakker werd stond de batterij op 66 procent.![]()
En het enige wat ik aan had was Wifi en mijn wekker.
En dan maakt hij vd mappen albums? Want dat gekloot met handmatig afspeellijsten maken is ook niets. Nadeel is bij mij wel dat bij veel mappen slepen tegelijk het fout gaat.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:01 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Gewoon mappen slepen. KIES vind ik sowieso te traag.
Moet wel zeggen dat KIES Air wel grappig werkt.
Dat werkt bij mij ook niet altijd in 1 keer. Dan maar wat vaker kleine beetjes slepen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En dan maakt hij vd mappen albums? Want dat gekloot met handmatig afspeellijsten maken is ook niets. Nadeel is bij mij wel dat bij veel mappen slepen tegelijk het fout gaat.
Dat is niet zo best.. Die van mij gaat gewoon 2 dagen mee als ik er niet te veel mee doe, maar meestal hang ik hem s'nachts aan de lader omdat ie dan nog op 30 % zitquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:18 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik heb de telefoon nu een maandje en vannacht zat m'n batterij op 96 procent en vanmorgen toen ik wakker werd stond de batterij op 66 procent.![]()
dat is juist goedquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:34 schreef horned_reaper het volgende:
Ik zal wel moeten gaan wennen aan de accu.....
De telefoon die ik momenteel gebruik gaat met gemak een week mee als ik hem geregeld gebruik.
En is het niet slecht voor je accu als je hem al aan de oplader legt voordat hij bijna volledig leeg is? Dit is toch precies waar laptop accu's ook enorm lui van worden?
Helaas.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:36 schreef Olle. het volgende:
[..]
dat is juist goed![]()
ze worden pas lui wanneer ze continue aan de lading liggen.
Het rare is wel dat het heel wisselvallig is, de ene keer wel, de andere keer niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:30 schreef netolk het volgende:
[..]
Dat is niet zo best.. Die van mij gaat gewoon 2 dagen mee als ik er niet te veel mee doe, maar meestal hang ik hem s'nachts aan de lader omdat ie dan nog op 30 % zit
Ehm, daar staat toch juist dat je hem WEL zo vaak mogelijk eraan moet doen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Helaas.
http://www.samsung-galaxy(...)amsung-galaxy-s2.htm
daarin staat dat het klopt wat ik zegquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Helaas.
http://www.samsung-galaxy(...)amsung-galaxy-s2.htm
quote:Voor alle Li-Ion batterijen geldt hetzelfde: zoveel/zovaak mogelijk proberen bij te laden. Het is absoluut niet de bedoeling om de batterij van de Galaxy S2 100% vol te houden of helemaal leeg te trekken.
Euh nee?quote:
Dat ie niet lui word komt doordat er een laad systeem in de galaxy s2 zitquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Euh nee?
Jij zegt dat ze lui worden als ze vaak aan de lader liggen.
Die linkt zegt het tegenovergestelde, dus dat ze niet lui worden als ze vaak aan de lader liggen.
gaat meestal 2,5 dag mee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:18 schreef SimtekF1 het volgende:
ik heb het over continu en over de li-ion batterij. Niet specifiek over een galaxy s2. Maar het klopt wel dat de galaxy s2 hiervoor iets heeft doorgevoerd.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Euh nee?
Jij zegt dat ze lui worden als ze vaak aan de lader liggen.
Die linkt zegt het tegenovergestelde, dus dat ze niet lui worden als ze vaak aan de lader liggen.
okequote:Op woensdag 15 juni 2011 12:22 schreef netolk het volgende:
nouja samsung... de meeste goede laders hebben zo'n systeem er in
Bedoel je plants vs zombies? Die kun je kopen bij Amazon voor 1,37 euro:quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:45 schreef m-g-s het volgende:
Weet iemand hoe ik plantsoen vs zombies op mijn telefoon kan krijgen? Gratis? Bedankt
moet nog officieel uitkomen voor androidquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:19 schreef m-g-s het volgende:
Nee, niet jatten. Heb hem ook op mijn iPod gekocht hoor... Maar omdat ie niet in de market staat ! Haha
Jammertwitter:SamsungMobileNL twitterde op woensdag 15-06-2011 om 15:10:39@PieterBG @____Em____ @pvdruten @twixyz De#KE7 update voor de#SGS2 is helaas teruggetrokken. Wanneer we meer weten, delen we het. reageer retweet
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:16 schreef MetBas het volgende:
Ik wil heel graag LauncherPro Plus hebben maar ik heb geen CC.En om zo'n virtuele creditcard aan te maken met minimaal 10 Euro er op zie ik ook niet zitten.
https://market.android.co(...)eature=search_resultquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:16 schreef MetBas het volgende:
Ik wil heel graag LauncherPro Plus hebben maar ik heb geen CC.En om zo'n virtuele creditcard aan te maken met minimaal 10 Euro er op zie ik ook niet zitten.
Volgens mij past het je bureaublad aan en andere icoontjes of niet ?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:23 schreef Olle. het volgende:
[..]
https://market.android.co(...)eature=search_result
je kunt ook met paypal betalen?
of is dat je virtuele creditcard?![]()
Wat doet het overigens?
Ik heb zelf launcherpro plus die is wel de fijnste, adw gaat ook wel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:31 schreef Olle. het volgende:
[..]
Volgens mij past het je bureaublad aan en andere icoontjes of niet ?
Ik heb ook gezien dat er meerdere launcher pro's zijn
welke hebben jullie en gaat jullie voorkeur naar uit?
Nee die virtuele creditcard is wat anders, maar dan toch maar eens naar dat paypal kijken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:23 schreef Olle. het volgende:
[..]
https://market.android.co(...)eature=search_result
je kunt ook met paypal betalen?
of is dat je virtuele creditcard?![]()
Wat doet het overigens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |