abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97988008
Ben op zoek naar horizontale lamellen breed 460 mm en hoog 1690 mm. Kom nu niet goedkoper uit dan 115 euro.

Of ik moet een standaard set nemen en twee uur alle lamellen op maat knippen van 600 naar 450. Beide zijden 75 mm. Gammel tangetje komt op 12 euro. Volgens mij krijg je dat met het tangetje nooit mooi en strak.

Was in gedachte al bezig om de boel tussen twee lijmklemmen op te sluiten en met een rvs schijf er langs te gaan.

Nog iemand die goedkopere adressen ????
Jeroentje.
pi_97988029
Dude hoe heet die gozer uit je avatar ook alweer. Wat een baas is dat
pi_97988193
Jeroentje?
pi_97988237
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:11 schreef Tchock het volgende:
jeroen

on topic:
als je het goedkoop wilt moet je t zelf inkorten, als je geduld hebt dan kan dat super recht worden. geen lijmklemmen, want je beschadigt t zo
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  vrijdag 10 juni 2011 @ 17:31:33 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_97988853
Met zo'n tangetje krijg je er een ronding in, dat gaat je volgens mij met zo'n schijf niet lukken. Plus dat je dan waarschijnlijk de lak ook wel beschadigt.

Met een goede lamellentang krijg je het wel netjes. Het is een precies rotklusje, maar dan heb je ook wat.
The love you take is equal to the love you make.
pi_97989303
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:11 schreef Tchock het volgende:
nog ff off topic.
Jeroentje Poep Aan Je Schoentje (JPAJS)..... de verloofde van Katootje en dochter van Jan en Jans. In album twee komt Jeroentje voor het eerst bij Katootje thuis. Hier werden de geschiedenis geschreven in de Nederlandse literatuur.
Jeroentje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')