Volgens mij stonden er genoeg bakvisjes vooraanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:14 schreef oh-oh het volgende:
Simple Plan was idd schandalig, wie bedenkt nou zo een bandje voor op Pinkpop
Bij mij stond het op en toen ik tussen het koken door nog een paar keer langs mijn pc kwam hoorde ik em steeds weer dat zeggenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik heb gewoon niet gekeken, vond ik een beter plan dan Simple Plan
zelfde genre ja, van die nietszeggende highschoolpoprockquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:23 schreef miieejj het volgende:
is simple plan ongeveer het zelfde als destine.. ? want vorig jaar stonden er ook van die bakvisjes bij destine..
volgens mij niet..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:24 schreef Evertjan het volgende:
zouden ze toestemming krijgen om wat van Coldplay uit te mogen zenden?
zoals 30 sec to marsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:24 schreef alors het volgende:
[..]
zelfde genre ja, van die nietszeggende highschoolpoprock
ja maar niet livequote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:24 schreef Evertjan het volgende:
zouden ze toestemming krijgen om wat van Coldplay uit te mogen zenden?
aha oke..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:24 schreef alors het volgende:
[..]
zelfde genre ja, van die nietszeggende highschoolpoprock
had La Roux vorig jaar moeten doen, dat was genantquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:24 schreef oh-oh het volgende:
Coldplay wil het eerst zelf horen voor ze beslissen of het uitgezonden mag worden.
Sissy's
Alter Bridgequote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:26 schreef oh-oh het volgende:
Als je het voor zo een groot publiek speelt zou de rest van t land het toch ook moeten mogen horen, anders ben je mooi genaaid met je dure Pinkpopkaartje
Maar goed, ik vind geen klap aan Coldplay.
Wie is dit nu op Cultura?
ik dacht dat jij dat wel zou wetenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
Hallo menschen, is er vanavond weer campingradio?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |