najangjang ik wilde eigenlijk een topic openen weer over mijn ( s.e.k.s.u.e.l.e.) frustraties, maar ik dacht, dan ben ik weer een aandachtshoer, dus ik post nu iets vrolijks, is ook leuker voor jullie, beetje positiviteitquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:41 schreef OnrechtmatigeDaad het volgende:
Ik vermoed dat er veel tijd in heeft gezeten om dit te bedenken, TS?
Briljant spel.
nou dat is gelukt hoor, wat een pareltje... thxquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
najangjang ik wilde eigenlijk een topic openen weer over mijn ( s.e.k.s.u.e.l.e.) frustraties, maar ik dacht, dan ben ik weer een aandachtshoer, dus ik post nu iets vrolijks, is ook leuker voor jullie, beetje positiviteit
Je bent geslaagd in je opzet, want het is een zeer vrolijk topic en erg leuk voor de betrokkenen!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
najangjang ik wilde eigenlijk een topic openen weer over mijn ( s.e.k.s.u.e.l.e.) frustraties, maar ik dacht, dan ben ik weer een aandachtshoer, dus ik post nu iets vrolijks, is ook leuker voor jullie, beetje positiviteit
SwJquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:21 schreef SuperwormJim het volgende:
Goddomme wat een kankergoed spel, je zou zo met dit godvergetengoedtopic naar MEN kunnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |