Inderdaad niet gezien, maar alsnog heb ik niet veel moeite met de aankoop. Ik gebruik de applicatie heel intensief. En och, duur is 'ie toch niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb launcherpro plus gratis gepost en niemand lijkt het te zien
Hier werkt het ook niet hoor. Ik koop het wel. Al kun je ook gratis downloaden in de store.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:47 schreef m-g-s het volgende:
Ja ik heb hem gedownload en toen erop ge klinkt. Staat bestand openen kan niet
Dat is niet pro-plus.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:11 schreef Olle. het volgende:
[..]
Hier werkt het ook niet hoor. Ik koop het wel. Al kun je ook gratis downloaden in de store.
Modern Combat 2: Black Pegasusquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:57 schreef gogosweden het volgende:
iemand die nog een paar spellen weet die het kopen waard zijn?
Foon bevalt me prima tot nu toe.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:18 schreef Hukkie het volgende:
Ik ben ook overstag, heb deze foon vanmorgen ook besteld.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:18 schreef Hukkie het volgende:
Ik ben ook overstag, heb deze foon vanmorgen ook besteld.
Dat is vaag, aangezien hij hier op een hd2 goed loopt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:03 schreef horned_reaper het volgende:
Die gangster 2 miami trekt mijn Galaxy S2 toch net niet helemaal hoor....
Vooral als ik in auto's probeer te rijden wil hij nog wel eens behoorlijk schokkerig lopen.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:16 schreef Melochan het volgende:
Overloper meldtheb nu een iPhone, en ga dus aan de SGS2. Ben benieuwd, moet nog een paar daagjes wachten tot ik hem heb.
wel leuk om me al wat in te lezen enzo.
Niet te hard roepen anders komt Steve Jobs naar je toe in je slaap en ligt er een paardenhoofd in je bed.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:16 schreef Melochan het volgende:
Overloper meldtheb nu een iPhone, en ga dus aan de SGS2. Ben benieuwd, moet nog een paar daagjes wachten tot ik hem heb.
wel leuk om me al wat in te lezen enzo.
hier heb ik ook last vanquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:03 schreef horned_reaper het volgende:
Die gangster 2 miami trekt mijn Galaxy S2 toch net niet helemaal hoor....
Vooral als ik in auto's probeer te rijden wil hij nog wel eens behoorlijk schokkerig lopen.
op de achtergrond heb ik alleen maar ebuddy messenger draaien maar dat is peanuts..quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat is vaag, aangezien hij hier op een hd2 goed loopt.
Heb je niet te veel andere dingen draaien op de achtergrond ofzo?
Weet niet hoe je hem nu unlockt? Zijn 3 manieren voor geloof ik, wachtwoord, pincode en de bolletjesquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:02 schreef Adolecens het volgende:
Ik vind het unlock screen van de S2 wel kut, is daar niet wat anders voor?
4, ook nog een die je gewoon kan slidenquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:47 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
[..]
Weet niet hoe je hem nu unlockt? Zijn 3 manieren voor geloof ik, wachtwoord, pincode en de bolletjes
http://www.avoncustom.co.uk/downloads/vert_180sx_1024.jpgquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:49 schreef gogosweden het volgende:
iemand die nog een leuke pic heeft om de default achtergrond van het homescreen te veranderen?
De 4e, de sliderquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:47 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
[..]
Weet niet hoe je hem nu unlockt? Zijn 3 manieren voor geloof ik, wachtwoord, pincode en de bolletjes
ik zit meer te denken aan wat abstracte foto's, netzoiets als de default maar dan andersquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
http://www.avoncustom.co.uk/downloads/vert_180sx_1024.jpg
Die heb ik, maar 't moet wel je smaak zijnStaat wel nice!
Google is je vriendquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:13 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik zit meer te denken aan wat abstracte foto's, netzoiets als de default maar dan anders
snap je het nog?
Widgetlocker.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:02 schreef Adolecens het volgende:
Ik vind het unlock screen van de S2 wel kut, is daar niet wat anders voor?
Widget ingedrukt houden en naar prullenbak slepen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:15 schreef horned_reaper het volgende:
HELP!![]()
Ik heb per ongeluk op mijn schermpje allemaal widgets en onzin gezet..... hoe kroeg ik die in hemelsnaam weg? :s
Ik ben echt alle menu's aan het doorzoeken.... ik kan ze wel bewerken en toevoegen .... maar nergens kan ik ze verwijderen
Ik heb geen prullenbak op mijn bureaublad staan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:17 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Widget ingedrukt houden en naar prullenbak slepen.
Als je ze lang ingedrukt houdt verschijnt de prullenbak.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:23 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik heb geen prullenbak op mijn bureaublad staan?en ik kan mijn icoontjes ook op geen enkele manier verschuiven....
(Ik kan alleen hele pagina's in één keer verwijderen door naar het menu te gaan en dan op "wijzigen" te klikken.)
Ah!quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Als je ze lang ingedrukt houdt verschijnt de prullenbak.
Ik heb net betaald voor Pro-plus. Doe ik niet vaak voor apps, maar deze is is zo goed dat ik de makers wil belonen.quote:
ik ga hem denk ik vanavond ook aanschaffen, wat doet de home switcher?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik heb net betaald voor Pro-plus. Doe ik niet vaak voor apps, maar deze is is zo goed dat ik de makers wil belonen.
Pro-plus gaat voorlopig niet van mn GS2 af!
Ook even Home Switcher gedownload.
Ik heb gewoon zelf een achtergrond gemaakt (al lang geleden hoor) maar dat heb ik dus gedaan met 3dsmax geloof ik en daarmee kan je hele mooie abstracte plaatjes makenquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:13 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik zit meer te denken aan wat abstracte foto's, netzoiets als de default maar dan anders
snap je het nog?
Ja, waarschijnlijk is het gewoon niet goed geprogrammeerd of kan de samsung het niet aan omdat het bijvoorbeeld gecomprimeerd is oid. Heb ik ook met zo'n spelletje dan kan je een paar keer met je tank schieten en dan loopt ie vastquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:06 schreef horned_reaper het volgende:
Ik vindt het maar erg vreemd......
Ik heb al mijn applicaties helemaal geleegd, mijn processen staan allemaal uit.... mijn telefoon loopt op maximale snelheid.
Maar Gangstar Miami Vindication kan hij echt niet hebben hoor....
Het spel loopt om de paar seconden weer een paar seconden vast of heel schokkerig... (vooral als ik aan het rijden ben) En zelfs het menu beweegt schokkerig.
Heeft iemand enig idee hoe dit kan?
Wat kan ik hier aan doen dan ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:08 schreef netolk het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk is het gewoon niet goed geprogrammeerd of kan de samsung het niet aan omdat het bijvoorbeeld gecomprimeerd is oid. Heb ik ook met zo'n spelletje dan kan je een paar keer met je tank schieten en dan loopt ie vast
Met Home Switcher kun je makkelijk tussen je launchers switchen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:03 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik ga hem denk ik vanavond ook aanschaffen, wat doet de home switcher?
dat ondersta plaatje hoe kom je hier aan als ik vragen mag? Ik vind hem erg gaaf eigenlijkquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:53 schreef MetBas het volgende:
Weer wat lopen kloten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot zover mooi, al zeg ik 't zelf.
eens even gekeken maar ziet er wel handig uit inderdaadquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Met Home Switcher kun je makkelijk tussen je launchers switchen.
Op Youtube staan vast wel reviews over die app.
Niet veel, je kan het melden bij de ontwikkelaars en hopen dat ze een update maken zodat het wel goed werktquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:09 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Wat kan ik hier aan doen dan ?
welke home switcher heb je? bij mij werkt de standaard niet op de S2, wanneer ik hem open geeft hij een error en moet ik de applicatie geforceerd sluiten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Met Home Switcher kun je makkelijk tussen je launchers switchen.
Op Youtube staan vast wel reviews over die app.
Op Telefoon in je dock klikken>Tabblad Toetsen>bellen maar.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:27 schreef TripleP het volgende:
Kan ieeeeeeeemand mij vertellen waar een nummer in kan voeren om te bellen? Ik heb tot nu toe alleen maar via mn contacten gebeld, maar wil niet iedere keer een nummer toevoegen in die lijst zodat ik die dan wel kan bellen.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:34 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Op Telefoon in je dock klikken>Tabblad Toetsen>bellen maar.
Deze:quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:00 schreef Olle. het volgende:
[..]
welke home switcher heb je? bij mij werkt de standaard niet op de S2, wanneer ik hem open geeft hij een error en moet ik de applicatie geforceerd sluiten.
links onder in je scherm staat toch een groen telefoontje ?quote:
- indien jij gewoon muziek wilt afspelen is een class 2 prima.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik heb zojuist mijn abonnement verlengd en ik ben nu ook in afwachting van mijn Galaxy S2
Ik heb nog wat vragen betreft accessoires en ik zou graag jullie meningen en ervaringen horen.
-Is de class van een MicroSDHC kaartje van groot belang? Een class 2 kaartje van 32GB kost ongeveer de helft van een class 4 kaartje van dezelfde grootte.
-Wat is een goede, niet te grote case? Heeft iemand ervaring met de Barely There case?
-Wat is een goede screenprotector?
Alvast bedankt!
Vergeet niet dat op de Galaxy S2 gorilla glass zit!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
-Wat is een goede screenprotector?
Alvast bedankt!
Euuuhm, ik kan hem niet zo 1-2-3 terugvinden maar ik heb hem van www.mycolorscreen.com, is sowieso een handige site voor customizen van je telefoon!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:12 schreef Olle. het volgende:
[..]
dat ondersta plaatje hoe kom je hier aan als ik vragen mag? Ik vind hem erg gaaf eigenlijk
thnx zal eens gaan zoeken. Ziet er goed uitquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:05 schreef MetBas het volgende:
[..]
Euuuhm, ik kan hem niet zo 1-2-3 terugvinden maar ik heb hem van www.mycolorscreen.com, is sowieso een handige site voor customizen van je telefoon!
Ik had laats dat het tablad "groepen" dan openging. Ik zoeken naar het invul scherm voor telefoonnummer (eerste tablad). Sluiten, openen, sluiten, openen. Bleef maar naar tablad "groepen" gaan. Bleek dat ik de tabladen even naar rechts moest scrollen voordat het tablad "toetsen" zichtbaar was (je kunt dus naar links en rechts scrollen).quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:34 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
links onder in je scherm staat toch een groen telefoontje ?
als je daar op klikt kun je het nummer invoeren!
Preferences --> Homescreen Settings --> Number of Screensquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:55 schreef Olle. het volgende:
Trouwens misschien domme vraag. Maar nu ik launcherpro heb, heb ik nog maar 3 bureaubladen. Hoe krijg ik er meer?
In het menu van launcherpro, daar gewoon eens een half uurtje mee stoeien.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:55 schreef Olle. het volgende:
Trouwens misschien domme vraag. Maar nu ik launcherpro heb, heb ik nog maar 3 bureaubladen. Hoe krijg ik er meer?
Ook leuk om even met de transition effects te stoeien. Ziet er zeer gaaf uit.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:32 schreef deepart het volgende:
[..]
In het menu van launcherpro, daar gewoon eens een half uurtje mee stoeien.
je hebt gelijkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:32 schreef deepart het volgende:
[..]
In het menu van launcherpro, daar gewoon eens een half uurtje mee stoeien.
mja voor 1 dooie pixxel je telefoon opgeven voor garantie?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:10 schreef _Flea_ het volgende:
Ik kom er deze week dus achter dat ik een dode pixel heb![]()
Heeft er nooit gezeten en ineens is ie er.
Gisteravond had ik dit ook een moment.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:52 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb dat ie af en toe geen internet heeft via wifi. Als ik wifi uitschakel gelijk internet, maar met wifi aan geen internet, maar wel verbonden..
Op de laptop gewoon internet, dus dat is het niet, meer mensen die dit hebben?
Doe ik ook niet. Maar wel frappant dat ie er ineens zit. Heb in het begin in het servicemenu gekeken en toen was hij niet zichtbaar.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:39 schreef Olle. het volgende:
[..]
mja voor 1 dooie pixxel je telefoon opgeven voor garantie?
ik heb het ook sinds vanmorgen. strontirritandquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:52 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb dat ie af en toe geen internet heeft via wifi. Als ik wifi uitschakel gelijk internet, maar met wifi aan geen internet, maar wel verbonden..
Op de laptop gewoon internet, dus dat is het niet, meer mensen die dit hebben?
thanksquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:27 schreef jogy het volgende:
Voor iedereen die wil gaan rooten, onze tweakerburen hebben er wel een goed topic voor met duidelijke info.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457175
Heb er overigens ook ééntje besteld, geen idee wanneer deze binnenkomt trouwens maar ik ben me nu ff aan het inlezen over het hele rooten gedoe.
Wat is dat freezen dan precies? Ik heb 't er gewoon afgedonderd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:27 schreef venomsnake het volgende:
Zo, net een hele zooi rotzooi zitten freezen met Titanium Backup Pro.
Oa al die hubs (Music hub, Social hub etc), maar ook troep als Samsung MMM en Bol digilezen.
Gewoon bevriezen/uitschakelen. Maar je kunt het op ieder moment weer unfreezen, dus als er wat mis gaat met je systeem kun je dat herstellen. Je weet immers maar nooit met die system apps.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:34 schreef MetBas het volgende:
[..]
Wat is dat freezen dan precies? Ik heb 't er gewoon afgedonderd.
Ah, ok. Ik had gewoon die lijst gebruikt van xda wat veilig is te verwijderen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gewoon bevriezen/uitschakelen. Maar je kunt het op ieder moment weer unfreezen, dus als er wat mis gaat met je systeem kun je dat herstellen. Je weet immers maar nooit met die system apps.
Je kunt dus lekker experimenteren
Die heb ik ook gezien ja.. Heleboel dingen kun je ook gewoon zonder probleem wegkwakken eigenlijk inderdaad.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:34 schreef MetBas het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik had gewoon die lijst gebruikt van xda wat veilig is te verwijderen.
Was je niet gewoon dronken?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:13 schreef speknek het volgende:
Mijn vriendin klaagt de hele tijd dat ik dof en slecht verstaanbaar ben, nou denk ik zelf dat het aan haar achterhaalde SGS1 ligt, maar hebben meer mensen er last van bij de SGS2?
telfort heeft geen limiet maar een FUPquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:49 schreef piettt47 het volgende:
Weet iemand misschien of e buddy op deze telefoon veel data verbruikt?
Ik heb e buddy van de android market op mijn telefoon geïnstalleerd.
Op mijn telefoon heb ik een normaal abonnement van telfort met internet.
Blijf ik binnen de limiet ook al heb ik 24 uur per dag e buddy aanstaan? Kon het nergens vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |