Met Home Switcher kun je makkelijk tussen je launchers switchen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:03 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik ga hem denk ik vanavond ook aanschaffen, wat doet de home switcher?
dat ondersta plaatje hoe kom je hier aan als ik vragen mag? Ik vind hem erg gaaf eigenlijkquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:53 schreef MetBas het volgende:
Weer wat lopen kloten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot zover mooi, al zeg ik 't zelf.
eens even gekeken maar ziet er wel handig uit inderdaadquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Met Home Switcher kun je makkelijk tussen je launchers switchen.
Op Youtube staan vast wel reviews over die app.
Niet veel, je kan het melden bij de ontwikkelaars en hopen dat ze een update maken zodat het wel goed werktquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:09 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Wat kan ik hier aan doen dan ?
welke home switcher heb je? bij mij werkt de standaard niet op de S2, wanneer ik hem open geeft hij een error en moet ik de applicatie geforceerd sluiten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Met Home Switcher kun je makkelijk tussen je launchers switchen.
Op Youtube staan vast wel reviews over die app.
Op Telefoon in je dock klikken>Tabblad Toetsen>bellen maar.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:27 schreef TripleP het volgende:
Kan ieeeeeeeemand mij vertellen waar een nummer in kan voeren om te bellen? Ik heb tot nu toe alleen maar via mn contacten gebeld, maar wil niet iedere keer een nummer toevoegen in die lijst zodat ik die dan wel kan bellen.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:34 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Op Telefoon in je dock klikken>Tabblad Toetsen>bellen maar.
Deze:quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:00 schreef Olle. het volgende:
[..]
welke home switcher heb je? bij mij werkt de standaard niet op de S2, wanneer ik hem open geeft hij een error en moet ik de applicatie geforceerd sluiten.
links onder in je scherm staat toch een groen telefoontje ?quote:
- indien jij gewoon muziek wilt afspelen is een class 2 prima.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik heb zojuist mijn abonnement verlengd en ik ben nu ook in afwachting van mijn Galaxy S2
Ik heb nog wat vragen betreft accessoires en ik zou graag jullie meningen en ervaringen horen.
-Is de class van een MicroSDHC kaartje van groot belang? Een class 2 kaartje van 32GB kost ongeveer de helft van een class 4 kaartje van dezelfde grootte.
-Wat is een goede, niet te grote case? Heeft iemand ervaring met de Barely There case?
-Wat is een goede screenprotector?
Alvast bedankt!
Vergeet niet dat op de Galaxy S2 gorilla glass zit!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
-Wat is een goede screenprotector?
Alvast bedankt!
Euuuhm, ik kan hem niet zo 1-2-3 terugvinden maar ik heb hem van www.mycolorscreen.com, is sowieso een handige site voor customizen van je telefoon!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:12 schreef Olle. het volgende:
[..]
dat ondersta plaatje hoe kom je hier aan als ik vragen mag? Ik vind hem erg gaaf eigenlijk
thnx zal eens gaan zoeken. Ziet er goed uitquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:05 schreef MetBas het volgende:
[..]
Euuuhm, ik kan hem niet zo 1-2-3 terugvinden maar ik heb hem van www.mycolorscreen.com, is sowieso een handige site voor customizen van je telefoon!
Ik had laats dat het tablad "groepen" dan openging. Ik zoeken naar het invul scherm voor telefoonnummer (eerste tablad). Sluiten, openen, sluiten, openen. Bleef maar naar tablad "groepen" gaan. Bleek dat ik de tabladen even naar rechts moest scrollen voordat het tablad "toetsen" zichtbaar was (je kunt dus naar links en rechts scrollen).quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:34 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
links onder in je scherm staat toch een groen telefoontje ?
als je daar op klikt kun je het nummer invoeren!
Preferences --> Homescreen Settings --> Number of Screensquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:55 schreef Olle. het volgende:
Trouwens misschien domme vraag. Maar nu ik launcherpro heb, heb ik nog maar 3 bureaubladen. Hoe krijg ik er meer?
In het menu van launcherpro, daar gewoon eens een half uurtje mee stoeien.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:55 schreef Olle. het volgende:
Trouwens misschien domme vraag. Maar nu ik launcherpro heb, heb ik nog maar 3 bureaubladen. Hoe krijg ik er meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |