Deze had ik gezien, alleen staat er niet bij dat het een IPS scherm is, weet je dit zeker? Tevens lijkt me de Freescale IMX515 800MHz ARM Cortex A8 ook niet de meest snelle, maar het blijft een mogelijkheid.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:29 schreef Negakinu het volgende:
[..]
http://www.samenkopen.net/action_product/866386/574826
Die "40 euro meer" is inclusief douanerechten en belasting. De laatste tijd worden heel veel tablets onderschept vanwege de Lithium batterijen. Tel deze kosten op bij jouw suggestie en je zit al veel dichter in de buurt. Tevens wordt die van Samenkopen.net vanuit Nederland verzonden en krijg je Nederlandse garantie. Al met al een prima deal.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:00 schreef shiznuts het volgende:
Is anders zo goed als dezelfde tablet als waar jij mee kwam aanzetten (4GB i.p.v. 8GB opslag), alleen dan veel goedkoper.(Zo'n 40 euro voor 4GB meer betalen...
)
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:35 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Die "40 euro meer" is inclusief douanerechten en belasting. De laatste tijd worden heel veel tablets onderschept vanwege de Lithium batterijen. Tel deze kosten op bij jouw suggestie en je zit al veel dichter in de buurt. Tevens wordt die van Samenkopen.net vanuit Nederland verzonden en krijg je Nederlandse garantie. Al met al een prima deal.
Mja, dat zou de prijs verklaren, maar er dus dus een mogelijkheid dat het goedkoper uit kán.quote:Ik zal niet wachten tot bepaalde datums, maar steeds een bestelling naar China doen zodra de 10de deelnemer besteld heeft.
Zodra ik besteld heb, zal ik het track en trace nummer op de infopagina zetten zodat de deelnemers het kunnen volgen (meestal 4 of 5 werkdagen). Vervolgens controleer ik de tablets en pak ze op dezelfde dag opnieuw in. De volgende dag verstuur ik het pakket aangetekend en verzekerd naar de deelnemer!
DEZE ZIJN GEHEEL VOOR MIJ!!!! Je betaalt uitsluitend voor de tablet! Het kan dus niet dat een bepaalde koerier aan je deur staat om nog geld te innen.
Homescreen die je in het begin ziet lijkt veel op de Mobii tegra tabquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:29 schreef shiznuts het volgende:
http://www.pcoffice.at/es(...)1836759&rid=geizhals geinig ding wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Er wordt op het moment gewerkt aan honeycomb voor de SGT 7" maar dan moet je gaan routen, dan kan je zonder een officiele update vanuit Android het toch gebruiken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:15 schreef mtchel112 het volgende:
ik ben weer is op zoek naar een 7'' tablet, heb een paar weken een epad 7 gehad (met android 1,6 en die rampzalige processor) en heb hem toen met winst verkocht, vond het een leuk apparaatje.
Alleen zoek ik nu iets professionelers, hij moet zoweiso snel zijn (1Ghz lijkt me wel genoeg) en de batterijduur moet gewoon rond de 7 uur zitten. prijs rond de 300 euro. Zat zelf te denken aan de galaxy tab
alleen kan ik mijn sim kaart van t-mobile in een galaxy tab stoppen om vervolgens die als mobiel te gebruiken?
een tweedehands galaxy tab is erg betaaldbaar.
en wordt er een honeycomp update uitgebracht voor de galaxy tab ? iemand die dit weet
+ dat dock, meer accu en in 1 klik een volwaardige laptop ideaal bedachtquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:23 schreef shiznuts het volgende:
Het beste plan op dit moment inderdaad denk ik. Hoop specs en honeycombness-tofheid voor 399,-.
Viewsonic 7xquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:15 schreef mtchel112 het volgende:
ik ben weer is op zoek naar een 7'' tablet, heb een paar weken een epad 7 gehad (met android 1,6 en die rampzalige processor) en heb hem toen met winst verkocht, vond het een leuk apparaatje.
Alleen zoek ik nu iets professionelers, hij moet zoweiso snel zijn (1Ghz lijkt me wel genoeg) en de batterijduur moet gewoon rond de 7 uur zitten. prijs rond de 300 euro.
379,- ? Waar?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:28 schreef koemleit het volgende:
Net dus een half uur staan twijfelen voor de transformers voor 379...kon hem bijna niet laten liggen voor die prijs... maar ga toch voor de galaxy tab 10.1 ff wachten dus nog
Maar geen officiele Market, en Android 2.2, terwijl er al apparaten met Android 3.0 op de markt zijn. Bovendien kun je een apparaat met deze specs op dit moment al op elke straathoek voor bijna dezelfde prijs (99 Euro) kopen (afhankelijk van de dollarkoers). Ik vind het een beetje mosterd na de maaltijd, zeker omdat het nog niet eens te koop is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:38 schreef coolzzz het volgende:
[..]
Die Archos tablets zijn toch wel leuk. En echt voor een top prijs!
Is de Samsung niet standaard met 3G? En Full HD recording en playback?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
Daarom. Ik snap niet zo goed hoe mensen de meerprijs van de Samsung rechtvaarden.
Lichter, dunner, smaller, strakkere rand, mooiere achterkant (de uiteindelijke Tab, niet de 10.1v die je daar post).quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:36 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik snap niet zo goed wat er nou echt zoveel anders is aan het design van de tab. Maakt mij natuurlijk niet uit, maar ik zie gewoon vrij weinig verschil.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoewel ik hierboven las dat ie lichter is, wat wel een voordeel is.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:03 schreef Klonk het volgende:
Cut the rope
http://www.addictivetips.(...)r-android-on-getjar/
yey die gaan we eens proberen .quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:03 schreef Klonk het volgende:
Cut the rope
http://www.addictivetips.(...)r-android-on-getjar/
quote:Op zondag 26 juni 2011 10:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
Veel party poopers op dit honeycomb-feestje, zeg..
Tracking van HKP zuigt ballenquote:Op zondag 26 juni 2011 10:34 schreef Makrolon het volgende:
Opad nogsteeds niet binnen. :/ 14 juni verzonden. Had m deze week wel verwacht eigenlijk... Tracking van hkp doet ook niks
Is dat een tablet waar je mee kunt bellen/internetten zonder wifi?quote:Op zondag 26 juni 2011 16:14 schreef NextTVH het volgende:
[ afbeelding ]
Hopen dat deze wel binnen komt
Ja kan een simkaart in, dus feitelijk gewoon een oversized smartphonequote:Op zondag 26 juni 2011 21:41 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Is dat een tablet waar je mee kunt bellen/internetten zonder wifi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |