Ja Applefanboys laten zich nooit tegenhouden door vervelende zaken als feiten en zo.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:39 schreef Repeat het volgende:
[..]
vind ik niet. Pagina's laden misschien iets sneller, maar met 2x1,2 ghz vs 1ghz verwacht je dat ook. Ik had een groter verschil verwacht en vind iOS veel soepeler werken (los van laadtijden). Met zo'n stuk snellere processor vind ik het verschil echt tegenvallen.
Eerst was het nog dood irritant volgens hem... na mijn post is het opeens tegenvallend in vergelijking met de mindere stats van een iPhone.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja Applefanboys laten zich nooit tegenhouden door vervelende zaken als feiten en zo.
Conclusie: je maatje is een mongoolquote:Op maandag 13 juni 2011 20:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Iphone zuigt gewoon per definitie: accu erin vast gesoldeerd
Geen geheugenkaartjes erin kunnen doen
Geen flash afspelen
Voor alles betalen: gisteren maatje van me bij me, dus ik vraag waarom ie geen whatsapp op z'n telefoon heeft: blijkt dat je er voor moet betalen via creditcard en hij heeft geen creditcard.
Waar dan? Zelfs van whatsapp's eigen site kan je het voor iedere telefoon direct dowloaden, alleen voor iphone moet het weer via de storequote:Op maandag 13 juni 2011 21:02 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Conclusie: je maatje is een mongoolKan namelijk gewoon zonder credit card.
Voor de MARKET echter, heb je wel een CC nodig...
Donderdag/vrijdag.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:38 schreef dustinoo het volgende:
weten jullie wanneer de nieuwe lading binnenkomt in nederland?
Ik zei dat ik het irritant vond dat ik in de winkel soms 2 keer moest vegen om van pagina te wisselen omdat het dan de eerste keer niet werkte. Of dat hij niet inzoomde als ik dat wilde, en het dan nog eens moest doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:11 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Eerst was het nog dood irritant volgens hem... na mijn post is het opeens tegenvallend in vergelijking met de mindere stats van een iPhone.
Dus eigenlijk is de iPhone nog veel irritanter en bestaan er nog geen smartphones die hem na 5 minuten niet irriteren?
Plants vs Zombies is toch tijdelijk exclusief voor Amazon Apps, en dat werkt in Europa nog niet toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:52 schreef _Flea_ het volgende:
Wat een toestelletje zeg. Nu bijna een maand in bezit en nog steeds zwaar tevreden!
Helemaal verslaafd aan Plants vs. Zombies en Hotel Mogul.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:52 schreef _Flea_ het volgende:
Wat een toestelletje zeg. Nu bijna een maand in bezit en nog steeds zwaar tevreden!
hotel mogul light of betaald?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:52 schreef _Flea_ het volgende:
Helemaal verslaafd aan Plants vs. Zombies en Hotel Mogul.
Hotel Mogul HD "betaald".quote:
Ik heb 'm ook niet via de Amazon Apps store.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:07 schreef Retarded het volgende:
[..]
Plants vs Zombies is toch tijdelijk exclusief voor Amazon Apps, en dat werkt in Europa nog niet toch?
Hi is sowieso niet zo van de snelle levering. Toen ik bestelde was de levertijd 5-10 dagen, ondertussen wacht ik al 24 dagen...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hi is niet bepaald van de feestdagen. Ze zouden me met Hemelvaart terug bellen over m'n bestelling en gisteren, Pinksteren, zou 'ie worden bezorgd.
Hopen dat 'ie dan maar vandaag komt want dit topic vol met hoe tof de telefoon is, is erg frustrerend om te lezen als je 'm nog niet binnen hebt.
zoiets vermoed ik ook, want ik hoor verder alleen maar positieve verhalen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:03 schreef venomsnake het volgende:
Volgens mij heeft Repeat een kapot toestel in zn handen gehad, wat ik heb nog geen hapering of wat gehad. internetten gaat juist veel lekkerder op de S2, lekker snel en soepel incl flash. Bovendien is het grotere scherm ook wel fijn.
Ik ben er dik tevreden mee iig..
weet je toevallig of het verschil tussen HD en lite het aantal speelbare mappen is?quote:
Nee. Kwam er deze ochtend pas achter dat er een HD variant was.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:13 schreef Olle. het volgende:
[..]
weet je toevallig of het verschil tussen HD en lite het aantal speelbare mappen is?
Hij is sowieso dunner en lichter!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij is toch kleiner dan de Desire HD?
oke duidelijkquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:36 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Nee. Kwam er deze ochtend pas achter dat er een HD variant was.
Het grootste verschil is de beeldkwaliteit. Waar de normale versie niet over de volledige breedte van het scherm valt en het beeld wat blurry is, heb je daar bij de HD geen last van.
Het is eigenlijk een opgepoetste versie, meer niet.
zal van de week kijken of deze bij mij werktquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:48 schreef Aneurysma het volgende:
Zoek gewoon op youtube, kun je meekijken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
samsung galaxy s 2 how to root using gingerbreak 1.10
Ik krijg mijn S2 morgen binnen.... ik zal je dan vertellen of het mij lukt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:36 schreef frame-saw het volgende:
O haha, dacht dat je het zelf al geprobeerd had. Maar weet iemand anders of dat kwaad kan? Want heb het idee dat het niet meer goedkomt, heb wel een back-up van mijn bestanden gemaakt net gelukkig, maar niet van de apps dus dat zou toch wel irritant zijn.
http://www.androidworld.n(...)o-rooten-sgs-ii.htmlquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:46 schreef frame-saw het volgende:
Oké het duizelt me allemaal een beetje, ik ben niet heel a-technisch maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Weet iemand een goede en recente handleiding voor het rooten van mijn telefoon, het liefst in n00b-taal geschreven? Ik heb echt heel veel dingen gevonden, maar ik snap er niks van.
Oké ik probeerde die bovenste vanmiddag maar die linkjes zijn dood/kapot, dus probeer wel die tweede (ziet er ook wat makkelijker uit voor mij).quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:58 schreef MetBas het volgende:
[..]
http://www.androidworld.n(...)o-rooten-sgs-ii.html
Gewoon precies doen wat er staat en er kan niks misgaan.
nee dat snap ikquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:23 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook niet via de Amazon Apps store.
Titanium Backup pro downloaden. Daarmee kun je apps freezen of uninstallen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:20 schreef frame-saw het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar ik heb dus mijn telefoon geroot en nu heb ik Superuser, maar hoe werkt dat? Of hoe kan ik nu apps verwijderen?
Ik voel me echt heel domMaar een beetje google'n werkt ook niet want alle informatie is geschikt voor ervaren rooters lijkt wel.
Waarom zou je dat willen verwijderen? Dat is toch ongelofelijk handig!quote:Mobile tracker com.android.settings.mt MobileTrackerEngineTwo.apk Yes Track your phone when stolen, part of samsung dive
En toch wacht ik dus al 3,5 weekquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:51 schreef Aneurysma het volgende:
http://www.samsunggalaxys(...)g-galaxy-s2-week-24/
O God. O God. O God. O God.
Gewoon mappen slepen. KIES vind ik sowieso te traag.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
En hoe doen jullie muziek erop? Via Kies of gewoon mappen erop slepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop