Alsin hups zonder schil in de blender zeg maar?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:28 schreef Vork het volgende:
Wat ook lekker is sap van komkommer, appel en een beetje munt
lekker goedkoop dieetquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:25 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Bij de appie nu 39 cteigenlijk wel erg
voor de telers natuurlijk.
Ik heb ze de hele week al gesponserd, elke dag 1 komkommer en een zooi tomaten gehaald en gegeten(ben al 2 kilo afgevallen, dus komende week een komkommer dieetje denk ik
)
die laatste mevrouw had ik kunnen zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:30 schreef MissHobje het volgende:
FFT dat filmpjedie laatste mvr schrok zo hard
Ja echt heel vervelend deze keerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maf eigenlijk he, dat ze voor zo'n rage dan niet genoeg spelertjes hebben!
Tot hoe lang loopt de actie? De meiden komen 16 juli pas. Hopelijk zijn er dan weer wat apparaatjes beschikbaar.
Meer als in hups in z'n geheel in de sapcentrifuge.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:30 schreef MissHobje het volgende:
Alsin hups zonder schil in de blender zeg maar?
Als het goed is, rijst je cake niet boven de bovenkant van je blik uit, doorgaans is je cakeblik niet voller dan half tot twee derde gevuld met 'rauw' beslag.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:45 schreef Maisnon het volgende:
Ik vraag het maar even in de SC omdat hier alle keukenhelden vast voorbijkomen
Ik ben echt totaal geen keukenprinses, en nu was ik een cake in de oven aan het maken, maar ik weet niet wat ik met het blik aanmoet: we hebben zo'n magnetron oven combo, met onderin een draaiende schijfen in het midden een plaat.
Moet ik dat blik nou ook nog eens op de plaat zetten zodat ie verhoogd staat in de hete lucht modus?
Of moet ik hem toch wat lager zetten, onderin.
Of misschien gewoon op een rooster
Ik ben zo bang gewoon dat ie het dak van de oven raakt als hij gaat rijzen haha, want de oven is best krap.
Sorry voor het binnenvallen zomaar misschien hebben jullie het verlossende antwoord!
In het Westen, my dearquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:26 schreef FutureFairytale het volgende:
2e Pinksterdag zijn de meeste supers open
Je bent dan toch niet goed snik? D'r staat een kind met een wit jurkje en zwart haar in een gang. Woeptiedoe! Mijn hemel, wat ben je voor iemand dat je zo afgrijselijk gaat gillen om een kind.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:30 schreef MissHobje het volgende:
FFT dat filmpjedie laatste mvr schrok zo hard
hier morgen zelfs van 7 tot 23quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Maandag vanaf 12u is de AH hier open ja
Hier zijn er nooit winkels open op zondagquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
hier morgen zelfs van 7 tot 23! das mooi! (wel maar 1 winkel geloof ik van heel Utrecht)
zeker nooit The Ring gezien?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent dan toch niet goed snik? D'r staat een kind met een wit jurkje en zwart haar in een gang. Woeptiedoe! Mijn hemel, wat ben je voor iemand dat je zo afgrijselijk gaat gillen om een kind.
Wel knap dat zij niet in de lach schiet oid.
mijn hemel, das lang! In Alphen van 12u tot 17uquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
hier morgen zelfs van 7 tot 23! das mooi! (wel maar 1 winkel geloof ik van heel Utrecht)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |