1 Enerzijds ben ik redelijk verlegen, en is het voor mij nogal moeilijk om me te laten gaan en met mijn lijf te begwegen. Thuis in mijn kamer doe ik wel wat maar ik vind het niet ok om EN PUBLIQUE te tonen. Ik durf gewoonweg niet voor anderen te dansen omdat mijn verlegen aard mij tegen houdt. En om nu ALCOHOL te gaan roepen heeft weinig zin, want daar word ik juist stil en teruggetrokkener van.
2 Ik kreeg altijd juist ENORM veeel aandacht door het feit dat ik niet danste. Daar kickte ik onbewust wel op. Nu merk ik dat deze aandacht erg leuk en aardig is, maar dat je ook een stap verder wil. Ik heb nu het idee dat als ik niet ga dansen dat STAP 2 er niet op zal volgen. VAndaar dat ik de behoefte heb om te willen dansen op feestjes. Als ik namelijk zal dansen zal ik en kunnen genieten van het feit dat ik los ga, maar ook leuker contact kunnen opdoen met bekenden, of onbekenden. Het is gewoon erg gaaf met iemand te dansen.
3 IK KAN HET NIETTTTTTTTTT. Ik snap het niet he, je hebt cursussen voor TANGO, de CHA-CHA de SALSA de BLA BLA maar geen cursus voor gewoon dansen op POP-muziek. Of gewone disco tunes. Gewoon dat standaard vrije bewegen dansen...dat wil ik leren. Dus lekker dat relaxde gewoon op je plek staand dansen style. Ik wil gewoon met de basics beginnen van hoe dans je in een DISCO op zegmaar standaard disco muziek. Later misschien op de DANCE ofzo. Stapje voor stapje. Maar hier zijn geen cursusses voor ofzo!!! En kijken naar anderen, tja op de een of andere manier lukt het niet. Ben niet happy met wat ik nu thuis voor de spiegel doe.
Iamand enig ideee waar je normaal leert dansen? gewoo disco dancing? hoe je over die angst heen komt zonder alcohol??
quote:Je bedoelt The Grind?
Op zondag 23 juni 2002 17:42 schreef mabit het volgende:
je had altijd op mtv dat programma op dat landhuis van ze... en daar waren danswedstrijden in de tuin... ik weet niet of dat er nog steeds is, maar anders moet je daar ff naar kijken...
Ik was zelf 'vroeger' ook heel verlegen met dansen.. Maar op een gegeven moment keek ik even goed rond, en za gik dat er genoeg mensen zijn die niet kunnen dansen, maar het toch doen, er plezier in hebben, en die echt niet uitgelachen worden. Toen ben ik ook gaan dansen voorzichtig, en in het begin ging het gewoon totaal nog niet, maar nu is het een tweede natuur voor me... Dus gewoon doen, en mocht iemand je uitlachen of wat dan ook, denk maar zo.. jij gaat uit je dak en die andere persoon staat er maar een beetje als een zoutzak bij
quote:k zou het bij god niet weten, maar het was altijd zo'n groot wit landhuis met een vijver daarvoor en daar was dat prog altijd... geeeeeeen id hoe het heet alleen.
Op zondag 23 juni 2002 17:43 schreef mrcool het volgende:[..]
Je bedoelt The Grind?
quote:Als het een programma was bij een dikke villa met water en sjit en vele negers en goede dames die zeer geil aan het dansen zijn is het zeker The Grind.
Op zondag 23 juni 2002 17:52 schreef mabit het volgende:[..]
k zou het bij god niet weten, maar het was altijd zo'n groot wit landhuis met een vijver daarvoor en daar was dat prog altijd... geeeeeeen id hoe het heet alleen.
Als iemand de volgende dag vraagd waarom je zo gek deed zeg je gewoon "Blame it on the booze "
En ik denk altijd van "misschien kan ik niet dansen, maar ik probeer het tenminste, en dat maak me heel wat leuker dan die losers (no offense ) langs de kant"
quote:Dan heb je nog niet genoeg alcohol op
Op zondag 23 juni 2002 17:34 schreef shadax het volgende:En om nu ALCOHOL te gaan roepen heeft weinig zin, want daar word ik juist stil en teruggetrokkener van.
gewoon overal poep aan hebben , en gewoon springen, wa geef jij erom??
Als in een discotheek iedereen stilstaat, ga ik gerust nog in m'n eentje staan te springen
lekker bounchen
Vaak sta ik het eerste uur aan de kant biertjes te drinken, en dan plots ga ik helemaal los. Je moet gewoon kijken wat andere mensen doen, en dat een beetje nadoen. Een move voor elke beat zou ik zeggen.
Enne...Alcohol maakt je los
EDIT
Ik had dat stukje over alcohol niet gelezen, is drugs een optie? Ik weet dat niet om dat ik dat nooit heb gebruikt en nooit zal doen. Het is trouwens ook de muziek die ze draaien dat bepaald of ik dans of niet. Ik kan niet dansen op hip-hop, RnB, rock, pop etc. Ik kan alleen dansen op house, maar dan ook weer geen DnB en Break Beat.
Zijn hier trouwens ook liquid dancers? Ik heb eens zo'n filmje gezien en dat was toch zooo vet!
[Dit bericht is gewijzigd door Trance4Ever op 23-06-2002 20:33]
Ik kon/kan ook nie dansen, maar ik werk nou ong een half jaartje in een n8club, en de moves komen nou steeds sneller vanzelf, en ZONDER alchohol
Maar ik zou gewoon jezelf ff redelijk vol laten lopen, en dan maakt het je niet meer zoveel uit wat je doet of anderen van je denken. Gaan met die banaan!
Misschien kun je trouwens ook wel scoren bij de dames als je niet kunt dansen, dan zeg je gewoon: ik zie dat jij ontzettend kewl kunt dansen, wil je het me leren?
Overigens gebeurt het volgens mij echt NOOOOOIT dat mensen anderen uitlachen of whatever omdat ze niet kunnen dansen. Je hebt alleen af en toe kanslozen die maar aan de bar zitten te hangen die opmerkingen maken over mensen die wat uitbundiger doen. Maar die moet je negeren, dat zijn losers.
* SurfDude zegt ook maar wat
hoe veel van de huppelkutjes nu trouwens dansen vind ik er echt niet uitzien. Iemand die weet watk bedoel?
Dat ze zoals apen staan rond te springen zeg maar...
quote:Je bedoelt die Breezah-sletjes?
Op zondag 23 juni 2002 22:23 schreef EvilFaith het volgende:
Ik dans ook gewoon maar wat, zeker niet zoals iedereen het doet maar ik heb wel lol!!
hoe veel van de huppelkutjes nu trouwens dansen vind ik er echt niet uitzien. Iemand die weet watk bedoel?
Dat ze zoals apen staan rond te springen zeg maar...
quote:precies...
Op zondag 23 juni 2002 22:36 schreef SurfDude het volgende:[..]
Je bedoelt die Breezah-sletjes?
Dus ik zou alleen maar een beetje kijken hoe anderen het doen, dan thuis voor de spiegel oefenenen en dan pas in praktijk doen! Het wordt een beetje doorbijten, maar dan krijg je echt veel aandacht.
Voor de rest moet je je niet zoveel aantrekken hoe je danst. Tis toch jouw stijl? En als anderen het niet bevalt... Hun probleem?
Veel succes iig !
XTC.
Opeens heb je wel die lekkere meiden die altijd andere hadden.
Opeens ben je wel zeker van je zaak.
En dit is niet alleen tijdens de werking van het pilletje.
Ben je wat nadien +/- 2 maanden zekerder geworden dan hoef je niet meer die pilletjes te slikken natuurlijk.
quote:Doe toch niet zo stom, je gaat toch niemand op dit forum aansporen om aan de drugs te gaan, voor je het weet ben je verslaafd! Doe het niet hoor!
Op maandag 24 juni 2002 10:06 schreef robbieRdam het volgende:
Ok, het antwoord voor alle onzekere mensen.XTC.
Opeens heb je wel die lekkere meiden die altijd andere hadden.
Opeens ben je wel zeker van je zaak.
En dit is niet alleen tijdens de werking van het pilletje.Ben je wat nadien +/- 2 maanden zekerder geworden dan hoef je niet meer die pilletjes te slikken natuurlijk.
quote:Verslaafd aan xtc, het is geen crack of heroine !!
Op maandag 24 juni 2002 10:08 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
Doe toch niet zo stom, je gaat toch niemand op dit forum aansporen om aan de drugs te gaan, voor je het weet ben je verslaafd! Doe het niet hoor!
Sommige produkten kunnen u een hoop helpen, meer dan je denkt.
En nee alcohol is een lekker onschuldig drugsje.
JE lult er nog dom mee.
quote:Toch moet je het niet doen.
Op maandag 24 juni 2002 10:12 schreef robbieRdam het volgende:[..]
Verslaafd aan xtc, het is geen crack of heroine !!
Sommige produkten kunnen u een hoop helpen, meer dan je denkt.
En nee alcohol is een lekker onschuldig drugsje.
JE lult er nog dom mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |