abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98014638
Pijn doet het niet echt, al voel ik het wel zegmaar, vooral als ik opsta of onverwachte bewegingen maak. Ook komt er een soort stinkende en kleverige pus uit gelopen.
Hebben jullie enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  zaterdag 11 juni 2011 @ 02:58:25 #2
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_98014705
eerste dat nu in me opkwam was: pics
;(

maar ik zou toch echt maar eens langs een dokter gaan als er echt stinkend spul uit komt lopen. Als dat uit de darmen komt, dan moet je er niet te lang mee lopen.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_98014813
Schoonmaken met een wattestaafje met sterelon.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 03:06:47 #4
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_98014876
pics?
wat is dit
pi_98014920
Grote kans dat je navel ontstoken is he`als er pus uitkomt en het geheel gezwollen is...teveel zitten pulken naar navelpluis? :P

Gewoon even schoonmaken en ontsmetten met zoiets als sterilon en plak er even een pleister op om de boel schoon te houden. Herhaal dat ritueel een paar dagen een paar keer per dag en als het na die paar dagen niet beter gaat worden even de huisarts bellen om te vragen of het beter is of je even langskomt voor een controle van het probleem.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_98015263
Heb je toevallig een diepliggende navel? Dan kun je bovenstaand ritueel blijven herhalen.
Je kunt ook alcohol gebruiken (geen bier erin gooien), maar even bij de drogist halen (flesje met 75%).

Je kunt het met een zacht papiertje deppen (zorg dat de pus niet in aanraking komt met het flesje (dus als je het papiertje dept en gebruikt en je bent daarna nog niet klaar, kun je het beste een ander papiertje pakken). Dit kan overigens prikken, maar is snel genoeg over.

Misschien ben je ergens alllergisch voor?

Succes en sterkte! :Y
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')