ja godverquote:
ik doe niet aan generalsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:26 schreef rulerofdeath het volgende:
Henrike, zullen wij eens samen gaan rellen?
Rellen is straattaal voor... (leu, jullie kennen me, geef het antwoord!quote:
maar dat kan ook zonderquote:
quote:
iemand een onmeunige lik aan de bek gevenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Rellen is straattaal voor... (leu, jullie kennen me, geef het antwoord!)
Jammer maar helaasquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
iemand een onmeunige lik aan de bek geven
Nee, Tukkers zijn in de streek geborenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:32 schreef Kinz het volgende:
Ik woon sinds 4 maandjes in Enske, mag ik mijzelf nu al tukker noemen?
importtukker welquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:32 schreef Kinz het volgende:
Ik woon sinds 4 maandjes in Enske, mag ik mijzelf nu al tukker noemen?
Ik kom uit het centrum van de achterhoek, ik moet dus eigenlijk verhuizen? ;-)quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, Tukkers zijn in de streek geboren
Neehoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:33 schreef Kinz het volgende:
[..]
Ik kom uit het centrum van de achterhoek, ik moet dus eigenlijk verhuizen? ;-)
Vrezen voor mijn leven.
14.gifquote:
halle?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:33 schreef Kinz het volgende:
[..]
Ik kom uit het centrum van de achterhoek, ik moet dus eigenlijk verhuizen? ;-)
dat kan ookquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat kan ook
speel je ook C&C Generals?
Nee sorry, ik heb een levenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat kan ook
speel je ook C&C Generals?
ik doe het ook niet 24/7quote:
Selmaquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Selma![]()
hej Generals al aan de praat?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee en gaat ook niet gebeuren.
Ik zit in ieder geval niet in een ontkenningsfasequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik doe het ook niet 24/7
en je zit op FOK!, dus faal
...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:48 schreef Kinz het volgende:
[..]
Ik zit in ieder geval niet in een ontkenningsfase ;-)
ik heb nergens wat ontkendquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:48 schreef Kinz het volgende:
[..]
Ik zit in ieder geval niet in een ontkenningsfase
Ik kom overigens net terug uit de kroeg, was het gezellig op teamspeak?
Hamachiquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb nergens wat ontkend
en teamspeak doe ik niet aan. Generals via hamachi
dat hij er geen woorden meer aan vuil gaat makenquote:
Uhu, en een zooi artillery en aanvallenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:14 schreef rulerofdeath het volgende:
ja, ik daar in 't midden
jij hebt 1 nuke gekregen ofniet?
Dit.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:31 schreef rulerofdeath het volgende:
zeg marko, jouw def is helemaal niks
quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Met popje is alles goed. Beetje chillen enzo![]()
Doe je mee?
Jaquote:
Eerst samen douchen jullie tweequote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, maar ik kruip wel m'n bedje in
ga je mee?![]()
Gaat idd lekkerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:57 schreef omearos het volgende:
zo, boodschappen alweer binnen, fiets bij de fietsenmaker, gaat lekker vandaag
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:33 schreef FCTVCF het volgende:
Wat is dit toch een kuttopic geworden sinds ze hier Generals ontdekt hebben
te laatquote:
Mja, Fok! loopt 1 min voor op mijn systeemklokquote:
Tja, ik kijk niet elke minuut naar m'n klok of het 13:49 isquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:43 schreef rulerofdeath het volgende:
als je dat weet, dan hou je daar toch rekening mee.
heb ik trouwens geen last van
nouhouquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, ik kijk niet elke minuut naar m'n klok of het 13:49 is
Hoeveel cm? 90?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:23 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemiddaghet regent en waait ineens knetterhard hier!
* ReMcOrE heeft een nieuwe aanwinst
[ afbeelding ]
en misschien komt deze er nog bij;quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik heb hier een 81 cm staan.
alleen LED, geen 3Dquote:
niet veel meer, het is tegenwoordig veel receiver+speler in 1...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:39 schreef Under_Score het volgende:
hebben ze tegenwoordig nog surround setjes zonder een Blu ray spelert er bij in. heb al een BR spelert.
die zijn volgens mij inderdaad niet 3D... en zag toevallig gisteren bij de Expert wel een 5.1 setje van Onkyo (goed merk) staan met alleen een receiverquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:42 schreef Under_Score het volgende:
klote man. ga niet wéér een blur ray speler halen. want die dingen die er in gebouwd zijn, zijn natuurlijk ook niet 3d.
zonnetje komt er hier zelfs weer iets doorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoorde dat Nijverdal nauwelijks regen heeft gehad, was er niet
Jij en fietsen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:27 schreef Redbaron het volgende:
Hopen dat t droog blijft dan, ik moet vanavond nog fietsen
kiek, u snapt mquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij en fietsen?
Jij gaat zuipen![]()
afwas vanmiddag al gedaanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben nu met de afwas bezig en ga zo ook een wasje draaien
Want?quote:
quote:
Oh hij is al uit! Toch maar ff downloaden.quote:
Ik ga niet happenquote:Op zondag 12 juni 2011 19:16 schreef Redbaron het volgende:
Wel in een kerkelijk dorpje willen wonen maar niet zelf naar de kerk gaan
quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Robin, gefeli met je verjaardag, ouwe relschoppert
De ultieme verjaardag: z'n verjaardag vieren in de celquote:Op maandag 13 juni 2011 00:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Robin, gefeli met je verjaardag, ouwe relschoppert
it's a transformer!quote:
met de motor ?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:59 schreef rulerofdeath het volgende:
Gister op de kop in de sloot. Heb d'r nu nog een zere nek van
Dat doe je niet goed, knul.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:59 schreef rulerofdeath het volgende:
in Markelo toevallig? Wat is er gebeurd?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:59 schreef rulerofdeath het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2011 14:03 schreef Redbaron het volgende:
Baas belde een uur geleden dat ie een paar zieken had...
Nu ga ik vanmiddag maar ff een ritje Vailly doen
Achjah Mark belde eerst of het kon, nja ik heb toch weinig gepland dus dan doe je dat maar he, krijg de waardering er wel voorquote:Op maandag 13 juni 2011 14:24 schreef omearos het volgende:
[..]
in Markelo toevallig? Wat is er gebeurd?
[..]in je vakantie
Kun je ook een x weer een dagje vrij vragen.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:31 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Achjah Mark belde eerst of het kon, nja ik heb toch weinig gepland dus dan doe je dat maar he, krijg de waardering er wel voor
quote:
Whehequote:
nekje leggenquote:
nekje leggenquote:
nekje leggen = straatpizza makenquote:
En dus alleen voor knooiers.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
nekje leggen = straatpizza maken
ow, daar kwam machiel vorige week mee aanzettenquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
nekje leggen = straatpizza maken
Lol, 't zal je hobby maar zijn.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wouter -> http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=126494 ?
Gisteraamd ben ik daar geweest jaquote:Op maandag 13 juni 2011 18:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wouter -> http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=126494 ?
Hey schatquote:
hey manquote:
Best wel.quote:
Dat was t zeker!! Where've you been hanging out?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:33 schreef Mdrop het volgende:
Middag, al weer een half uur wakker, wat een TOP weekend!
Volksfeesten (Pinksterfeesten) Albergen, 4 dagen bier en te weinig slaapquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat was t zeker!! Where've you been hanging out?
Ikke! En vanmorgen een tentamen gemaakt om 10 uurquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Volksfeesten (Pinksterfeesten) Albergen, 4 dagen bier en te weinig slaap!
Hier nog mensen naar Pinkpop geweest BTW?
Heerlijke combinatiequote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ikke! En vanmorgen een tentamen gemaakt om 10 uur
Awesome! En vooral megageluk met het weer gehad!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Heerlijke combinatie, zo ook maar is beginnen met het laatste school werk voor deze opleiding
.
En hoe was pinkpop, geweldig als altijd gok ik zo maar?
Kijk goed om te horenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Awesome! En vooral megageluk met het weer gehad!En mn tentamen ging ook goed!
Vreselijk he.quote:
Alleen werken, lowlands, kamer van mijn vriend verbouwen, dagjes/weekendjes weg etc. Jij?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kijk goed om te horen. Al plannen voor de vakantie eigenlijk?
Oke, hier ook voornamelijk werken en een paar festivals 'doen'quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Alleen werken, lowlands, kamer van mijn vriend verbouwen, dagjes/weekendjes weg etc. Jij?
Selmaquote:
ouwe snoepertquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wie zitten er allemaal op het saxion in Enschede? Ik ben er volgend jaar ook te vinden
Zo'n beetje 60% van het vrouwelijk schoon dat een opleiding volgt is daar te vinden. 30 procent vind je op het ROC en 10% op de UT.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wie zitten er allemaal op het saxion in Enschede? Ik ben er volgend jaar ook te vinden
Stoer johquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:19 schreef HenkvonAnnie het volgende:
[..]
Zo'n beetje 60% van het vrouwelijk schoon dat een opleiding volgt is daar te vinden. 30 procent vind je op het ROC en 10% op de UT. Guess where I study? Inderdaad, de uni..
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:19 schreef HenkvonAnnie het volgende:
[..]
Zo'n beetje 60% van het vrouwelijk schoon dat een opleiding volgt is daar te vinden. 30 procent vind je op het ROC en 10% op de UT. Guess where I study? Inderdaad, de uni..
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:24 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Euuh, ik bedoelde dat niet om stoer te doen of iets dergelijks, ik baal ervan dat (bijna) alle mooie dames naar het ROC of het HBO gaan
Also, also, also...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"We don't take kindly to your kind around here..."
Ik moet eerlijk zeggen dat er nog best veel mooie meiden naar de UT gaan, toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:24 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Euuh, ik bedoelde dat niet om stoer te doen of iets dergelijks, ik baal ervan dat (bijna) alle mooie dames naar het ROC of het HBO gaan
Verwarming uitgezet?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
Jawel maar ik ben zo heet heb het zo warm.
Volgens mij moeten de mensen die Sport en Bewegen doen (ROC) vaak op het sportcentrum op de UT zijn, daar zitten vaak wel mooie dames tussenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:40 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat er nog best veel mooie meiden naar de UT gaan, toch?
Ik zie tenminste best veel mooie meiden uitstappen in Drienerlo
Dat kan niet want daar wonen mijn onderburen. En zij hebben helemaal pech want daar is het net zo warm maar zij hebben geen dakterras.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Minder. Altijd ervoor zorgen dat je een verdieping lager zit
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jawel maar ik ben zo heet heb het zo warm.
Ja twee. Maar dan moet je de ramen openzetten om de hitte af te voeren en juist door open ramen komt er nķg meer warmte binnen.quote:
das wel kutje.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja twee. Maar dan moet je de ramen openzetten om de hitte af te voeren en juist door open ramen komt er nÃŗg meer warmte binnen.
Die verveeld nooitquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
das wel kutje.
Maar gelukkig is rowan atkinson vanaamd op tv
Vreemdquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ja twee. Maar dan moet je de ramen openzetten om de hitte af te voeren en juist door open ramen komt er nķg meer warmte binnen.
Buiten welquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:23 schreef omearos het volgende:
[..]
Selma
Hoe komt het zo warm bij jou? Hier is het lekker fris buiten
Basquote:
Jij zit lekker op de tocht. Lucky youquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
VreemdAls ik alle ramen openzet stormt het hier als de neten
Maar ik woon ook lekker hoog
hoog wonen in goor?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
VreemdAls ik alle ramen openzet stormt het hier als de neten
Maar ik woon ook lekker hoog
Hoi!quote:
juustemquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mr bean was weer geniaal..lekker droge humor
De eerste had ik in de bios gezien volgens mij. En de 2e 6 jaar terug ofzoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:54 schreef rulerofdeath het volgende:
En ik had beide films nog niet gezien
ohja...quote:
Ma mag niet mee?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ga met mn pa over een half jaar naar brussel
WWE
naar een stel halfblote geoliede mannen kijken die 3 uur aan elkaar zitten?quote:
das inderdaad meer iets voor Marko jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:00 schreef Under_Score het volgende:
[..]
naar een stel halfblote geoliede mannen kijken die 3 uur aan elkaar zitten?
Ochoch. Ik deed gewoon ff wat. Het werkt iigquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb onze Dagloper net ff gruwelijk (snel) op z'n kloten gegeven in Generals
Uhuquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ochoch. Ik deed gewoon ff wat. Het werkt iig
Sjouw zequote:Op woensdag 15 juni 2011 00:30 schreef Under_Score het volgende:
heanig an leu![]()
ik ga thee maken. en ik heb ineens zin om een stuk te wandelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |