Gegroet zoogdieren,
Ik besloot vandaag om te gaan fietsen. Niet doelloos overigens, maar met een reden. 't was namelijk tijd om even langs grootmoeder te gaan, om daar een pakje appelsap op te zuupn.. Whehe kk lam worden je weetz !. Enfin, dit is een klein stukje fietsen, ongeveer zo'n 7215 Kilometer. Ze woont namelijk vlakbij. Ergens in het paganni woud in Panama.
Toen ik met mijn gazelle 28 inch (tropische regenwoud proof banden) door de wouden reed in hoog tempo (24km per uur

, gemeten met mijn sigma targa kilometerteller) , voelde ik ineens iets kriebelen op mijn hoofd. Nog geen reden tot paniek, zou je denken. Waarschijnlijk is het een giftige Bothrops Jararacussu slang, dacht ik. Dus zoals al eerder verkondigt, ik zag geen reden tot paniek. Die beesten hak ik namelijk moeiteloos in stukken met mijn kapmes. Maar dit was geen Bothrops Jararacussu slang, noch was een andere soort slang. Nee mensen, we hadden hier te maken met een Craniata Kikker. Die kunnen schijten als leeuwen.
Binnen 3minuten had hij me gecamoufleerd met Craniata poep. Happend naar adem zwom ik omhoog. Ik kon er gelukkig uitkomen. Maar goed ook, hoe zou ik tenslotte aan mijn ouders moeten uitleggen dat ik ben verdronken in de poep van een Craniata Kikker? Dat gaan ze niet geloven...
Afijn, door dit voorval sneuvelde mijn goede humeur. Veel tijd om mijn gal te spuwen had ik echter niet. Uit het niets kwam een primitieveling achter een boom vandaan. Hij keek naar de Craniata kikker en riep 'OE LOE LOE FOELOE'. Kennelijk het baasje van de Cranita Kikker. Even dacht ik dat ik in dat Sbs 6 pulpprogramma 'groeten uit de rimboe' was beland. Ik keek hem kwaad aan, 'hou die Cranita kikker bij je wil je? Die beesten schijten als leeuwen.'
'Oké, zei die, en hij dook snel weer de donkere wouden in. Zul je net zien, dacht ik bij mezelf, tref ik weer een nog niet ontdekte stam. Als klap op de vuurpijl fungeerde mijn fiets ook niet meer door de poep. Hierdoor kon ik niet naar grootmoeder, en ben ik ter plekke gestorven van verdriet. Ik hoop dat iemand dit topic kan vinden, en dan mijn levensverhaal wil vertellen aan de buitenwereld.
Einde.
[ Bericht 0% gewijzigd door hakunamatafaka op 10-06-2011 17:17:27 ]