gast -_- bedankt voor je nuttige bijdragen. Als je het wil weten, we hebben wel seks maar ik maak haar niet kapot.quote:
Nee, gaat toppie.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:07 schreef HSG het volgende:
Het gaat kut met de relatie tussen TS en zijn vriendin
nu je het zo zegt denk ik inderdaad dat dat het isquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:05 schreef joppie_saus het volgende:
Waarom denk je dat ze dat zegt? Jij gaat er nu over nadenken en brengt jezelf in dilemma's, precies wat zij wil. Want jij gaat twijfelen en nu durf je het niet, dus doe je het niet. Zij blij, jij uiteindelijk ook
Ja, dat denk jij. Heerlijk naïef.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:02 schreef Fappert93 het volgende:
Haha, nee het is geen vrij brief voor zichzelf. Ze is heel trouw aan mij.
Geen mens die dat vroeg.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:03 schreef Fappert93 het volgende:
[..]
... Als je het wil weten, we hebben wel seks ...
Hahahahaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:02 schreef Fappert93 het volgende:
Ok. Het is duidelijk wat zij gaat doen terwijl je wegbent. Vraag is, wat ga jij doen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:55 schreef Fappert93 het volgende:
Hallo,
Ben een 18 jarige hockeyslet. Het is een beetje overdreven maar ik ben wel een hockeyer die van een biertje houd en graag los gaat. Zit in het jeugdbestuur en de staff van de hockeyfeesten van onze club. Nu ga ik volgend weekend met mijn hockeyteam op toernooi en mijn vriendin zegt dan; wat daar gebeurt blijft daar. Dus als ik daar zoen/seks heb dan maakt het haar niet uit zolang ze het niet weet. Sommige mensen denken gelijk chill maar ik denk niet dat ik met het gevoel kan leven. Nu vraag ik me af kunnen andere mensen met het gevoel leven dat ze hun vriendin waar je ontzettend veel van houd bedriegen? Ik denk van niet, mijn vriendin ook niet gelukkig want die staat nu op pinkpop.
Precies wat denk je dat ze op pinkpop aan het doen is. Kerel je moet nog een hoop leren.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:59 schreef Copycat het volgende:
Je vriendin geeft zichzelf via jou een vrijbrief.
Ah, maar je maakt je wel zorgen om de band die zij heeft met die vage kennis van je, die haar steun nodig heeft na het overlijden van z'n moeder...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:02 schreef Fappert93 het volgende:
Aha, jij bent er zo eentje. Alleen willen horen wat je denkt en wil horen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:09 schreef Fappert93 het volgende:
[..]
Nee, gaat toppie.
[..]
nu je het zo zegt denk ik inderdaad dat dat het isbedankt
Verkapte manier om te zeggen dat ze het heel erg zou vinden als je het zou doen, maar ze wil je de vrijheid geven om zelf te bepalen of je het zou doen of niet.quote:
Het is geen test. Wat daar gebeurt blijft daar. Maw; vrijbrief.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Verkapte manier om te zeggen dat ze het heel erg zou vinden als je het zou doen, maar ze wil je de vrijheid geven om zelf te bepalen of je het zou doen of niet.
Als je relatie je lief is, doe je het zeker niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |