Terwijl het zo doodsimpel is. Als je nog twijfelt, lees deze post even want hier staat het erg helder uitgelegd allemaal; http://www.androidworld.n(...)o-rooten-sgs-ii.html.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:17 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind al die dingen die ik nooit ga gebruiken wel vervelend, maar rooten ga ik me maar niet aan wagen..
Waarom niet? Het is zo simpel. Liteningrom 1.3 is trouwens echt vetquote:Op maandag 13 juni 2011 15:17 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind al die dingen die ik nooit ga gebruiken wel vervelend, maar rooten ga ik me maar niet aan wagen..
Tuurlijk krijg je er een oplader bijquote:Op maandag 13 juni 2011 15:32 schreef dustinoo het volgende:
krijg je als je de samsung koopt(bij vodafone)
er een oplader bij?
anders moet ik die nu ff los bestellen:P
Hij is vrijwel hetzelfde, alleen dat deze een flitser heeft vind ik veel beter.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:19 schreef LordLynx het volgende:
Zijn er mensen die vanaf een Samsung S overgestapt zijn naar een S2? En is dat de moeite een beetje waard?
okquote:Op maandag 13 juni 2011 15:33 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Tuurlijk krijg je er een oplader bij
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:32 schreef dustinoo het volgende:
krijg je als je de samsung koopt(bij vodafone)
er een oplader bij?
anders moet ik die nu ff los bestellen:P
http://www.samsung.com/nl(...)xys2presale_20110426quote:Op maandag 13 juni 2011 15:58 schreef Aneurysma het volgende:
[..]!
Hoe zit het met die 8gb SD-kaart. Is die actie nog geldig?
Hoereeeen.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:00 schreef dustinoo het volgende:
[..]
http://www.samsung.com/nl(...)xys2presale_20110426
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:02 schreef dustinoo het volgende:
[..]
nee hoor.
je kan m nog steeds krijgen:P
Idioot. Maar ik had me gewoon al moeten registreren dan had het wel nog gekund zo te zien.quote:
Okay, lever maar in dan.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:06 schreef VisserHenk het volgende:
Ik heb dat kaartje welHeb er eerlijk gezegd nog niks mee gedaan
ja dat zag ik ook.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:06 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Idioot. Maar ik had me gewoon al moeten registreren dan had het wel nog gekund zo te zien.
Damn, dat is verneukeratief zeg.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:00 schreef dustinoo het volgende:
[..]
http://www.samsung.com/nl(...)xys2presale_20110426
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het principe wel, maar lang niet zo vloeiend. Ook zag ik dat ie soms niet reageert als je naar een andere pagina in het menu wilt gaan en het nog een keer moet doen. Lijkt me heel frustrerend worden. Ik vond het na 5 minuten in de winkel al irritant.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:07 schreef Retarded het volgende:
Zoomen op webpags gaat precies hetzelfde als op een iphone.... ik zie het verschil niet?
Dan had jij een kapotte.... want als je de S2 naast de nieuwste iPhone's legt zie je DUIDELIJK dat de S2 op alle fronten veel sneller is en veel soepeler loopt.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:02 schreef Repeat het volgende:
Ik heb em vandaag voor het eerst kunnen proberen. Werkt toch allemaal niet lekker vind ik, reageert soms traag en in en uitzoomen op een webpagina is echt een drama vergeleken met de iPhone. Er stonden geen apps open, dus ik vind het wel gek dat het scherm zo traag reageert...
vind ik niet. Pagina's laden misschien iets sneller, maar met 2x1,2 ghz vs 1ghz verwacht je dat ook. Ik had een groter verschil verwacht en vind iOS veel soepeler werken (los van laadtijden). Met zo'n stuk snellere processor vind ik het verschil echt tegenvallen.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:17 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dan had jij een kapotte.... want als je de S2 naast de nieuwste iPhone's legt zie je DUIDELIJK dat de S2 op alle fronten veel sneller is en veel soepeler loopt.
De S2 is de meest soepel reagerende telefoon op de markt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |