De dag van de reset van het aantal posts op Fok! Niet langer stond Tong80 op eenzame hoogte maar iedereen kon een gooi doen naar de eerste plek en zich daarmee de jongeman (of vrouw) noemen met de meeste posts van heel Foks
Wat een prachtige dag was dat zeg

Ik heb deze screenshots zojuist op mijn oude Windows (

) laptop gevonden en herinneringen komen boven

Hier een klein verslag, misschien zie je jezelf ook nog wel op de screens!
Het begon allemaal nog wat rustig, maar ik begon toch met een kleine voorsprong en werd op enkele posts gevolgd door bazen als JustinK en ThaTim. Zoals jullie zien is opperpauper Advanced Power hier ook nog van de partij
![b7lz6v.jpg]()
Maar toen werd het ongekend spannend, JustinK bleef maar posten en die jongen was een echte pro, ik zakte af in de ranglijst naar plek 3. Inmiddels hadden JustinK, ThaTim en ik wel een verschrikkelijk gat geslagen met een goede demarrage en het peloton kon er niets tegen doen
Toch had ik niet zoveel vertrouwen meer in een goede afloop, een gat van 6 posts is natuurlijk erg groot. Maar ooit moest JustinK een keer gaan poepen, dus ik hield de moed erin.
![24e2o8p.jpg]()
Het werd een keiharde strijd, een werkelijke uitputtingsslag. Je moest blijven posten en kon geen seconde rust pakken. Mijn harde werken werd uiteindelijk beloond en ik ging JustinK voorbij

![21eohfr.jpg]()
Uiteindelijk wist ik mijn overwinning echt te bevestigen

Ik wil iedereen bedanken voor het meedoen en dat we er met zijn allen zo'n mooie dag van hebben kunnen maken.
![2z9imm8.jpg]()
Greotjenss Snuffa G