ja maar het uitzenden vanaf Pinkpop begint pas om 18.00 geloof ikquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:57 schreef miieejj het volgende:
[..]
dit weekend is pinkpop weekendis 't dan ook dood hier ?
komt toch op 3fm site toch ?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:00 schreef alors het volgende:
[..]
ja maar het uitzenden vanaf Pinkpop begint pas om 18.00 geloof ik
de staat komt om 3 uur.. nu dusquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:03 schreef alors het volgende:
Volgens mij zendt Cultura het ook uit, moet je even op hun site kijken, die hebben wel beeld dan, hoelaat wee tik niet.
Lul niet zo krom, koop dan gewoon een kaartjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:08 schreef miieejj het volgende:
is ook een zender van niks.. cultura 24.. gaan ze het morgen uitzenden..
ja, en dan er alleen heen gaanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lul niet zo krom, koop dan gewoon een kaartje.
Ze is 14/15 (althans zo komt ze hier over) dan mag ze nog niet eens naar binnen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lul niet zo krom, koop dan gewoon een kaartje.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:22 schreef themauster het volgende:
[..]
Ze is 14/15 (althans zo komt ze hier over) dan mag ze nog niet eens naar binnen.
Cee gaat ook alleen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:21 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja, en dan er alleen heen gaan.. niemand wilde mee
Hele weekend volgens mij.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:41 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja?.. heel het weekend of ook 1dag ?
14/15 vind ik nog hoog geschatquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:22 schreef themauster het volgende:
[..]
Ze is 14/15 (althans zo komt ze hier over) dan mag ze nog niet eens naar binnen.
quote:
zo hup, en nu niet meer zeuren.quote:Cultura24 schema
16.00-17.00 Manic Street Preachers
17.00-18.00 De Staat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
18.00-19.00 Simple Plan
19.00-20.00 Elbow
20.00-21.00 Alter Bridge
Ik wou 12 zeggen eigenlijkquote:
Vandaag hele zooi kasten uit elkaar gehaald en een PALLET dozen (zullen er inmiddels > 60 zijn) en zakken met kleding op m'n slaapkamer geplaatst... Morgen bureau en kledingkast uit elkaar en nog wat andere dingen. Volgende week zaterdag echte verhuizingquote:
ja. ik zie 't ..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:44 schreef alors het volgende:
[..]
Nog een kwartiertje De Staat op Cultura
Is Tjibbe al mee bezig.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:20 schreef gerbenp het volgende:
Die twitterbalk, smsbalk en ticker is ook gewoon erg nutteloos zeg. Mogen ze van mij toch echt eens overwegen om dat te schrappen. Nutteloze informatie in die ticker.
Er staan een beetje bekende ekdom oneliners in, dat je kan twitteren en smsen, dat staat ook in die grote balkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is Tjibbe al mee bezig.
Net ff gekeken, wtf die koptelefoon bij haar.
Dat niet, maar ze hebben dit jaar wel een ander bedrijf voor de productie van de locatie-uitzendingen. Die videostream is verder ook afhankelijk van de beschikbare internetverbinding op het terrein en dat is ook elk jaar weer afwachten (en nu blijkbaar dus niet al te best)...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een bagggerkwaliteit op die streams. Is natuurlijk ook pas het eerste jaar dat ze uitzenden vanaf het PP-terrein.
Tsja. Dat zijn toch gewoon dingen die je maaaanden van tevoren al inkoopt/regelt?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat niet, maar ze hebben dit jaar wel een ander bedrijf voor de productie van de locatie-uitzendingen. Die videostream is verder ook afhankelijk van de beschikbare internetverbinding op het terrein en dat is ook elk jaar weer afwachten (en nu blijkbaar dus niet al te best)...
Het werkt toch ook gewoon? De verbindingen op locatie kan je echter niet allemaal van tevoren testen... omdat het er simpelweg nog niet staat.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja. Dat zijn toch gewoon dingen die je maaaanden van tevoren al inkoopt/regelt?
Voor die verbindingen koop je toch ook gewoon capaciteit in? Of bellen ze op de dag zelf ff wat er nog aan ruimte over is?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het werkt toch ook gewoon? De verbindingen op locatie kan je echter niet allemaal van tevoren testen... omdat het er simpelweg nog niet staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |