abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98029980

De Samsung Galaxy S2 is officieel aangekondigd op 13 februari 2011 op het Mobile World Congress 2011 en is momenteel verkrijgbaar.

Scherp: 4,3" Super AMOLED Plus

____________________________________________________________________________________

De Samsung Galaxy S II beschikt over een helder en haarscherp scherm.

- 4.3” Super AMOLED Plus scherm.
- Verbruikt tot 18% minder batterij dan een Super AMOLED scherm.
- Uitstekende zichtbaarheid in direct zonlicht.

Snel: 1.2Ghz Dual core processor
____________________________________________________________________________________

De Samsung Galaxy S II beschikt over een 1.2Ghz Dual core processor die zorgt voor ongekende snelheden.

- High-speed multitasken en navigeren door je telefoon.
- Speel je favoriete games in topkwaliteit.
- Maak en bekijk je foto’s en filmpjes in HD.

Dun: 8,49 mm design

De Samsung Galaxy S II is dankzij het indrukwekkende display en ultradunne design een stijlvolle verschijning.

- Met een 8,49 mm design, is het de dunste smartphone ter wereld.
- Ultralicht; slechts 116 gram.
- Geen vette vingers meer en een perfecte grip dankzij de batterij cover met anti-slip profiel.

Swype; 1,5x snellere tekstinvoer

Swype razendsnel tekstberichten op de Samsung Galaxy S ll.

- Creëer woorden met één vingerbeweging zonder je vinger van het scherm te halen.
- Typ 1,5 keer sneller berichten dan op een regulier Qwerty toetsenbord.
- Swype denkt met je mee en vormt na het typen van een paar letters al woorden.

Best of Google: Android 2.3

Met de Samsung Galaxy S ll heb je automatisch beschikking over the Best of Google.

- Zoek snel en eenvoudig naar informatie via Google Search met Voice Search. Of zoek op basis van foto’s met Google Goggles.
- Nooit meer de weg kwijt met Google MapsTM navigatie 5,0 (Beta).
- Je sociale leven onder controle met Gmail, Google Talk en Google Calendar.
- Ontdek de wereld met Google Earth.
- Weet waar je vrienden zijn met Google Latitude.

Samsung Live Panel

De Samsung Galaxy S II is dankzij het Live Panel geheel aan te passen naar je eigen stijl.

- De slimme interface selecteert voor jou de content die je het meest gebruikt en geeft dit weer op het homescreen in een magazine stijl lay-out.
- De lay-out van je homescreen kun je aanpassen naar je eigen stijl. Bepaal je eigen look & feel.

8MP full HD (video) camera

Leg je mooiste momenten vast met je Samsung Galaxy S II via de 8MP full HD (video) camera met LED-flitser .

- De 8MP full HD camera met LED-flitser heeft oog voor detail en legt zelfs de minuscule elementen van je foto’s haarscherp weer.
- De 2 megapixel front camera geeft extra resolutie bij zelf portretten en video chat.
- Met de videorecorder maak je video’s in Full HD kwaliteit (1 920 x 1 080 pixels @30 fps).
- Via de AllShare functie kun je al je foto’s en video’s draadloos delen op je Samsung TV met AllShare.

Blijf verbonden

De Samsung Galaxy S ll sta je altijd in contact.

- Profiteer van de snelste internet netwerken via HSPA of Wi-Fi.
- Met Wi-Fi Direct kun je connecten met andere Wi-Fi Direct apparaten in de omgeving zonder daarvoor internet nodig te hebben. Bijv. om snel iets te printen of te delen.
- Via Microsoft Exchange blijf je altijd op de hoogte van de laatste e-mails die op je zakelijke adres zijn binnengekomen. Of download bestanden van de server van de zaak via een VPN verbinding.

Samsung Hubs

De Samsung Galaxy S II heeft vier nieuwe unieke Hubs waarmee je het maximale uit je telefoon kunt halen.

- Social Hub; al je sociale netwerk-, Instant Messaging en e-mailcontacten naadloos geïntegreerd in één overzichtelijke contactenlijst.
- Readers Hub; al je favoriete magazines, kranten en boeken bij elkaar. Kies uit duizenden items in 47 verschillende talen.
- Music Hub; organiseer je muziek, stel je eigen playlists samen of download snel en eenvoudig nieuwe tracks.
- Game Hub; een premium game service waarbij je games kunt spelen en delen.

Voorgeinstalleerde MMM-Widget

Op de Samsung Galaxy S ll is de MMM-Widget pre-installed. Met deze widget ervaar je je favoriete muziek, films en media waar en wanneer je maar wilt.

- Bekijk youtube filmpjes in hoge resolutie.
- Mis nooit meer een uitzending dankzij uitzendinggemist.
- Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws via Nu.nl.
- Bekijk de laatste tweets van bekende Nederlanders op het laatste nieuws!
- Door de geïntegreerde Buienradar haal je nooit meer een nat pak en vermijd je files met FileIndex.

Kortom, verrijk je multimedia ervaring met de Samsung Music, Movies and Media widget!

Bij de Samsung Galaxy S2 krijg je nu gratis een 8 GB geheugenkaartje, als je voor 31 mei het toestel aanschaft.
Deze 8 GB is dan een extra'tje bovenop de 16 GB die intern al aanwezig is.
Het enige wat je moet doen, is dus voor 31 mei een Galaxy S2 aanschaffen en jezelf registeren op de actiepagina van Samsung.
Dit is een leuke promotionele actie van de Koreaanse fabrikant, wat ook wel aangeeft dat het toestel ruim voor het einde van mei verkrijgbaar is in Nederland, aangezien er een aankoopbon als bewijs meegestuurd moet worden, om het geheugenkaartje te ontvangen.
Je moet apart hiervoor een aanvraag versturen, door jezelf eerst te registreren.
Het 8 GB MircoSD kaartje wordt dan achteraf verzonden door Samsung naar jouw adres.

Full HD video gemaakt met de Samsung Galaxy S2

De details en beelden van de omgeving zijn haarschep terug te bekijken.
Deze video bewijst wel dat deze smartphone een volwaardige vervanger kan zijn voor een echte camera.
Om deze beelden in HD te bekijken, moet je tijdens het afspelen de kwaliteit schakelen naar 1080p (rechtsonder).

Specs
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Reviews

Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review

Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728

Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review

Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html

Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml

Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/

CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/
  Forum Admin zaterdag 11 juni 2011 @ 17:15:35 #3
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_98030137
quote:
Beter geluid hm? Must read :~

Heb jij dit er al op zitten? Ik ben niet echt kapot van de geluidskwaliteit die je hebt bij filmpjes, zeker bij HD filmpjes is dat gewoon erg beneden de maat.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:21:23 #4
302853 themole
graaft totaal door.
pi_98030364
Ben nu KE7 aan het binnen halen. :)
Niet altijd serieus
pi_98030476
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:15 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Beter geluid hm? Must read :~

Heb jij dit er al op zitten? Ik ben niet echt kapot van de geluidskwaliteit die je hebt bij filmpjes, zeker bij HD filmpjes is dat gewoon erg beneden de maat.
Ja zit er net op. Moet em nog testen eerlijk gezegd :P
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:24:41 #6
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_98030477
Iemand hier die toevallig weet wanneer Vodafone een nieuwe levering krijgt?
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
  Forum Admin zaterdag 11 juni 2011 @ 17:25:47 #7
pi_98030508
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:24 schreef VisserHenk het volgende:

[..]

Ja zit er net op. Moet em nog testen eerlijk gezegd :P
Ja noem me een klootzak maar ik wacht je resulaten even af :@ Als het geluid beter is maar de rest is slechter geworden oid dan hoeft 't niet :')
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_98030544
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:24 schreef Aneurysma het volgende:
Iemand hier die toevallig weet wanneer Vodafone een nieuwe levering krijgt?
tegen mij zijden ze volgende week.
maar ze konden het niet met zekerheid zeggen.
2 weken kon ook
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:26:58 #9
302853 themole
graaft totaal door.
pi_98030551
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:21 schreef themole het volgende:
Ben nu KE7 aan het binnen halen. :)
Lol, kies geeft downloaderror en nu is KE2 laatste update volgens kies. :') Terwijl dat de twitter van Samsung zegt dat ie beschikbaar moet zijn er zijn meer mensen met dit probleem. :')
Niet altijd serieus
pi_98030664
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:26 schreef themole het volgende:

[..]

Lol, kies geeft downloaderror en nu is KE2 laatste update volgens kies. :') Terwijl dat de twitter van Samsung zegt dat ie beschikbaar moet zijn er zijn meer mensen met dit probleem. :')
Terwijl KE8 er al is :D
  Forum Admin zaterdag 11 juni 2011 @ 17:30:35 #11
pi_98030692
En Kies geeft bij mij aan dat er geen nieuwere firmware is. :')
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:34:30 #12
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_98030859
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:26 schreef dustinoo het volgende:

[..]

tegen mij zijden ze volgende week.
maar ze konden het niet met zekerheid zeggen.
2 weken kon ook
O God. ;(!
Jij bent geil
  Forum Admin zaterdag 11 juni 2011 @ 17:36:40 #13
pi_98030948
Waarmee hebben jullie je telefoon geroot? Ik vind zo ontzettend veel onzin als ik zoek op rooten. :') Ik zal wel moeten wil ik die camera-fix/upgrade erop mikken.
pi_98031161
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:36 schreef Straatcommando. het volgende:
Waarmee hebben jullie je telefoon geroot? Ik vind zo ontzettend veel onzin als ik zoek op rooten. :') Ik zal wel moeten wil ik die camera-fix/upgrade erop mikken.
LiteningROM of VillainROM erop gooien en je s2 is gelijk geroot.
pi_98031405
Vooral lage geluiden neem ik nu beter op. :D
pi_98031454
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:34 schreef Aneurysma het volgende:

[..]

O God. ;(!
t is wat he
pi_98033007
Ok, ik heb gisteren een nieuw abonnement afgesloten en ik krijg deze Galaxy S2 komende Woensdag thuis gestuurd.

Ik heb nog nooit eerder een smartphone gehad.... dus ik ben HEEL erg benieuwd.

Hebben jullie nog tips die ik moet weten over deze telefoon?
pi_98033125
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:36 schreef horned_reaper het volgende:
Ok, ik heb gisteren een nieuw abonnement afgesloten en ik krijg deze Galaxy S2 komende Woensdag thuis gestuurd.

Ik heb nog nooit eerder een smartphone gehad.... dus ik ben HEEL erg benieuwd.

Hebben jullie nog tips die ik moet weten over deze telefoon?
Smartphones _O_
  zaterdag 11 juni 2011 @ 18:40:31 #19
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_98033154
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:51 schreef dustinoo het volgende:

[..]

t is wat he
Ja. Elke dag wachten is een ramp. :')
Jij bent geil
pi_98033311
Trouwens, bij T-mobile is deze telefoon gewoon per direct leverbaar. Vandaag afsluiten is overmorgen in de bus. ^^

Ik ben altijd een klant geweest van KPN, echter zijn de prijzen van KPN dramatisch hoog en mijn abonnement werd belachelijk snel overschreden.

Nu heb ik bij T-mobile een 300 min/sms/mms (met onbeperkt extra snel internet) afgesloten met deze Galaxy S2 er dus gratis bij.

Het jammere is alleen dat ik nog even ruim een maand met mijn KPN kaartje moet zien te doen ZONDER internet.
Is dit een groot probleem? Ik kan de internet verbinding van de Galaxy S2 toch wel even een maandje uitschakelen en de telefoon alleen offline gebruiken of voor bellen en smsen?
pi_98033333
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:26 schreef themole het volgende:

[..]

Kies zuigt !
Gewoon firmware upgraden via Odin. Maar goed..ik draai ook nog gewoon KE2. Ik wacht wel op Android 2.3.4
pi_98034273

BAAASSSSSSSS _O_
  Forum Admin zaterdag 11 juni 2011 @ 20:55:11 #23
pi_98038774
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:08 schreef VisserHenk het volgende:

BAAASSSSSSSS _O_
Nice!! Dat ga ik ook ff proberen :)
pi_98039650
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:45 schreef Pupp3t het volgende:

[..]

Kies zuigt !
Gewoon firmware upgraden via Odin. Maar goed..ik draai ook nog gewoon KE2. Ik wacht wel op Android 2.3.4
Ik ook. Of ze moet de batt drain hebben opgelost.
Ben nu geroot en ook van al die vervelende ads af :)
  zaterdag 11 juni 2011 @ 23:32:21 #25
189216 netolk
maar dan andersom
pi_98046282
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:16 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Ik ook. Of ze moet de batt drain hebben opgelost.
Ben nu geroot en ook van al die vervelende ads af :)
Heb jij last van de batt drain dan? ik heb helemaal nergens last van...
Behalve dan dat zo'n spelletje (tank hero) steeds vastloopt maar dat schijnt een bekent probleem te zijn :(
Beware of the Raping Zebra's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')