Okay, lever maar in dan.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:06 schreef VisserHenk het volgende:
Ik heb dat kaartje welHeb er eerlijk gezegd nog niks mee gedaan
ja dat zag ik ook.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:06 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Idioot. Maar ik had me gewoon al moeten registreren dan had het wel nog gekund zo te zien.
Damn, dat is verneukeratief zeg.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:00 schreef dustinoo het volgende:
[..]
http://www.samsung.com/nl(...)xys2presale_20110426
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het principe wel, maar lang niet zo vloeiend. Ook zag ik dat ie soms niet reageert als je naar een andere pagina in het menu wilt gaan en het nog een keer moet doen. Lijkt me heel frustrerend worden. Ik vond het na 5 minuten in de winkel al irritant.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:07 schreef Retarded het volgende:
Zoomen op webpags gaat precies hetzelfde als op een iphone.... ik zie het verschil niet?
Dan had jij een kapotte.... want als je de S2 naast de nieuwste iPhone's legt zie je DUIDELIJK dat de S2 op alle fronten veel sneller is en veel soepeler loopt.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:02 schreef Repeat het volgende:
Ik heb em vandaag voor het eerst kunnen proberen. Werkt toch allemaal niet lekker vind ik, reageert soms traag en in en uitzoomen op een webpagina is echt een drama vergeleken met de iPhone. Er stonden geen apps open, dus ik vind het wel gek dat het scherm zo traag reageert...
vind ik niet. Pagina's laden misschien iets sneller, maar met 2x1,2 ghz vs 1ghz verwacht je dat ook. Ik had een groter verschil verwacht en vind iOS veel soepeler werken (los van laadtijden). Met zo'n stuk snellere processor vind ik het verschil echt tegenvallen.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:17 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dan had jij een kapotte.... want als je de S2 naast de nieuwste iPhone's legt zie je DUIDELIJK dat de S2 op alle fronten veel sneller is en veel soepeler loopt.
De S2 is de meest soepel reagerende telefoon op de markt.
Ja Applefanboys laten zich nooit tegenhouden door vervelende zaken als feiten en zo.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:39 schreef Repeat het volgende:
[..]
vind ik niet. Pagina's laden misschien iets sneller, maar met 2x1,2 ghz vs 1ghz verwacht je dat ook. Ik had een groter verschil verwacht en vind iOS veel soepeler werken (los van laadtijden). Met zo'n stuk snellere processor vind ik het verschil echt tegenvallen.
Eerst was het nog dood irritant volgens hem... na mijn post is het opeens tegenvallend in vergelijking met de mindere stats van een iPhone.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja Applefanboys laten zich nooit tegenhouden door vervelende zaken als feiten en zo.
Conclusie: je maatje is een mongoolquote:Op maandag 13 juni 2011 20:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Iphone zuigt gewoon per definitie: accu erin vast gesoldeerd
Geen geheugenkaartjes erin kunnen doen
Geen flash afspelen
Voor alles betalen: gisteren maatje van me bij me, dus ik vraag waarom ie geen whatsapp op z'n telefoon heeft: blijkt dat je er voor moet betalen via creditcard en hij heeft geen creditcard.
Waar dan? Zelfs van whatsapp's eigen site kan je het voor iedere telefoon direct dowloaden, alleen voor iphone moet het weer via de storequote:Op maandag 13 juni 2011 21:02 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Conclusie: je maatje is een mongoolKan namelijk gewoon zonder credit card.
Voor de MARKET echter, heb je wel een CC nodig...
Donderdag/vrijdag.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:38 schreef dustinoo het volgende:
weten jullie wanneer de nieuwe lading binnenkomt in nederland?
Ik zei dat ik het irritant vond dat ik in de winkel soms 2 keer moest vegen om van pagina te wisselen omdat het dan de eerste keer niet werkte. Of dat hij niet inzoomde als ik dat wilde, en het dan nog eens moest doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:11 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Eerst was het nog dood irritant volgens hem... na mijn post is het opeens tegenvallend in vergelijking met de mindere stats van een iPhone.
Dus eigenlijk is de iPhone nog veel irritanter en bestaan er nog geen smartphones die hem na 5 minuten niet irriteren?
Plants vs Zombies is toch tijdelijk exclusief voor Amazon Apps, en dat werkt in Europa nog niet toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:52 schreef _Flea_ het volgende:
Wat een toestelletje zeg. Nu bijna een maand in bezit en nog steeds zwaar tevreden!
Helemaal verslaafd aan Plants vs. Zombies en Hotel Mogul.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:52 schreef _Flea_ het volgende:
Wat een toestelletje zeg. Nu bijna een maand in bezit en nog steeds zwaar tevreden!
hotel mogul light of betaald?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:52 schreef _Flea_ het volgende:
Helemaal verslaafd aan Plants vs. Zombies en Hotel Mogul.
Ik heb 'm ook niet via de Amazon Apps store.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:07 schreef Retarded het volgende:
[..]
Plants vs Zombies is toch tijdelijk exclusief voor Amazon Apps, en dat werkt in Europa nog niet toch?
Hi is sowieso niet zo van de snelle levering. Toen ik bestelde was de levertijd 5-10 dagen, ondertussen wacht ik al 24 dagen...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hi is niet bepaald van de feestdagen. Ze zouden me met Hemelvaart terug bellen over m'n bestelling en gisteren, Pinksteren, zou 'ie worden bezorgd.
Hopen dat 'ie dan maar vandaag komt want dit topic vol met hoe tof de telefoon is, is erg frustrerend om te lezen als je 'm nog niet binnen hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |