Ook leuk om even met de transition effects te stoeien. Ziet er zeer gaaf uit.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:32 schreef deepart het volgende:
[..]
In het menu van launcherpro, daar gewoon eens een half uurtje mee stoeien.
je hebt gelijkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:32 schreef deepart het volgende:
[..]
In het menu van launcherpro, daar gewoon eens een half uurtje mee stoeien.
mja voor 1 dooie pixxel je telefoon opgeven voor garantie?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:10 schreef _Flea_ het volgende:
Ik kom er deze week dus achter dat ik een dode pixel heb![]()
Heeft er nooit gezeten en ineens is ie er.
Gisteravond had ik dit ook een moment.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:52 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb dat ie af en toe geen internet heeft via wifi. Als ik wifi uitschakel gelijk internet, maar met wifi aan geen internet, maar wel verbonden..
Op de laptop gewoon internet, dus dat is het niet, meer mensen die dit hebben?
Doe ik ook niet. Maar wel frappant dat ie er ineens zit. Heb in het begin in het servicemenu gekeken en toen was hij niet zichtbaar.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:39 schreef Olle. het volgende:
[..]
mja voor 1 dooie pixxel je telefoon opgeven voor garantie?
ik heb het ook sinds vanmorgen. strontirritandquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:52 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb dat ie af en toe geen internet heeft via wifi. Als ik wifi uitschakel gelijk internet, maar met wifi aan geen internet, maar wel verbonden..
Op de laptop gewoon internet, dus dat is het niet, meer mensen die dit hebben?
thanksquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:27 schreef jogy het volgende:
Voor iedereen die wil gaan rooten, onze tweakerburen hebben er wel een goed topic voor met duidelijke info.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457175
Heb er overigens ook ééntje besteld, geen idee wanneer deze binnenkomt trouwens maar ik ben me nu ff aan het inlezen over het hele rooten gedoe.
Wat is dat freezen dan precies? Ik heb 't er gewoon afgedonderd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:27 schreef venomsnake het volgende:
Zo, net een hele zooi rotzooi zitten freezen met Titanium Backup Pro.
Oa al die hubs (Music hub, Social hub etc), maar ook troep als Samsung MMM en Bol digilezen.
Gewoon bevriezen/uitschakelen. Maar je kunt het op ieder moment weer unfreezen, dus als er wat mis gaat met je systeem kun je dat herstellen. Je weet immers maar nooit met die system apps.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:34 schreef MetBas het volgende:
[..]
Wat is dat freezen dan precies? Ik heb 't er gewoon afgedonderd.
Ah, ok. Ik had gewoon die lijst gebruikt van xda wat veilig is te verwijderen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gewoon bevriezen/uitschakelen. Maar je kunt het op ieder moment weer unfreezen, dus als er wat mis gaat met je systeem kun je dat herstellen. Je weet immers maar nooit met die system apps.
Je kunt dus lekker experimenteren
Die heb ik ook gezien ja.. Heleboel dingen kun je ook gewoon zonder probleem wegkwakken eigenlijk inderdaad.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:34 schreef MetBas het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik had gewoon die lijst gebruikt van xda wat veilig is te verwijderen.
Was je niet gewoon dronken?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:13 schreef speknek het volgende:
Mijn vriendin klaagt de hele tijd dat ik dof en slecht verstaanbaar ben, nou denk ik zelf dat het aan haar achterhaalde SGS1 ligt, maar hebben meer mensen er last van bij de SGS2?
telfort heeft geen limiet maar een FUPquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:49 schreef piettt47 het volgende:
Weet iemand misschien of e buddy op deze telefoon veel data verbruikt?
Ik heb e buddy van de android market op mijn telefoon geïnstalleerd.
Op mijn telefoon heb ik een normaal abonnement van telfort met internet.
Blijf ik binnen de limiet ook al heb ik 24 uur per dag e buddy aanstaan? Kon het nergens vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |