Het is even wennen als het je eerste touch-smartphone is, maar dan heb je ook wat.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:11 schreef Moogwai10 het volgende:
Gelukt!
![]()
Ik sleepte de groene knop niet ver genoeg door naar rechts. Ik dacht anders op de rode knop terecht te komen, maar dat geeft geen problemen.
En inderdaad een goede tip om het scherm te draaien om zo grote vakjes te krijgen om tekst te typen.
Toch eigenlijk wel een mooi apparaatje.
Wat is dat en waarom is dit goed nieuwsquote:Op maandag 13 juni 2011 11:05 schreef Pupp3t het volgende:
SamFirmware SamFirmware
FIRMWARES: Samsung I9100 Firmware: I9100XWKF1, I9100BUKE5 and I9100TDUKE6 Online! (Android 2.3.3)
Gast, een handleiding is voor vrouwen ik gebruik echt nooit een handleiding ik kut altijd eerst en als het dan niet lukt zoek ik het op internet opquote:Op maandag 13 juni 2011 12:14 schreef Moogwai10 het volgende:
[quote]
Het is even wennen als het je eerste touch-smartphone is, maar dan heb je ook wat.
/quote]
Inderdaad eerste ja ...iedere ontmaagding is altijd een beetje stuntelen he ...![]()
Maar moet ook zeggen dat dit het eerste eletrische apparaat is dat ik koop waar geen handleiding bij zit.Beetje tegenstrijdig, want hoe uitgebreider het apparaat hoe minder er aan handleiding bij zit tegenwoordig.
Alhoewel het natuurlijk ook wel een 'bijbel' zou moeten worden om alles er een beetje in kwijt te kunnen.
Staat wel op site van Samsung.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:14 schreef Moogwai10 het volgende:
Inderdaad eerste ja ...iedere ontmaagding is altijd een beetje stuntelen he ...![]()
Maar moet ook zeggen dat dit het eerste eletrische apparaat is dat ik koop waar geen handleiding bij zit.Beetje tegenstrijdig, want hoe uitgebreider het apparaat hoe minder er aan handleiding bij zit tegenwoordig.
Alhoewel het natuurlijk ook wel een 'bijbel' zou moeten worden om alles er een beetje in kwijt te kunnen.
http://computerworld.nl/a(...)ten-van-android.htmlquote:Op maandag 13 juni 2011 14:11 schreef Aneurysma het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom je zou rooten en wat de voor- en nadelen zijn?Link kan ook.
Open je applicatiemenu. Zie je hoeveel crap er staat die je nooit gaat gebruiken? Al die shit kan je verwijderen met root.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:11 schreef Aneurysma het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom je zou rooten en wat de voor- en nadelen zijn?Link kan ook.
Terwijl het zo doodsimpel is. Als je nog twijfelt, lees deze post even want hier staat het erg helder uitgelegd allemaal; http://www.androidworld.n(...)o-rooten-sgs-ii.html.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:17 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind al die dingen die ik nooit ga gebruiken wel vervelend, maar rooten ga ik me maar niet aan wagen..
Waarom niet? Het is zo simpel. Liteningrom 1.3 is trouwens echt vetquote:Op maandag 13 juni 2011 15:17 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind al die dingen die ik nooit ga gebruiken wel vervelend, maar rooten ga ik me maar niet aan wagen..
Tuurlijk krijg je er een oplader bijquote:Op maandag 13 juni 2011 15:32 schreef dustinoo het volgende:
krijg je als je de samsung koopt(bij vodafone)
er een oplader bij?
anders moet ik die nu ff los bestellen:P
Hij is vrijwel hetzelfde, alleen dat deze een flitser heeft vind ik veel beter.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:19 schreef LordLynx het volgende:
Zijn er mensen die vanaf een Samsung S overgestapt zijn naar een S2? En is dat de moeite een beetje waard?
okquote:Op maandag 13 juni 2011 15:33 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Tuurlijk krijg je er een oplader bij
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:32 schreef dustinoo het volgende:
krijg je als je de samsung koopt(bij vodafone)
er een oplader bij?
anders moet ik die nu ff los bestellen:P
http://www.samsung.com/nl(...)xys2presale_20110426quote:Op maandag 13 juni 2011 15:58 schreef Aneurysma het volgende:
[..]!
Hoe zit het met die 8gb SD-kaart. Is die actie nog geldig?
Hoereeeen.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:00 schreef dustinoo het volgende:
[..]
http://www.samsung.com/nl(...)xys2presale_20110426
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:02 schreef dustinoo het volgende:
[..]
nee hoor.
je kan m nog steeds krijgen:P
Idioot. Maar ik had me gewoon al moeten registreren dan had het wel nog gekund zo te zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |