Ja dat weet ik al, maar ik heb ook het idee dat ik maar aanmodder.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:08 schreef XIIY het volgende:
pic doet het niet en na een paar weken in de sportschool zie je nog echt geen resultaat
omgquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja dat weet ik al, maar ik heb ook het idee dat ik maar aanmodder.
Ik doe biceps, triceps, buik, schouder.
Maar zijn er handige schema's ofzo ? Of had ik dat moeten googelen
hoevaak per week ga je en hoelang?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja dat weet ik al, maar ik heb ook het idee dat ik maar aanmodder.
Ik doe biceps, triceps, buik, schouder.
Maar zijn er handige schema's ofzo ? Of had ik dat moeten googelen
quote:
Je bent zelf nog een n00b. Als je het zo goed weet, doe dan de TS-n00b eens nuttige info geven?quote:
dude hij traint geeneens alle spieren... moet je dus al niet serieus nemen.quote:
dat is zijn probleem maar dan kan ik hem nog wel helpenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:11 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
dude hij traint geeneens alle spieren... moet je dus al niet serieus nemen.
Typisch beachboy geval
Kijk op bodybuilding sites...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
Je bent zelf nog een n00b. Als je het zo goed weet, doe dan de TS-n00b eens nuttige info geven?
Geef die beachboy-ecto advies dan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:11 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Typisch beachboy geval
echt waar?quote:
Ja en?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:11 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Typisch beachboy geval
kan ook in 1 jaar.... als je er maar voor gaat.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:13 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
echt waar?
Dat is wel aardig lang.
Bedankt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:12 schreef XIIY het volgende:
[..]
dat is zijn probleem maar dan kan ik hem nog wel helpen
dat is niet lang als je echt wilt gaan bodybuilden ga je jaren lang elke dag uren langquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:13 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
echt waar?
Dat is wel aardig lang.
elke dag? nee.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:14 schreef XIIY het volgende:
[..]
dat is niet lang als je echt wilt gaan bodybuilden ga je jaren lang elke dag uren lang
3 keer per week en 2 uur. Ga met iemand die zelf al aardig gespierd is. Maar hij gaat niet voor de beachboy look maar voor echt hele brede armen. En die heeft hij dan ook na 2 jaarquote:
2uur is te lang. neem als uitgangspunt 1 uur.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:14 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
3 keer per week en 2 uur. Ga met iemand die zelf al aardig gespierd is. Maar hij gaat niet voor de beachboy look maar voor echt hele brede armen. En die heeft hij dan ook na 2 jaar
Oké.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:15 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
2uur is te lang. neem als uitgangspunt 1 uur.
Brede armen? ook brede benen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |