Mijn telepad is 1 juni al "verzonden" volgens MP4Nation, tracking number doet het nog steeds niet, heb het inmiddels geclaimedquote:Op zondag 3 juli 2011 22:24 schreef Makrolon het volgende:
Nog steeds de RENA 3 niet binnen.... 3 weken geleden nu dat ie verzonden is. Tracking op hkp doet t ook nogsteeds niet :/ Heb al zon ticket aan gemaakt bij mp4nation
Mij maakt het ook niet als het lang duurt, ik bestel uit china dan kan ik geen snelheid verwachten. Maar geef het dan eerlijk toe en hang niet een kut verhaal op dat ze hem verzonden hebben maar hong kong post hem al 2 weken vasthoud, terwijl het tracking number niet eens herkend word door hong kong post. Als ze gewoon eerlijk en duidelijk waren geweest hoorde je mij ook niet klagenquote:Op maandag 4 juli 2011 15:48 schreef Negakinu het volgende:
Heb bij Mp4nation gemiddeld altijd 2 maanden moeten wachten op bestellingen. Ze zijn daar gewoon traag. HKP heeft er niets mee te maken. Het is wel altijd aangekomen maar je moet een gruwelijke stapel geduld hebben.
Best snel!, how bevalt het?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:06 schreef Michael-H het volgende:
Mijn Dropad is binnen! Verzonden via DHL, binnen 4 dagen binnengekregen. Het nadeel is dan weer dat ik 24 euro aan belasting moest betalen. Had er al rekening mee gehoudenheb hem in ieder geval binnen voordat ik wegga
Alles gaat lekker vlot, zeker na de update naar een van de 2.3 custom roms van Slatedroid!quote:Op maandag 4 juli 2011 19:11 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Best snel!, how bevalt het?
Jammer van die 24 euro! hoeveel stond er op het pakketje gedelareerd.
wel grappig, heb meerdere Epad's besteld die tegelijk Nederland zijn binnen gekomen en wat blijkt! er zit verschil in de douane kosten, voor het zelfde product!
Da's dan Belgenbelasting.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:43 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Alles gaat lekker vlot, zeker na de update naar een van de 2.3 custom roms van Slatedroid!
Op het pakketje stond een waarde van 34 () euro. Ze hebben hem niet geopend, maar kan me niet voorstellen dat je daar 24 euro belasting over moet betalen. Ze zullen het wel hebben gezien via de x-ray ofzo?
De tablet is langs de douane in Brussel gegaan, vreemd...
Ja zo zal at wel werken verwacht ikquote:Op maandag 4 juli 2011 19:43 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Alles gaat lekker vlot, zeker na de update naar een van de 2.3 custom roms van Slatedroid!
Op het pakketje stond een waarde van 34 () euro. Ze hebben hem niet geopend, maar kan me niet voorstellen dat je daar 24 euro belasting over moet betalen. Ze zullen het wel hebben gezien via de x-ray ofzo?
Hier via A-dam, maar dat zit hem vast in waar je woont.quote:De tablet is langs de douane in Brussel gegaan, vreemd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:1 van de Epads is helaas niet heel over gekomen (er zijn nu 2 binnen, de andere 2 nog niet ivm niet thuis)
Foto van het pakketje:Lolwut?! Die kreeg je zo gewoon binnen? Zou maar een claim indienen als ik jou was...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oei, ik zou hem niet aangenomen hebben. Door het aannemen en zeker door het plaatsen van een handtekening geef je aan dat je het pakje onbeschadigd hebt ontvangen... Dus reclameren wordt dan erg lastig!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 05:38 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Lolwut?! Die kreeg je zo gewoon binnen? Zou maar een claim indienen als ik jou was...
Misschien dat hij nog iets met de Chinees waarvan hij hem heeft gekocht kan regelen...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:25 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Oei, ik zou hem niet aangenomen hebben. Door het aannemen en zeker door het plaatsen van een handtekening geef je aan dat je het pakje onbeschadigd hebt ontvangen... Dus reclameren wordt dan erg lastig!
Een klacht geopend, het dossier wordt naar Hong Kong gestuurd, waarna de verkoper het geld gaat claimen en hem opnieuw opstuurtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:44 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Misschien dat hij nog iets met de Chinees waarvan hij hem heeft gekocht kan regelen...
Die is niet van de vrachtwagen gevallen, daar is een vrachtwagen overheen geredenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:09 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Een klacht geopend, het dossier wordt naar Hong Kong gestuurd, waarna de verkoper het geld gaat claimen en hem opnieuw opstuurtVandaag mocht hij open van de DHL:
[ afbeelding ]
''oops ik ging op mijn epad zitten''![]()
![]()
Jup! iemand nog een idee voor de nieuwe TT?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:04 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Die is niet van de vrachtwagen gevallen, daar is een vrachtwagen overheen gereden
Vakantie ongelukje.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:01 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om een tablet in een ravijn te laten vallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |