Daarom heeft hij het ook vaak bij het begin van een klim lastig.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een licht verzet is niet zo erg, maar voor een aanval moet je even groter kunnen schakelen.
Hij is natuurlijk nu ook fris.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Als dit het basisniveau van Gesink is, dan doet ie het prima
Behalve hijzelf.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat iedereen in dat groepje Wiggins ondertussen al eens heeft teruggebracht.
Gesink is zichzelf nu gewoon aan het testen, die kijkt nu niet naar tactiek. En hij is van die drie gewoon te beste.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:15 schreef Sheepcidus het volgende:
gesink stop eens met werken voor Wiggins
JvDB leek weer te versnellen, zodat het verschil weer groter is.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Gesink en Wiggens gaan weer aansluiten. Evans gelost.
Tja, het ligt er aan op hoeveel procent hij zit. Het zal echt beter moeten wil hij in Parijs op het podium staan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:22 schreef TheArt het volgende:
Robert echt prima, meer dan prima. Nu via de hoogtestage de puntjes op de i zetten en het komt wel goed.
Tuurlijk, maar het gaat ook beter worden. Ze hebben nog een week of 4 tot aan de eerste tests. Meer dan zat tijd nog.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tja, het ligt er aan op hoeveel procent hij zit. Het zal echt beter moeten wil hij in Parijs op het podium staan.
Ik denk dat VDB een belangrijkere kandidaat voor het podium is dan Gesink.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tja, het ligt er aan op hoeveel procent hij zit. Het zal echt beter moeten wil hij in Parijs op het podium staan.
Dan moet er wel 6 kilo af...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:24 schreef franklop het volgende:
Ik zou Cancellara graag eens op de manier van Wiggins willen zien rijden in een grote ronde..
hij is aan het opbouwen, degene waar hij nu mee rijd zitten al te pieken;)quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:24 schreef marcodej het volgende:
Gesink natuurlijk relatief iets frisser, moeten we wel in ogenschouw nemen.
Dan zullen er eerst toch tien kilo af moeten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:24 schreef franklop het volgende:
Ik zou Cancellara graag eens op de manier van Wiggins willen zien rijden in een grote ronde..
maar kan hij deze vorm nog 7 weken vasthouden?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:24 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ik denk dat VDB een belangrijkere kandidaat voor het podium is dan Gesink.
Dat heeft hij vorig jaar toch net zo gedaan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:25 schreef franklop het volgende:
[..]
maar kan hij deze vorm nog 7 weken vasthouden?
Dit is wel de stijl van Gesink, die wordt naarmate de klim vordert relatief beter.quote:
lol tis echt nooit goed he:Pquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:27 schreef marcodej het volgende:
Weer een mooie ereplaats voor Gesink. Jammer dat hij weer net een mooi winstje mist.
Dit is wel goed wat 'ie doet, maar wel gewoon jammer dat er dan weer net eentje beter is.quote:
Wat zei Bos ook al weer?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:27 schreef marcodej het volgende:
Weer een mooie ereplaats voor Gesink. Jammer dat hij weer net een mooi winstje mist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |