Dat dus.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
Klinkt als een veel gebruikte smoes. De liefde is over bij hem.
En wat heb je er aan gedaan dan? Of zit je nog steeds in dezelfde situatie?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:17 schreef drvc het volgende:
Ik woon al 2 jaar samen met mijn vriendin, ik herken de situatie waar jij in zit.
Constant ruzie om de kleinste dingen, mekaar irriteren, mekaar niet vergeven.
Seks werd minder van mijn kant.
Ik was onzeker, en zij is zelf heel onzeker, dus zij begon te eten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:18 schreef CherSuuz het volgende:
[..]
En wat heb je er aan gedaan dan? Of zit je nog steeds in dezelfde situatie?
iets met don't feed this trollquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:26 schreef drvc het volgende:
Het klinkt heel gemakkelijk maar je moet veel praten met hem, maar soms moet je ook zeggen dat hij als een man moet gedragen en niet als een jongetje.
Hij is gewoon onzeker en zoekt een smoesje, zo ben ik ookquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:32 schreef dr.dunno het volgende:
je kunt 'm niet helpen, hij haalt een smoes aan om nu pas te bedenken dat hij al 9 jaar een getraumatiseerd moederkindje is.
dat een relatie 2 jaar duurt is niet reden om kostte wat kost te proberen de boel bij elkaar te houden, bij jullie gaat het al lange tijd niet goed bovendien.
Onzeker over wat dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:33 schreef drvc het volgende:
[..]
Hij is gewoon onzeker en zoekt een smoesje, zo ben ik ook
Dit. Al snap ik die behoefte wel, ze is nog steeds gek op hem.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:32 schreef dr.dunno het volgende:
dat een relatie 2 jaar duurt is niet reden om kostte wat kost te proberen de boel bij elkaar te houden, bij jullie gaat het al lange tijd niet goed bovendien.
Nee, je bent niet de enigste zo te lezenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dit. Al snap ik die behoefte wel, ze is nog steeds gek op hem.
Ik zie het niet zonnig voor je in, TS.
Nee is ook zo.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nee. Het is dan ook geen zeldzaam verloop van een relatie, denk ik.
Je niet "100% kunnen geven" is m.i. een (puber)smoesje. Daar kun je toch helemaal niets mee?
Praat met hem. Vraag hem wat hij van jullie relatie vindt.
Hou er rekening mee dat hij in de eerste instantie misschien grapt of liegt ("Prima hoor") om een vervelend en zwaar gesprek te vermijden. Trek hem uit zijn comfort zone en confronteer hem met je twijfels over jullie relatie.
Als hij uiteindelijk niet de moeite neemt in gesprek met je te gaan hierover, weet je genoeg.
Ja, dit speelt denk ik ook wel mee hoor. Hij kwam ook direct uit z'n vadershuis. En nu moet hij ineens allemaal dingen doen die eerder gewoon altijd standaard voor 'm werd gedaan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:25 schreef maickeltje het volgende:
misschien heeft hij of hebben jullie het samen wonen wel onderschat?
precies, niks gaat vanzelf jullie moeten het samen doen, zo moeten jullie ook samen jullie relatie weer op peil brengen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:36 schreef CherSuuz het volgende:
[..]
Ja, dit speelt denk ik ook wel mee hoor. Hij kwam ook direct uit z'n vadershuis. En nu moet hij ineens allemaal dingen doen die eerder gewoon altijd standaard voor 'm werd gedaan.
En dat is het dus ook, als ik probeer een serieus gesprek te voeren over hoe het zit heeft hij er zoveel moeite mee om eerlijk te zijn. Omdat hij altijd z'n masker op zet van "kijk mij stoer zijn en niemand raakt mij" daardoor reageert hij snel geïrriteerd, en zegt ie van "ja heb ik nu geen zin in hoor"quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:43 schreef Natalie het volgende:
Het verliezen van z'n moeder op zo'n jonge leeftijd zal wel een flink litteken hebben achtergelaten. Ik kan me wel iets voorstellen bij wat ie zegt. Hij is haar kwijtgeraakt, hij wil niet nog meer mensen kwijtraken en bouwt een muur. Hij wil mensen niet te dichtbij laten komen omdat hij bang is om die pijn weer te voelen.
Sja, je zou toch eens goed met hem moeten praten. Wat wil hij nu echt? Jullie zijn de verliefdheid nu wel voorbij, nu wordt het echt serieus met het samenwonen erbij. Dat hij aan jou denkt is prachtig, maar wat wil híj?
Wat ik boven ook al aangaf, hij ziet de toekomst juist rooskleurig in. Samen oud worden, kindjes erbij alles. En hij zegt ook regelmatig je bent de vrouw van mijn leven etc. Maarja, hoe dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:39 schreef maickeltje het volgende:
[..]
precies, niks gaat vanzelf jullie moeten het samen doen, zo moeten jullie ook samen jullie relatie weer op peil brengen.
je bent nu veel langer en vaker bij elkaar nu je samen woont.
Je ligt elke avond/nacht bij elkaar in bed...
Maar goed als hij aan geeft zich niet voor 100% te kunnen geven...hoe ziet hij de toekomst voor jullie in?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |