officieel is KSV katholiek, en was SSR-W gereformeerd. Maar dat is al sinds de jaren 70 niet meer, maar als je de R uit de naam haalt blijft SS over en dat heeft toch een nare bijsmaak

er wordt dus eigenlijk niets meer aan gedaan, maar zo af en toe staat er een groepje op dat er toch graag mee bezig wil zijn.
Je wordt inderdaad niet geclaimd bij ons. Je moet alleen wel VIT lopen om de mensen en de vereniging te leren kennen, en de eerste paar weken regelmatig aanwezig zijn. Maar die activiteiten zijn niet verplicht zoals bij Ceres bv, maar wel aan te raden omdat je dan snel mensen leert kennen en je plekje vind. SSR-W heeft geen ontgroening, wel een kamp, 4 dagen dit jaaar dacht ik dus goed te doen. Heb het zelf ook een jaar georganiseerd, en het is erg leuk! Al komt het natuurlijk niet vanzelf. Wat ik gehoord heb is het bij KSV en Ceres veel zwaarder is, maar dat moet je niet laten afschrikken als de vereniging je aanspreekt.
Veder zijn er bij ons geen verplichting, alleen 1x per 2 maanden ofzo het eten opscheppen in de mensa. De activiteiten zijn nooit verplicht, maar wel leuk. Dus als je wil en kan is het gewoon leuk om te gaan. Soort van sociale verplichting aan jezelf

En je kunt er heel veel meer dan alleen feesten

ik heb dus eens de VIT en introductieweken georganiseerd, waar je veel van leert. Heb nog veel meer gedaan (en doe ik nog steeds!) maar mijn verhaal is wel lang genoeg nu